Kannattaako yli 40-v. naisen paljastaa ikäänsä?
Työkaveri oletti kolmekymppiseksi. Miten mielikuva minusta muuttuisi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä voittaa esiintymällä kolmekymppisenä?
Sitä pitää kysyä farmariasuiselta hopeaketulta.
Riippuu siitä onko työkaverilla jotain taka-ajatuksia. Silloin voi olla ihan reilua, muuten ei niin väliä..
No tottakai. Miksi ikää pitäisi hävetä tai peitellä. Olkoot mielikuva mikä hyvänsä. Pakko ei ole sanoa, jos haluaa peittää sen.
Mitä ikä kenellekään kuuluu? Ikäsyrjintää edes kysyä.
Nuoret miehet tajuaa, että et ole enää hedelmällinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä tuolla on?
Jos vanhat naiset ja miehet valehtelisivat ikänsä ja ikää ei näkisi mistään. Moni välttäisi vanhainkodin. Silloin se olisi kätevää. :)
En mä ole kertonut kuin silloin, jos on suoraan kysytty tai sitten sellaisissa tilanteissa, joissa joku on vähätellyt "kuules tyttö" -tyyliin. Muuten olen antanut ihmisten olla siinä luulossa, että olen nuorempi.
N42
Jos kerrot, muutut heti näkymättömäksi.
Totta kai kannttaa. Työkaveri ajattelee, ettäoletpa hyvin säilynyt. Nyt hän ajattelee, että oletpa rupsahtanut kolmikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kannttaa. Työkaveri ajattelee, ettäoletpa hyvin säilynyt. Nyt hän ajattelee, että oletpa rupsahtanut kolmikymppinen.
Sanoi itseasiassa, että olen hyvin säilynyt kolmekymppiseksi.
Kannattaa tietenkin. Ei kukaan halua seurustella ns sammuneen uunin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää kysyä farmariasuiselta hopeaketulta.
Tiukkaan farmariasuun pukeutunut, kolmikymppisestä käyvä, kaljunsa peittänyt hopeakettu iskee nelikymppisen ja kolmikymppisestä näyttävän palstamamman. Kuka voittaa ja kuka häviää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä tuolla on?
Jos ne vaikka suunnittelee lisääntymistä ap:n kanssa, niin olisihan se reilua tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jos vanhat naiset ja miehet valehtelisivat ikänsä ja ikää ei näkisi mistään. Moni välttäisi vanhainkodin. Silloin se olisi kätevää. :)
vanhainkotiin, ainakin kohtuuhintaiseen, päästään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi itseasiassa, että olen hyvin säilynyt kolmekymppiseksi.
Mielistelyä