Muita, jotka ei syö sipsejä eikä juo kolajuomia tai mitään muitakaan limsoja?
En käsitä, miksi aikuiset vetää noita tai karkkeja. Ostan joskus irtokarkkeja, mutta tosi harvoin. Joillakin saattaa olla jopa karkkipiilo ja mässäävät niitä salaa lapsiltaan. Aikuiset ihmiset!
Kommentit (43)
En oo koskaan juonut limsoja tai syönyt karkkeja. Sipsiä joskus ja suklaata joo.
Minä joisin limua ja söisin sipsiä ihan mielelläni mutta ne on törkeän kalliita. Köyhiltä viedään pienikin herkuttelun ilo.
Joskus juon sokericokista. Joskus syön karkkia. Sipsejä harvoin. Mies ei syö eikä juo limsoja.
Mieheni juo olutta 8 pulloa päivässä.
Olen ostanut irtokarkkeja viimeksi 80-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteille ei usein maistu makeat.
Tunnen monta yli nelikymppistä, jotka juovat limuja ja syövät karkkeja ja sipsejä. Itsekin ihmettelen tätä ilmiötä. Asuvat ja elävät itsenäisesti kuin aikuiset mutta tavat ovat kuin lapsella.
En syö sipsejä, karkkia, suklaata tai jäätelöä enkä juo limsaa. En silti ihmettele, jos joku muu niin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minä 2000-luvun alussa kun olin teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisteille ei usein maistu makeat.
Kyllä Fresita uppooaa.
Juon Light-colaa ja syön suklaata. Mutta en juo enkä polta.
Vierailija kirjoitti:
Minä joisin limua ja söisin sipsiä ihan mielelläni mutta ne on törkeän kalliita. Köyhiltä viedään pienikin herkuttelun ilo.
Jatkuvastihan noita on tarjouksessa. 1-2€:lla saa jo jotain. Eihän niitä tarvitse kilotolkulla syödä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, olen kaupassa töissä ja herkkuja ostetaan enemmän kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta yli nelikymppistä, jotka juovat limuja ja syövät karkkeja ja sipsejä. Itsekin ihmettelen tätä ilmiötä. Asuvat ja elävät itsenäisesti kuin aikuiset mutta tavat ovat kuin lapsella.
Pitääkö olla koko ajan niin helvetin aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Joskus juon sokericokista. Joskus syön karkkia. Sipsejä harvoin. Mies ei syö eikä juo limsoja.
Mieheni juo olutta 8 pulloa päivässä.
Alkoholisteille ei maistu makea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, olen kaupassa töissä ja herkkuja ostetaan enemmän kuin koskaan ennen.
Näinhän se on. Kun menee oikein huonosti, ne vähäisetkin rahat laitetaan paskaan terveellisen ruoan sijaan johon raha ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Kun menee oikein huonosti, ne vähäisetkin rahat laitetaan paskaan terveellisen ruoan sijaan johon raha ei riitä.
Niin, ihmiset kaipaa nyt sitä tuttia.
Sokerihan on puhdasta energiaa. Sitä köyhän juuri kannattaakin syödä.
Kurkut ja salaatit voi unohtaa, ne on pelkkää vettä, ei mitään ravintoaineita.
Minä juon kokista ja syön sipsejä. En syö karkkia ikinä kun en tykkää. Enkä juo alkoholia kun en tykkää mausta. Enkä käytä muitakaan päihteitä. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
"herkuttelu" Sipsit herkkua, hyi, rasvaa ja suolaa.
"Yksi sipsipussi voi sisältää jopa 44 grammaa tyydyttynyttä eli kovaa rasvaa. Tyydyttynyt rasva lisää veren kolesterolia, mikä puolestaan lisää sydän- ja verisuonisairauksien riskiä." https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/2015031619365522
Herkkua on rasia mustikoita tai mansikoita, vaan en raaski ostaa.
Minä en juo limonadeja, enkä syö karkkeja enkä sipsejä. Syön terveellisesti. Mutta poltan ja juon viiniä. Ei kukaan ole täydellinen.