Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hoitaja kieltää Kolesteroli mittausta? Uskomatonta!

Vierailija
07.06.2024 |

Eräs hoitaja kielsi minulta kolesterolien mittauksen!! Viimeksi yli 2 v sitten otettu, sitä ennen taas 2 v sitten oli koholla. Mulla on syitä miksi pitäisi olla kurissa ne. Kerokaas oikeuteni. Kumpi on oikeassa. Ja ylsityisille EN TODELLAKAAN ANNA penniäkään!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outo ap:n ajatusmaailma. Että ihmisen pitäisi saada kaikki itse haluamansa tutkimukset noin vain julkisen terveydenhoidon piikkiin? Nyt valoja päälle.  

Turhat tutkimukset ne vasta kalliiksi tulevatkin. 

Vierailija
22/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan joka päivä käydä CT-kuvauksessa. Miksei minua päästetä? Miten niin maksaa 2000 € per kuvaus sairaalalle? Minä haluan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nelikymppisestä käynyt vuosikontrollissa ja siinä mitataan kolesteroliarvot. Yhtenä vuonna arvo oli koholla ja sitä seurattiin 3kk välein pari kertaa, kunnes se laski ennalleen. Vain jugurtin muutos nosti sen ja sillä se myös laski.

Vierailija
24/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa aika edullisesti kolesterolitestejä ostaa. Ja monissa alan verkkokaupoista myös.

Vierailija
25/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan joka päivä käydä CT-kuvauksessa. Miksei minua päästetä? Miten niin maksaa 2000 € per kuvaus sairaalalle? Minä haluan!!

Terv ainooo pennan en.

EN EN EN EN - istu lentokoneessa 🔱😁

Vierailija
26/26 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja voi antaa lähetteen niihin tutkimuksiin jotka lääkäri on kirjoittanut tietoihin,  tarkistetaan  vuoden päästä x, y,z 

Ja antaa kyllä lähetteen virtsatietulehdus-epäilyssä.

Hoitaja ei kuitenkaan ole itsenäinen vaikkei potilaat nykyisin itse juurikaan lääkäriä näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi