Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä sellaisia fantasioita, että olette jotenkin sidottuna, siis silloin kun tyydytätte itseänne

Vierailija
07.06.2024 |

Minulla on

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai paremminkin niin että olen alistetussa asemassa eikä tarvitse edes sitoa.

Vierailija
2/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen huvin vuoksi sitonut itseni niin että vain toinen käsi jää vapaaksi. 7/10, ei jäänyt vakkarityyliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on. Täytyykin tänään kaivaa käsiraudat esiin, kun suunniteltiin pientä actionia iltaan.

M42

Vierailija
4/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen huvin vuoksi sitonut itseni niin että vain toinen käsi jää vapaaksi. 7/10, ei jäänyt vakkarityyliksi.

Sama täällä, mutta sillai vähän huono jos sitten haluaisi sen toisenkin käden pimppaan.

Mitä muuten käytit sitomiseen. minulla oli jotain kylpytakin vöitä

Vierailija
5/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitomisia, mutta muita kiihotusta lisääviä juttuja kyllä silloin kun on aikaa ja haluan kunnon orgasmin

Vierailija
6/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki fantasia on sellainen, missä mies tai pari miestä ottaa mut fyysisesti täyteen kontrolliin, joko sitomalla tai käsiraudoilla. Ja sitten kun voihin nautinnosta, mulle puhutaan tyyliin "taidat tykätä nussimisesta" jne.

Fyysisesti kontrolliin joutumisessa on siis jotain tosi kiihottavaa itselle. Saa tuottaa miehelle nautintoa ja samalla olla miehen armoilla. Miehet on ihania! 

Vierailija
7/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, mutta sillai vähän huono jos sitten haluaisi sen toisenkin käden pimppaan.

Mitä muuten käytit sitomiseen. minulla oli jotain kylpytakin vöitä

Tuohon auttaa se jos jättää molemmat kädet vaapaaksi. Voi sitoa itsensä johonkin vaikka rintojen alta ja päältä ja vyötärön ja vatsan kohdalta.

Nyt voit tehdä käsilläsi etsellesi mitä haluat, mutta olet kumminkin kunnolla sidottuna, ei tarvitse vain kuvitella olevansa.

Vierailija
8/8 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa rakastelussa mikään ei ole varmaa. En ole huolissani vaikka edessä olisi varmasti miten mielenkiintoinen varvi tai kaksi.

On tietysti paljon mukavampi se tunne aina kun ei tiedä, mitä tapahtuu. Samalla se on kuitenkin niin tärkeä elementti aina itselle, niin kuumottavaa ja niin jännittävää, koska silloin on paljon niitä tiettyjä hiukan tuntemattomia elementtejä aina rakastelussa. Se tuntuu hyvältä.

Rakastelussa en sulje pois sitä vaihtoehtoa, että minut saatettaisiin nähdä rakastelemassa 'oudonasian' kanssa jollain niin erilaisilla tavoilla kuin mihin itse on, passiivisesti ajatellen, tottunut ainakin aina ennen sanomaan ei, välttelemään.

Itsestäni tuntuu, että aina kun 'omat toiset ajatukset' haluavat enemmän kuin itse rakastelulta, se aina ensiksi rassaa mua, kun tulee melko paljon muutoksia, luulen aina. Luultavasti sama juttu on myös aina toisillakin, kun rakastelessa itseni kanssa. Näin koen tilanteen, ja vaikka 'ne toiset ajatukset' ovat aina valmiita odottamaan rakastelussa minua ja vieläpä pitkään, mutta minä en voi odottaa ikuisesti, kun se oma kiima hyppää siihen kuskinpaikalle. Se on silloin vain menoo!! Mikä tuntuu aina vain paremmalta! (..kunsaa;)

Tämä tälläinen uusi 'rakastelu'tyyli on itselleni ehdottomasti aina vaihtoehto, mutta en usko, että minulla on aikaa odottaa 'niitä muita ajatuksia' rakastellessa aivan loputtomasti, tai liian kauan, ainakaan itseni kanssa.

(..'yks3minuutin'sankari..;)