Kenen mielestä 2000-luvun alku oli parasta aikaa?
Aika mennyt ei koskaan palaa. Silloin maailmassa oli vielä jotain tolkkua.
Kommentit (13)
Oliko silloin säännöllisesti deittailua ja rentoa seksiä niiden jännien ja menevien kundien kanssa 😕
Muistan kun vuosituhat vaihtui. Oli isot bileet. Ihastelin millenium-koristeita tiimarissa.
Ei ollut tolkkua maailmassa ja ihmiset ilkeitä nuorille aikuisille. Ehkä luonnossa oli järkeä. Silloin oli vähän päälle 20v. :)
Elämä oli yksinkertaista, sosiaalista ja mukavaa. Oli ihanaa olla nuori ja kaunis.
Mulle ei ainakaan kukaan ollut ilkeä. Ihan parasta aikaa oli! Huoletonta opiskelijaelämää.
En tiedä oliko niin hienoa, toinen vanhempani kuoli. Olin vuosituhannen alussa esiteini ja teini, musiikki oli kyllä ihan kivaa, mutta vaatemuoti aika kamalaa. Samoin ulkonäköpaineet.
En ole huomannut isoja muutoksia sitten vuoden 2000. Hiustyylit muuttuu. Silloin oli miehillä muodissa sellanen piikki.
Siis pidän toki aikakauden tyylistä ja aitouden tunnusta, vaikka sanoin että ihmisissä oli ilkeitä. Oli siis hyviäkin asioita. Olin vain ahdistunut painostettu nuori.
Tosiaan, elämä ilman somea oli totaalisen erilaista ja hyvällä tavalla. Silloin oli vielä jotain aitoutta ihmisissä.
Naiset oli vielä hoikkia 😙