Kyllä tuo Ruotsin prinsessa Madeleine on aina vaan todellinen kaunotar.
Hän ikääntyy kuin mitä parhain viini. Pitkää ikää Madeleine Thérèse Amelie Josephinelle!
Kommentit (237)
Kruununprinsessa Viktoria on minun suosikkini. Prinsessa Madeleine on tuhlailevainen snobi, jolle bilettäminen on ollut turhankin rakas harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Madde on ryppyisin
Miten niin?
Kunhan ei sortuisi aikanaan plastiikkakirurgiaan.
Vierailija kirjoitti:
Estellestä tulee kaunein
Olin tiputtaa silmät näppikselle kun näin sen tuoreen uutiskuvan. 12-vuotias ja aivan jumalaisen nätti.
On ja varsinkin siskoonsa verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessa Birgitta, joka on Madde täti, ei ainakaan ole turvautunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kruununprinsessa Viktoria on minun suosikkini. Prinsessa Madeleine on tuhlailevainen snobi, jolle bilettäminen on ollut turhankin rakas harrastus.
Viktorialla on miehekkäämpi leuka kuin sillä kuuluisalla laatikkoleukalentäjäkirurgilla. Näyttää erehdyttävästi transvestiitiltä. Sitäpaitsi, miten harrastukset liittyy ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Sortui jo.
Mitenkähän Chrisin bisnekset menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estellestä tulee kaunein
Olin tiputtaa silmät näppikselle kun näin sen tuoreen uutiskuvan. 12-vuotias ja aivan jumalaisen nätti.
Luonnollisen ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sortui jo.
Ihanko totta?
Madeleinen poikaystävä on ruma mutta rikas ja pääsee panemaan kaunista naista rahan takia.
Olisin aina halunnut olla Eve Arden.
Viktoria vaikuttaa maanläheiseltä ja järkevältä. Maddesta tulee aina mieleen sellainen draamantäyteinen ja näyttämisenhaluinen bileprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estellestä tulee kaunein
Luonnollisen ihana!
No harvempi 12v on epäluonnollinen..!
Pitääköhän häntäkin puhutelle Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa?
Mad?!