Pulloihin kiinnitettyjen korkkien isä Jyrki Katainen Talouselämässä: Kukaan ei oikein ymmärrä niitä
Katainen tuskailee, ettei suomalaiset ymmärrä hänen, kiinnitettyjen pullonkorkkien eikä EU:n neroutta. Talouselämäkin aika ilkeästi irvailee Kataiselle photoshoppaamalla tämän pään kiinni käyrään kurkkuun rinnastaen Kataisen pullonkorkki-innovaation EU:n käyrien kurkkujen kieltoon.
Jutusta selviää myös, että tutkimus, jonka perusteella korkit kiinnitettiin pulloihin ei koskenut Suomea, vaan rantoja Euroopassa yleisesti. Suomalaiset ovat, kiitos pullonpalautusjärjestelmän, hyvin ahkeria ja aktiivisia muovipullojen ja niiden korkkien kierrättäjiä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
pullopantin voisi vaikka kaksinkertaistaa, suomalaiset heittävät niitä aivan liian surutta pois
Höpö höpö. Suomalaiset pääsääntöisesti palauttavat pullonsa ja tölkkinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne saa edelleen pienellä nykäisyllä irti jos tuo niin kovasti käy pirtaan.
"First World Problems".
Pirtaan?
Tässä uusavuttomalle linkkiä.
Tiedon haku on maailmanhistorian helpointa, silti ollaan hoomoilasena jollain keskustelupalstalla...
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa niistä korkeista on, osaan kääntää sen sivuun.
Ei ongelmaa.
Jogurttia tai jotain marjakeittoa kun juo niin kivasti tulee siinä korkissa olevat juomat naamalle. Ja ei, en kaada niitä ensin lasiin, koska yksinasuvana mun ei tartte. Kaada nyt joku puolen litran jogurttikin ensin lasiin. Kamala vaiva sen korkin takia. Siksi mä revinkin ne aina irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiittänyt luojaa EU:sta, koska nyt kurkut ovat hienon suoria.
Oliko ne jiskus käyriä??
Kieroja kuin korkkiruuvit. Nyt on kaikki hyvin.
Irstaan näköisiä ainakin olivat kaupan heviosastolla ne käyrät kurkut.
Irstaan näköistä HeVi- osastolla kun milfit hivelee ja valkkailee kurkkuja sillain rivosti.
Saatan repäistä sen korkin irti, mutta tottakai sen pullon mukana kiinni kierrettynä palautan.
Vierailija kirjoitti:
Saatan repäistä sen korkin irti, mutta tottakai sen pullon mukana kiinni kierrettynä palautan.
Samalla voi kuvitella repivänsä syyllisen - eli tässä tapauksessa Kataisen - päätä irti.
Prisma myi minulle viallisen pullon ja korkki irtosi. Eivät osaa siis tätäkään tehdä kunnolla.
Ne korkit on epähygieenisiä. Mehu/maitotölkin korkkia pidetään sormella ylhäällä sieltä sisäpuolelta, jolloin käden mikrobit siirtyy korkin kautta toisen henkilön juomaan. Revin aina sen korkin kokonaan irti, niin ei tarvitse sitä hypelöidä.
Jos joskus olivatkin, niin nykyään eivät uskalla.