Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukupin pesu lomamatkalla ??

Vierailija
06.06.2024 |

Kun ei voi keittää. Riittääkö vedellä ja saippualla pesu?

Meen rantalomalle ja menkat tulee ihan parin päivän tarkkuudella, en kuitenkaan haluis laittaa tamponia varuiks rannalle etukäteen enkä myöskään "pelätä" menkkojen alkamista rannalla ilman suojaa

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneissa on vedenkeitin, siellä pestään pikkarit ja voi myös pestä kuukupposenkin. Vähän aromeja seuraavalle teen keittäjälle.

Vierailija
22/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka peset hampaat ja kasvot altaassa, wtf? Miten? 

No joo, sinä läträät juoksevalla vedellä.  Häpeä!

Hyi oksennus. Huljuttelet naamaasi siinä paskavedessä. Tiedät kai miten huonosti hotellihuoneet siivotaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pesettekö sen kupin aina saippualla, kun tyhjäätte sen?

Yleensä vain huuhtelen kupin tyhjennyksen yhteydessä. Saippualla pesen esim. jos ilmausaukoissa on tavaraa, joka ei lähde huuhtelemalla.

Vierailija
24/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina jaksa. Usein pesen vain vedellä.

Vierailija
25/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s*tana, toivottavasti kukaan ei pese niitä hotellin lavuaarissa jossa itse pesen kasvoja ja hampaita 

Mutta takapuolessa käynyt pepputappi ei sitten haittaa vai? Sekin pestään siinä samalla pesualtaalla. Voithan toki pestä pesualtaan tullessasi hotellille - ostaa harjan ja pesuainetta ensialkuun ja pesaista toisten eritteen altaasta pois.

Vierailija
26/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein sitten keität kupin kuukautisten aikana? Mä pesen ja keitän sen menkkojen päätyttyä ja laitan pussiin. Menkkojen aikana vain huuhtelen.

Oon kerran päivässä keittänyt :D oon vasta pari kk käyttänyt tosin

Riittää kun keität joko ennen tai jälkeen kerran. Ei joka päivä tartte.

Vierailija
27/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi s*tana, toivottavasti kukaan ei pese niitä hotellin lavuaarissa jossa itse pesen kasvoja ja hampaita 

Pestäänhän siinä kädetkin ja niissä voi olla esim. virtsaa (tulee läpi paperista), ulostetta (paperi hajoaa), kuukautisverta (sidettä vaihtaessa käsi osuu), spermaa tai mitä tahansa epäpuhtauksia. Ja et kai sitä sitä vettä sieltä altaasta lappaa? Ite ainakin käytän hanasta tulevaa juoksevaa vettä. Jos olet likakammoinen kannatta se allas, hana ja kaikki muutkin paikat kuurata kunnolla heti, kun menet huoneeseen.

Vierailija
28/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen kuppini julkisissa lavuaareissa ja hotellin vessassa.

Vierailija
29/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi riitti minulle (ennen vaihdevuosia) koko päiväksi, jolloin tyhjennys aamuin illoin riittää, minkä voi tehdä hotellissa.

Vierailija
30/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka peset hampaat ja kasvot altaassa, wtf? Miten? 

No joo, sinä läträät juoksevalla vedellä.  Häpeä!

Siinä altaassa mihin muut räkivät hammaspesutahnojaan ja muita räkäklimppejä kurkustaan? 🤧🤮

Vierailija
31/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aina jaksa. Usein pesen vain vedellä.

Mutta kädet pesen aina huolellisesti saippualla ennen ja jälkeen, jottei mene bakteereita kupin mukana sisään.

Vierailija
32/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi riitti minulle (ennen vaihdevuosia) koko päiväksi, jolloin tyhjennys aamuin illoin riittää, minkä voi tehdä hotellissa.

Uuh! Ole onnellinen. Mulla saattaa menkkojen alkupäivinä täyttyä tunnissakin.

Vierailija
33/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku pesee naaman lavuaarissa? Ja hampaat? 🤮 En edes kotona tekisi niin.

Vierailija
34/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokkoset puohon ja uuden vaihto säännöllisesti. Hygienista ja helppoa.

Vierailija
35/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi on oikesti kuvottavin kapistus minkä voin kuvitella ruumispussin jälkeen.

Vierailija
36/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi on oikesti kuvottavin kapistus minkä voin kuvitella ruumispussin jälkeen.

No. Suunnilleen puolella ihmiskunnasta on sukukypsyyteen tullessa kuukautiset. Miten sinä ratkaisisit asian?

Vierailija
37/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sidekö on jotenkin viehkeä? Etenkin rantalomalla. Jotain on  käytettävä.

Vierailija
38/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sidekö on jotenkin viehkeä? Etenkin rantalomalla. Jotain on  käytettävä.

Ehkä tuon viestin kirjoittaja on semmoinen fetisisti, joka käy penkomassa naistenvessojen roskiksista siteitä ja tamponeja? Mä veikkaan, että näin on.

Vierailija
39/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukupille on kertakäyttöisiä kosteita pesupyyhkeitä, otan itse niitä lomalle aina mukaan, jos sattuu ettei olekaan kunnon pesumahdollisuutta/paperia tai jos vesi näyttää epäilyttävältä.

Itsekin vain huuhtelen, kerran päivässä pesen paremmin ja menkkojen jälkeen keitän, jos muistan. 

Vierailija
40/49 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierotko naamaasi siihen altaaseen?

Millä logiikalla menkkaveri on ällöttävämpää kuin vaikkapa nenäverenvuoto, joka myös siihen altaaseen huuhdellaan? 

Oletko muuten tullut ajatelleeksi, että jos nainen käy suihkussa ilman sisäistä suojaa, hän menkkaa sinne hotellin kylppärin lattialle. 

Koita kestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi