Miten ärsyttävä on tuo Sofia Ylen tentissä
Järkyttävän hyökkäävä tyyli puhua muille. Vaatii muilta "anna mun puhua loppuun" mut itse huutaa muiden puheenvuoron päälle.
Kommentit (34)
Mutta muistatteko eduskuntavaalikeskustelut, varsinkin ne pöydän ääressä käydyt paneelikeskustelut. Hyökkäsihän Sanna ja Riikkakin niissä aggressiivisesti. Ehkä otettu mallia heistä.
Ei minua järkytä, hän vain parhaansa mukaan yrittää heittää lusikkansa mukaan soppaan. Huutaahan moni muukin. Näillä mennään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistatteko eduskuntavaalikeskustelut, varsinkin ne pöydän ääressä käydyt paneelikeskustelut. Hyökkäsihän Sanna ja Riikkakin niissä aggressiivisesti. Ehkä otettu mallia heistä.
Sanna ja Annika kiljuivat niin että Petteri ei jaksanut kuunnella.
Arvasin että etenkin naiset kadehtivat Sofiaa ja ärsyyntyvät. Todella fiksu ja viehättävä mimmi. En kannata vihreitä, mutta nyt on heillä kerrankin uskottava keulahahmo.
Sofia on mun limppari poliitikko nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on mun limppari poliitikko nykyään.
Apua mitä tämä ohjelma kirjoittaa, lemppari Eikä limppari
Tietenkin naisvihaajaa ärsyttää, kun puoluejohtaja on nuori kaunis nainen.
Sofia on minusta pärjännyt ihan hyvin ja on sanavalmis.
T. Kokoomuksen äänestäjä
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että etenkin naiset kadehtivat Sofiaa ja ärsyyntyvät. Todella fiksu ja viehättävä mimmi. En kannata vihreitä, mutta nyt on heillä kerrankin uskottava keulahahmo.
On edustava puheenjohtaja vihreillä nyt. Hyvä Sofia, kyll. On kaunis ja sivistynyt. Täysi 10.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ne joita Sofia ärsyttää, ovat sovinistimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On edustava puheenjohtaja vihreillä nyt. Hyvä Sofia, kyll. On kaunis ja sivistynyt. Täysi 10.
Vitsi oli kuin nukke kun kamera äsken näytti. Hyvä Sofia.
Kyllä minulle tämä kelpaisi, fiksu ja sivistynyt nainen, myös sopivan ärhäkkä. Onkohan vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Naisiin ei ulkonäkö naisissa tee niin vaikutusta kuin miehiin. Se mitä puhuu vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuksen äänestäjä
Naisiin ei ulkonäkö naisissa tee niin vaikutusta kuin miehiin. Se mitä puhuu vaikuttaa.
Niin ja hänhän on juuri hyvin vaikuttava.
Sofia on kaunis ja näyttävä.
Keskustelu meni mölinäksi, lopetin katsomisen.
Napakoita puheenvuoroja ja selkeästi perehtynyt asioihin. Ehkä hieman yli-intoilee ja päällepuhuu välillä.