Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela meinaa että se maksaa mulle jatkossa 220€ vähemmän perustoimeentulotukea tilille? Mähän joudun varastamaan ruokaa sitten??!!

06.06.2024 |

Miten voi pärjätä noin paljon vähemmällä summalla, kun nyt jo elän täysin kädestä suuhun ja kaikki menee?

Neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (205)

Vierailija
21/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Sinä olet Pirkanmaalta, mutta kunnasta en ole varma. Pistäisin sun asuinpaikaksi jokatapauksessa Tampereen seudun. Mistä näin olen päätellyt, en paljasta :) 

En todellakaan lähelläkään sitä junttilaa asu. ihan Helsingissä asun.

Ap

Vierailija
22/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näyttää olevan jankuttajahullut liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Sinä olet Pirkanmaalta, mutta kunnasta en ole varma. Pistäisin sun asuinpaikaksi jokatapauksessa Tampereen seudun. Mistä näin olen päätellyt, en paljasta :) 

Ap

En usko tuota. Olet joskus asunut. Olen minäkin siellä käynyt. Sun jutuista puuttuu stadin slangi ja "hesalaisten murre", joten et kuule todellakaan asu siellä ja et ole ikinä pitkään asunut. Sun kirjoituksissa on muiden alueiden murteita kyllä ollut. 

Vierailija
24/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko tuota. Olet joskus asunut. Olen minäkin siellä käynyt. Sun jutuista puuttuu stadin slangi ja "hesalaisten murre", joten et kuule todellakaan asu siellä ja et ole ikinä pitkään asunut. Sun kirjoituksissa on muiden alueiden murteita kyllä ollut. 

Kukaan ei netissä tai kirjoituksessa käytä mitään slangia, se vasta junttia on

Ap

Vierailija
25/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole trolli niin kerroppa päätöksen perustelu

Vuokran on "liian kallis" ja jatkossa joudun itse maksaan tuon yli menevän summan toimeentulotuesta.....

Ap

Eli Kela on tähän mennessä maksanut tuon ylimenevän osan 220e ja siihen päälle toimeentulotuen perusosan täysimääräisenä? Ja nyt maksat itse tuon 220e siitä perusosasta?

Sinähän menetät 440e etkä 220e. Muuta äkkiä halvempaan.

Vierailija
26/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotukea pienennetään esim siksi ettei ole ottanut vastaan työtä tai osallistunut työllistämistä edistäviin toimiin. Eli ei tee mitään itsensä eteen.

Vierailija
27/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 11 tuhatta työhakemusta lähettänyt, etkä ole saanut yhtäkään työpaikkaa niillä, vika on selvästi laadussa eikä määrässä. Pyydä TE-toimistolta, että pääset CV:n tuunauskurssille. Työnhakukin on taitolaji. 

Vierailija
28/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet työkkärin kysymään neuvoa, jos he sinut jonnekin oikeisiin töihin saisivat. Siis semmoisiin mistä saa oikeata palkkaa, eikä mitään 9 euron päivässä tienestiä. 

Vierailija
29/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri töihin

Vierailija
30/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mene sitten varastelemaan mitä sitä täällä jankkaat.

Vierailija
31/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela teki minulle päätöksen että olen saanut liikaa tuloja 7 euroa ja sen takia koko toimeentulotuki hylätään enkä siis saanut edes sitä 580 euroa mikä pitää saada joka kuukausi josta maksan vuokran ja muun laskut. Viddu mitä jaskaa soitin sinne ja huusin että ettäkö tosiaan en saa euroakaan kun sain 7 euroa tuloja viime kuussa. Millä maksan laskut ja mitä syön kun ei ole euroakaan rahaa ja he sanoi etteivät voi mitään. Mä sanoin että pudotan ohjuksen teidän toimistoon sitten jos ette idiootit osaa tehdä oikeita päätöksiä. Pian tuli poliisit oven taakse ja veivät asemalle. Sanoin että asianajaja paikalle ja sassiin ja seuraaavana päivänä vasta kela korjasi päätöksen.

Vierailija
32/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä neuvo: Mene töihin.

Toivottavasti jäät kiinni jos varastat. Sen lisäksi, että loisit minun rahoilla olet myös epärehellinen ja varas. Saatanan hieno ihminen.

Vierailija
33/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän siitä kärsit kun jäät kiinni. Anna mennä.

Miten niin kärsin? Suomessa ei näpistykestä saa kuin pienet sakot joita ei tarvitse ikinä maksaa.

Ap

Jos ei sakkoja maksa lähtee sitten istumaan. 

Vierailija
34/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ruoka-apua. 

Vierailija
35/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 11 tuhatta työhakemusta lähettänyt, etkä ole saanut yhtäkään työpaikkaa niillä, vika on selvästi laadussa eikä määrässä. Pyydä TE-toimistolta, että pääset CV:n tuunauskurssille. Työnhakukin on taitolaji. 

Jos ikää on 38 vuotta ja CV:ssa on ylioppilastutkinto ja jokunen viikko jotain hyllytystyötä työkokemuksena, niin eipä siinä tuunaamiset mitään auta.

Vierailija
36/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokran on "liian kallis" ja jatkossa joudun itse maksaan tuon yli menevän summan toimeentulotuesta.....

Ap

Minä ainakin olen aina joutunut maksamaan ylimenevän osuuden perusosasta. Minkä lain turvin sinua on koskenut eri säännöt?

Haloo?? Sinulta kysyttiin kysymys ap.

Vierailija
37/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuseri töihin

En ole luuseri, ei ole minun vika jos työnantajat ei ota töihin.....

Ap

Vierailija
38/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin olen aina joutunut maksamaan ylimenevän osuuden perusosasta. Minkä lain turvin sinua on koskenut eri säännöt?

Haloo?? Sinulta kysyttiin kysymys ap.

En minä ole ikinä joutunut maksamaan ennen hallituksen uudistuksia koska olen toimeentulotuella ja haen halvempaa asuntoa kokoajan.

Ap

Vierailija
39/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri töihin

Ap

Kuinka monesti olen neuvonut jo, hae palkkatukityötä tai hae kuntouttavaan työtoimintaan tai kokeiluun 

Vierailija
40/205 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuseri töihin

Ap

Oma vika ettet ole hankkinut ammattia.