Mitä mieltä naiset olette jos todella näyttävä...
...ja paljastavasti pukeutunut nainen kulkee teidän ohitsenne, tunnetteko kateutta? Mitä jos miehenne on siinä vierellä, katsotteko häntä että katsooko tämän naisen perään? Miten reagoitte jos näette jotain tällaista? Kiinnostaa ihmispsykologia, siksi kysyn.
Kommentit (22)
Kylläpä ap:llä on huono itsetunto.
Yhdessä varmaan naureskellaan naisen paljastelulle, kun hän on mennyt ohi. Miten niin?
Kyllä katson ja huomaan, jos mieheni katselee. Se on miesten tapa. Sinänsä en ole paljasteleville naisille kateellinen, vaan ärsyttää katsella vieraan naisen liian paljasta ruhoa ihan samalla tavalla kuin miestenkin. Limaista paitsi uimarannalla.
Ja eka vastaaja jatkaa sen verran, että harvemmin kovin paljastavasti pukeutuneet tai isorintaiset voimakkaasti meikanneet ja muuten kovin keinotekoisen näköiset - jos sitä tässä nyt haettiin - aiheuttaa mitään perään katselemisia. Sen verran hyvin mieheni maun näissä asioissa tunnen, että kyllä hänen käsityksensä näyttävistä naisista kallistuu hyvin erinäköisiin ladyihin.
Okei, sen kerran muistan miehen kommetoineen huvittuneena, kun eräs "näyttävä" neitokainen käveli ohi, että pitäisiköhän mun käydä sanomassa kyseiselle naiselle että onkohan tämä tietoinen toisen nännipihansa ulkoilmavierailusta, hän ei voi miehenä mennä sanomaan tuollaista mutta mä naisena olisin kuulemma voinut.
Mua ainakin v**uttaisi jumalattomasti tuollainen keikistelijä. Mies jos vielä katsoisi niin päivä olisi pilalla. Joo, kiusattiin koulussa (haukuttiin rumaksi), haukuttiin kavereidenkin taholta aina milloin mistäkin, useampi ex kuolasi muiden perään jne. joskus nuorena ei vielä edes haitannut, mutta vuosien kokemusten myötä meni itsetunto säpäleiksi. Hirveän hauskaahan se on, naurakaa! Ja olen itse vielä nätti, hyväkroppainen yms.
Vierailija kirjoitti:
Ja eka vastaaja jatkaa sen verran, että harvemmin kovin paljastavasti pukeutuneet tai isorintaiset voimakkaasti meikanneet ja muuten kovin keinotekoisen näköiset - jos sitä tässä nyt haettiin - aiheuttaa mitään perään katselemisia. Sen verran hyvin mieheni maun näissä asioissa tunnen, että kyllä hänen käsityksensä näyttävistä naisista kallistuu hyvin erinäköisiin ladyihin.
Okei, sen kerran muistan miehen kommetoineen huvittuneena, kun eräs "näyttävä" neitokainen käveli ohi, että pitäisiköhän mun käydä sanomassa kyseiselle naiselle että onkohan tämä tietoinen toisen nännipihansa ulkoilmavierailusta, hän ei voi miehenä mennä sanomaan tuollaista mutta mä naisena olisin kuulemma voinut.
Tarviiko sellaiselle mitään sanoa? Itsepähän itsensä nolaa, elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ainakin v**uttaisi jumalattomasti tuollainen keikistelijä. Mies jos vielä katsoisi niin päivä olisi pilalla. Joo, kiusattiin koulussa (haukuttiin rumaksi), haukuttiin kavereidenkin taholta aina milloin mistäkin, useampi ex kuolasi muiden perään jne. joskus nuorena ei vielä edes haitannut, mutta vuosien kokemusten myötä meni itsetunto säpäleiksi. Hirveän hauskaahan se on, naurakaa! Ja olen itse vielä nätti, hyväkroppainen yms.
Itsepä valitset tapasi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä valitset tapasi elää.
Valitsinko mä nämä kokemukset? Joskus olin vielä hyväitsetuntoinen ja mulle oli täysin sama mitä seurustelukumppani katsoo. Edelleen olen nätti ja upea, mutta itsetunto on mennyttä.
Ei ole eikä tule miestä mutta olen kateellinen.
Juu, niin varmasti kiinnostaa..
Jos huomaan niin ihmettelen pukeutumista. Ei muuta.
En tunne kateutta. Mitä se auttaisi, ei minusta sellainen kuitenkaan tulisi edes rahalla. Toivon heille kaikkea hyvää, kerran jopa ehkä vähän creepysti kehaisin yhtä tällaista kassajonossa, kun oli ihan tosissaan kaunein nainen, jonka olen nähnyt.
Mieheni saa toki katsoa, niinhän minäkin katson. Mutta jos jää tuijottamaan tai kommentoi jotain mikä alentaa minua, saa jäädä siihen paikkaan.
Ei kiinnosta pätkääkään. Ihmettelen vaan kun itse olen pieni ja siro nainen ja kuinka paljon saan vihaisia katseita hiukan pyyleviltä naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta pätkääkään. Ihmettelen vaan kun itse olen pieni ja siro nainen ja kuinka paljon saan vihaisia katseita hiukan pyyleviltä naisilta.
Mä saan raskausmahani kanssa t. se huonoitsetuntoinen.
En kateutta mutta lievää hämmennystä. Mies taas kiusaantuu paljastelusta, vaikka kyllä noteeraa näyttävät ihmiset.
Yrittää kovasti hahmottaa hän, miten normaali ihmissuhde toimii. Tämä nappula eiku.
Ei haittaa koska olen minäkin hyvännäköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole uskomatonta! Miksi he haluavat tehdä itsestään niin rumia!
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä varmaan naureskellaan naisen paljastelulle, kun hän on mennyt ohi. Miten niin?
Paitsi että miehesi naureskelee kanssasi vain sinua miellyttääkseen. Todellisuudessa haluaisi panna tuota upeaa ilmestystä mutta eihän hän sitä sinulle sano.
Vierailija kirjoitti:
En kateutta mutta lievää hämmennystä. Mies taas kiusaantuu paljastelusta, vaikka kyllä noteeraa näyttävät ihmiset.
Aivan varmasti kiusaantuu... ROTFLMAO
En tunne kateutta, saatan sen sijaan itsekin ihailla esimerkiksi tyyliä tai pituutta, hyvää ryhtiä, urheilullista vartaloa tms.
Ja miksi minua haittaisi, jos avopuolisoni katselee muita? Se ei ole multa pois. Ja vaikka katselisikin muita naisia, niin siitä huolimatta se on päättänyt pysytellä tuossa mun rinnalla viimeiset noin 20 vuotta. Ei ole ainakaan vielä halunnut vaihtaa ja jos jonain päivänä haluaakin, niin en minä ala estelemään sinä kohden, ei siinä olisi järkeä :)