Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naiset olette jos todella näyttävä...

Vierailija
06.06.2024 |

...ja paljastavasti pukeutunut nainen kulkee teidän ohitsenne, tunnetteko kateutta? Mitä jos miehenne on siinä vierellä, katsotteko häntä että katsooko tämän naisen perään? Miten reagoitte jos näette jotain tällaista? Kiinnostaa ihmispsykologia, siksi kysyn.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vanha. Nuorten kauniiden ihmisten jutut ovat aika kaukana minun arjestani. Ei ole oikein pohjaa ärsyyntyä. Kaikella on aikansa, myös minulla oli kukoistuksen aika. Nyt elän toisenlaista aikaa. Mieheni tuskin myöskään vilkaisee, hänkin on vanha ja työssään jatkuvasti kauniiden nuorten naisten ympäröimä. Hän taivastelee toisinaan, että ovat kovin samannäköisiä ja nimetkin ovat samanlaisia. Kun hän sitten erehtyy nimittämään Saraa Saaraksi, nämä ihmettelevät, miksei tuo ukko muka erota heitä. No ei erota, kun heitä on hänellä 100 samanlaista nimeä ja naamaa opittavana.

Vierailija
22/22 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies katsoo, se on luonnollista. Katson itsekin. Ihailen varmaan kauneutta, mutta samalla ihmettelen, miksi hän haluaa pukeutua noin paljastavasti. Sen enempää ajatuksia en ohikulkijaan uhraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä