Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurovaalit 2024: Suuri vaalikeskustelu TV1 21

Vierailija
06.06.2024 |

Kiviäkin kiinnostaa Eu-vaalit ( hyvä, jos 40% menee rikki), mutta katsellaan taas kimpassa. Tänään haukumme puolueiden puheenjohtajat. Vittumaisen näköinen kettunaama/uljas kuin susi tuuraa paskahousua/suurta johtajaamme ja ilmeisesti Honkonen menetti jo 7000 ääntä tuuratessaan Saarikkoa ja Annika is Back.

Charmantti ja ihku Petri Raivio juontaa.

Keskustelu alle.

Kommentit (326)

Vierailija
181/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako kävelijälle myös Palestiinalaiset pakolaiset? Hänen ihannevaltionsa pisti Gazan parkkipaikaksi.

Ne on toiset joiden ihannevaltio on Gaza.

suurimman osan mutta ainahan kristillisdemokraatti on mielestään ainoana oikeassa

Harha. Äänekkäin osa ei ole suurin osa, eikä oikeassakaan.  Liittyy Venäjään.

Vierailija
182/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä edes vassarina ymmärrä tätä pa ko la is kriisin kääntämistä ratkaisuksi työvoimapulaan, ihan kuin lukutaidottomista ihmisistä tulee yhtäkkiä ohjelmistokehittäjiä, avaruusinsinöörejä ja erikoislääkäreitä. Joka näin väittää, voi käydä Lampedusalla.

Ja avaruusinsinööreistäkö meillä on suurin pula? Kunhan nyt saisimme sinulle vaipanvaihtajan vanhusvuosillesi tai kuskaamaan sinut sairaalaan jonka joku heistä on siivonnut. Saattaa se lǎäkärikin olla pakolaistaustainen. Minulla on ollut viime vuosina useammin kuin suomalainen.

Se Lampedusan kaveri EI ala vaihtamaan vaippoja #haram

Se voi ajaa bussia. Suomimieheltä se ei tunnu onnistuvan. Ei kehtoo. On niin kiire kattoo pokee ja pelata lasten videopelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä edes vassarina ymmärrä tätä pa ko la is kriisin kääntämistä ratkaisuksi työvoimapulaan, ihan kuin lukutaidottomista ihmisistä tulee yhtäkkiä ohjelmistokehittäjiä, avaruusinsinöörejä ja erikoislääkäreitä. Joka näin väittää, voi käydä Lampedusalla.

Ja avaruusinsinööreistäkö meillä on suurin pula? Kunhan nyt saisimme sinulle vaipanvaihtajan vanhusvuosillesi tai kuskaamaan sinut sairaalaan jonka joku heistä on siivonnut. Saattaa se lǎäkärikin olla pakolaistaustainen. Minulla on ollut viime vuosina useammin kuin suomalainen.

ei ruoea persukaan eli kuka sitten?

Vaihda sinä!

Vierailija
184/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimolla on aina paljon mielenkiintoisia käytännön vinkkejä, mutta kukaan ei kuuntele.

Harkimon puheissa on kieltämättä aina se punainen lanka ja logiikka, muilla usein puuttuu molemmat.

Vierailija
185/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olisikin hommaa purkaa Kiina-riippuvuus ja voittaja ei olisi Eurooppa.

Vierailija
186/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Saabia ei olisi myyty Kiinaan. Skandinavia voisi tuottaa omat sähköautonsa.

Vierailija
187/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
188/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ruoea persukaan eli kuka sitten?

Demaritaustaisia ne on tähänkin saakka olleet, ja Aasiasta, Aasiasta vaan ei haluta päästää ahkeraa väkeä tänne

Vierailija
189/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi ajaa bussia. Suomimieheltä se ei tunnu onnistuvan. Ei kehtoo. On niin kiire kattoo pokee ja pelata lasten videopelejä.

Hoitoala on SE mihin tarvitaan työvoimaa.

Vierailija
190/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarikko puhuu taas kuin ekaluokkalaisille.

Vierailija
191/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtolaisvaalit

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010481999.html

nyt tuli persujenkin kannalta pahaan paikkaan

Vierailija
192/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa suomeen tulleista työllistyy ihan hyvin. Toki jos persut ja kok saa päättää niin pakolaiskriisien syyt sen kuin pahenee ja loputon ihmisvirta jatkuu.

Vierailija
193/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun Saabia ei olisi myyty Kiinaan. Skandinavia voisi tuottaa omat sähköautonsa.

Se oli kyllä iso virhe.

Vierailija
194/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lii Ja Sofia luennoivat kuin jostain teoriakäsikirjasta. Se on se aate jolla ei ole tekemistä reaalielämän kanssa. 

Ne tietää niin paljon asioista.  Ovat asiantuntijoita.

Vierailija
195/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarikko puhuu taas kuin ekaluokkalaisille.

Puhuu persuäänestäjille. Siitä johtuu.

Vierailija
196/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi ajaa bussia. Suomimieheltä se ei tunnu onnistuvan. Ei kehtoo. On niin kiire

Tarvitaan paljoon.

Vierailija
197/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Virta näyttää hyvältä.

Antti Häkkänen näyttää ja kuulostaa vammaiselta.

Vierailija
198/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksikäsi on niin kiihoittunut mmuutosta, että naama on ihan hikinen.

Vierailija
199/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaminen alkaa vähentyä. Taitaa olla vähän väsynyttä porukkaa. Olisko tämä nyt se kolmas erä jääkiekossa.

Vierailija
200/326 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika katsoo häkkästä himoiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi