Kuka jaksaa olla tähän aikaa hereillä ja palstalla??!!! Mikä ainakin jatkan unia.
Kommentit (24)
Heräilen joka yö noin neljän aikaan, keitän kahvit. Luen uutisia, tai jatkan jonkun hyvä sarjan katsomista.
Nautin kun voin kuunnella luonnon ääniä terassilla, ja on niin rauhallista.
Olen aina ollut vähäuninen, noin 4-6 tuntia yössä.
Silloin kun kävin töissä, vuorotöitä niin se oli aika haasteellista kun rytmit oli koko ajan erilaisia.
Nyt kun olen jäänyt ansaitulle vapaalle, niin nautin todella kun ei tarvitse lähteä kuudeksi töihin.
Ja joskus, hyvin harvoin, saatan ottaa päikkärit lounaan jälkeen.
Sekin on harvinaista herkkua, josta olen kiitollinen.
Kannatti tehdä hyvä ura, nautin nyt kun neljästä muksusta nuorinkin muutti omilleen vuosi sitten.
Ja heillä kaikilla on perusasiat kunnossa ja elämä hallinnassa.
Nyt on minun aikani ja nautin siitä hyvällä omallatunnolla.
Hyvää oleilua, ruokaa, harrastuksia, saan tehdä mitä tykkään...
Heräsin 4.40 ja kuuntelin tunnin äänikirjaa ihanasti unen rajamailla.
Nyt jo aamiainen syöty käyty suihkussa ja pyykit pyörimässä. Kohta torille ruokaostoksille (en ole Suomessa).
Näin kesällä on aikaiset herätykset kun teini-ikäiseni tarvitsee kyydin työpaikalleen. Muuten voisin nukkua tunnin pidempään ja työskennellä kotoa käsin. Reippailla nuorilla alkaa se työpäivä klo 7.
Veikkaan, ettei nuoreni ole täällä muutaman vuoden päästä aggressiivisesti haukkumassa ja räyhäämässä tukiensa perään. Mahtaa olla sitten varaa ostaa sitä sisäfilettä, oma koti ja joskus matkustellakin. Tupakkiahan hän ei polta, saati mitään laitonta. Ehkei tarvitse itkeä edes heikkoa vientiä Tinderissä ja naisten vaatimuslistoja..
Olen ollut töissä 7 saakka ja palkka juoksee. Vastineeksi voin olla hereillä työajan.
Vierailija kirjoitti:
Näin kesällä on aikaiset herätykset kun teini-ikäiseni tarvitsee kyydin työpaikalleen. Muuten voisin nukkua tunnin pidempään ja työskennellä kotoa käsin. Reippailla nuorilla alkaa se työpäivä klo 7.
Veikkaan, ettei nuoreni ole täällä muutaman vuoden päästä aggressiivisesti haukkumassa ja räyhäämässä tukiensa perään. Mahtaa olla sitten varaa ostaa sitä sisäfilettä, oma koti ja joskus matkustellakin. Tupakkiahan hän ei polta, saati mitään laitonta. Ehkei tarvitse itkeä edes heikkoa vientiä Tinderissä ja naisten vaatimuslistoja..
Hyvä vaan kun oppii työnteon ja OMAN rahan merkityksen ja arvostuksen!
Samalla periaatteella kasvatettu omat 4 lasta. Nyt kaikki jo aikuisia ja kuopusta lukuunottamatta hyvinpalkatuissa vakitöissä. Kuopus tekee töitä 15-20h opiskelujen ohessa joten ei ole jouten hänkään.
Onhan se kivaa nauttia elämästä, reissata ja shoppailla sensijaan että jonottaisi sossun luukulle.
Mä ymmärrän ap:ta. Itsekin heräsin tänää vasta klo 13.
Eläkeläismummeli olen, nukkumaan kävin klo 4 aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän ap:ta. Itsekin heräsin tänää vasta klo 13.
Eläkeläismummeli olen, nukkumaan kävin klo 4 aamulla.
Mt ongelmia?
Kuka jaksaa olla enää tähän aikaa täällä? Minä ainakin käyn nukkumaan pian.
Katson subin paskaa leffaa, juon olutta ja kirjoittelen höpöjuttuja.
Minä. Päivä on jo pitkällä. Heräsin klo 3.45