Eurovaalit 2024: Suuri vaalikeskustelu TV1 21
Kiviäkin kiinnostaa Eu-vaalit ( hyvä, jos 40% menee rikki), mutta katsellaan taas kimpassa. Tänään haukumme puolueiden puheenjohtajat. Vittumaisen näköinen kettunaama/uljas kuin susi tuuraa paskahousua/suurta johtajaamme ja ilmeisesti Honkonen menetti jo 7000 ääntä tuuratessaan Saarikkoa ja Annika is Back.
Charmantti ja ihku Petri Raivio juontaa.
Keskustelu alle.
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä edes vassarina ymmärrä tätä pa ko la is kriisin kääntämistä ratkaisuksi työvoimapulaan, ihan kuin lukutaidottomista ihmisistä tulee yhtäkkiä ohjelmistokehittäjiä, avaruusinsinöörejä ja erikoislääkäreitä. Joka näin väittää, voi käydä Lampedusalla.
Toivottavasti muillakin vassareilla alkaisivat silmät aueta.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ja Saarikko häiriköivät koko ajan. Sofia Virta haluaa lisääääääääää tulijoita Eurooppaan.
Katsot jotain muuta ohjelmaa, kuin ykköseltä tulevaa vaalikeskustelua.
Riikka meinasi tulla televisiosta olohuoneeseen. Siirryn vähän kauemmaksi. Riikka ihan hyvä tyyppi joka tapauksessa.
Tuli mieleen välillä kohtaus elokuvasta Scary Movie
Jossa parodioidaan Ring elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä edes vassarina ymmärrä tätä pa ko la is kriisin kääntämistä ratkaisuksi työvoimapulaan, ihan kuin lukutaidottomista ihmisistä tulee yhtäkkiä ohjelmistokehittäjiä, avaruusinsinöörejä ja erikoislääkäreitä. Joka näin väittää, voi käydä Lampedusalla.
jos ne persut sais jonain päivänä töihin niin sitten. Mutta eivät ole selitystä sille antaneet mikseivät mene
Vierailija kirjoitti:
Ja avaruusinsinööreistäkö meillä on suurin pula? Kunhan nyt saisimme sinulle vaipanvaihtajan vanhusvuosillesi tai kuskaamaan sinut sairaalaan jonka joku heistä on siivonnut. Saattaa se lǎäkärikin olla pakolaistaustainen. Minulla on ollut viime vuosina useammin kuin suomalainen.
Li, olkoon voima edelleen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voisi tapahtua jos edes prosentti maa h a n muuttokriittisistä s e l v ä s a n a i s e s t i irtisanoutuisi ras i s m i sta.
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa sössötys työvoimapulasta. Voi hyvää päivää sentään.
Lisäksi ne pavunruskeat miehet ei ratkaise sos-alan työvoimapulaa. Ennemmin vietnamista naisia joilla kunnon työmoraali.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kävelijälle myös Palestiinalaiset pakolaiset? Hänen ihannevaltionsa pisti Gazan parkkipaikaksi.
Ne on toiset joiden ihannevaltio on Gaza.
Vierailija kirjoitti:
Pitikö Orpon olla tuolla?
Oli vatta kuralla.
Missä on sormus Sofian vasemmasta nimettömästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako kävelijälle myös Palestiinalaiset pakolaiset? Hänen ihannevaltionsa pisti Gazan parkkipaikaksi.
Ne on toiset joiden ihannevaltio on Gaza.
suurimman osan mutta ainahan kristillisdemokraatti on mielestään ainoana oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra sotaministeri laittaa faktat tiskiin. Fiksu ja älykäs mies.
Sotaministerin voisi nimensä mukaisesti laittaa ensimmäisenä rintamalle. Kaipaamaan jäivät:
-
-
ja vielä
-
Sotaministeri, Aaltola, Pekka Toveri, Lauri Nurmi voisi lähteä tyhjentämään tasankoja helikopterista rintamalla. Elina keittää kahvit ja tekee voikkarit mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja avaruusinsinööreistäkö meillä on suurin pula? Kunhan nyt saisimme sinulle vaipanvaihtajan vanhusvuosillesi tai kuskaamaan sinut sairaalaan jonka joku heistä on siivonnut. Saattaa se lǎäkärikin olla pakolaistaustainen. Minulla on ollut viime vuosina useammin kuin suomalainen.
Se Lampedusan kaveri EI ala vaihtamaan vaippoja #haram
Vierailija kirjoitti:
Li, olkoon voima edelleen kanssasi.
Lippis on oikea Jediritaritar. Dejat Thoris, Modesty Blaise ja Kuunsäde samassa paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Lampedusan kaveri EI ala vaihtamaan vaippoja #haram
ei ruoea persukaan eli kuka sitten?
Häkkänen laittaa muut ojennukseen ja kertoo miten asiat ovat. Kiitos, herra puolustusministeri!
Harkimolla on aina paljon mielenkiintoisia käytännön vinkkejä, mutta kukaan ei kuuntele.
Aina kun Antti Häkkänen katsoo oikealle, niin varjo muodostaa hänen nenänsä alle puolipituiset Hitler-viikset.