Kuukupin pesu lomamatkalla ??
Kun ei voi keittää. Riittääkö vedellä ja saippualla pesu?
Meen rantalomalle ja menkat tulee ihan parin päivän tarkkuudella, en kuitenkaan haluis laittaa tamponia varuiks rannalle etukäteen enkä myöskään "pelätä" menkkojen alkamista rannalla ilman suojaa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein sitten keität kupin kuukautisten aikana? Mä pesen ja keitän sen menkkojen päätyttyä ja laitan pussiin. Menkkojen aikana vain huuhtelen.
Oon kerran päivässä keittänyt :D oon vasta pari kk käyttänyt tosin
missä sä keität,keitätte, kodin ruokakattilassako, sen jälkeen puurua perheelle
Jos haluat ehdottomasti puhdistaa kuukupin reissussa holellisesti joka päivä, niin keittämisen sijaan sen voi puhdistaa myös haavan desinfioimisaineella (ei käsidesillä).
Enimmät veriklimpit roskiin ja sit suuhun. Kiellellä pyörittelee puhtaaks ja ei muuta kuin lompsaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten usein sitten keität kupin kuukautisten aikana? Mä pesen ja keitän sen menkkojen päätyttyä ja laitan pussiin. Menkkojen aikana vain huuhtelen.
Oon kerran päivässä keittänyt :D oon vasta pari kk käyttänyt tosin
missä sä keität,keitätte, kodin ruokakattilassako, sen jälkeen puurua perheelle
Tämä ei olisi perheelle mitenkään vaarallista. Kupille kannattaa olla oma kattila siksi, että kuppiin ei mene mitään ruokajäämiä. Puuro kuukautiskupissa on haitaksi.
Meillä mies nuolee sen puhtoseksi
Minä teen näin:
Keitin kuukupin ohjeiden mukaan uutena
Pesen kuukuppisaippualla ennen käyttöönottoa ja vaihtojen välissä
Keitän lopuksi
Kuukupin mukana tullut saippua on tosi riittoisa, kun ei sitä muuhun kulu. En muuten kotonakaan tykkää, jos lavuaariin tippuu tavaraa, en edes ennen kuukupin käyttöä. Enemmän mua hotelleissa ällöttää se itse hana, kun ei tiedä onko siihen joku jotain hieronut 😁
Ai niin ja kattila on sellainen puolen litran kattila, vähän käytetty kun on niin pieni. Se on mulla otettu ihan kupin keittämiseen, enkä jumaliste muuhun enää käytä 😂
Pitääkö anaalitappi oikeasti pestä jossain altaassa? Oon yleensä pyyhkinyt sen vaan hyvin. Hotelleissa verhoihin, mutta kotona vessapaperiin.