Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupin pesu lomamatkalla ??

Vierailija
06.06.2024 |

Kun ei voi keittää. Riittääkö vedellä ja saippualla pesu?

Meen rantalomalle ja menkat tulee ihan parin päivän tarkkuudella, en kuitenkaan haluis laittaa tamponia varuiks rannalle etukäteen enkä myöskään "pelätä" menkkojen alkamista rannalla ilman suojaa

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi s*tana, toivottavasti kukaan ei pese niitä hotellin lavuaarissa jossa itse pesen kasvoja ja hampaita 

Mutta takapuolessa käynyt pepputappi ei sitten haittaa vai? Sekin pestään siinä samalla pesualtaalla. Voithan toki pestä pesualtaan tullessasi hotellille - ostaa harjan ja pesuainetta ensialkuun ja pesaista toisten eritteen altaasta pois.

Pitääkö anaalitappi oikeasti pestä jossain altaassa? Oon yleensä pyyhkinyt sen vaan hyvin. Hotelleissa verhoihin, mutta kotona vessapaperiin.

Vierailija
42/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein sitten keität kupin kuukautisten aikana? Mä pesen ja keitän sen menkkojen päätyttyä ja laitan pussiin. Menkkojen aikana vain huuhtelen.

Oon kerran päivässä keittänyt :D oon vasta pari kk käyttänyt tosin

missä sä keität,keitätte, kodin ruokakattilassako, sen jälkeen puurua perheelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat ehdottomasti puhdistaa kuukupin reissussa holellisesti joka päivä, niin keittämisen sijaan sen voi puhdistaa myös haavan desinfioimisaineella (ei käsidesillä).

Vierailija
44/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmät veriklimpit roskiin ja sit suuhun. Kiellellä pyörittelee puhtaaks ja ei muuta kuin lompsaan

Vierailija
45/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein sitten keität kupin kuukautisten aikana? Mä pesen ja keitän sen menkkojen päätyttyä ja laitan pussiin. Menkkojen aikana vain huuhtelen.

Oon kerran päivässä keittänyt :D oon vasta pari kk käyttänyt tosin

missä sä keität,keitätte, kodin ruokakattilassako, sen jälkeen puurua perheelle

Tämä ei olisi perheelle mitenkään vaarallista. Kupille kannattaa olla oma kattila siksi, että kuppiin ei mene mitään ruokajäämiä. Puuro kuukautiskupissa on haitaksi.

Vierailija
46/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nuolee sen puhtoseksi 

Vierailija
47/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikekzesta kehitetään ongelma 

Vierailija
48/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen näin:

Keitin kuukupin ohjeiden mukaan uutena 

Pesen kuukuppisaippualla ennen käyttöönottoa ja vaihtojen välissä 

Keitän lopuksi 

Kuukupin mukana tullut saippua on tosi riittoisa, kun ei sitä muuhun kulu. En muuten kotonakaan tykkää, jos lavuaariin tippuu tavaraa, en edes ennen kuukupin käyttöä. Enemmän mua hotelleissa ällöttää se itse hana, kun ei tiedä onko siihen joku jotain hieronut 😁

Vierailija
49/49 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja kattila on sellainen puolen litran kattila, vähän käytetty kun on niin pieni. Se on mulla otettu ihan kupin keittämiseen, enkä jumaliste muuhun enää käytä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi