Kuinka saada selville miehen parisuhdestatus kysymättä suoraan?
Siinäpä se. Uskokaa tai älkää, kaverin puolesta kyselen. Tilanne siis se, että kaverini on kiinnostunut miehestä, joka on töissä samalla työnantajalla kuin hän, mutta eri toimipisteessä. Ei siis suoranaisesti kollegoita, mutta tekevät toisinaan yhteistyötä sähköpostin välityksellä tai tapaavat sillon tällöin työmatkoilla. Heidän välillään on ollut hyvin pientä flirtiksi tulkittavaa aiemmin. Kaverini ei kuitenkaan ole täysin varma onko kyseinen mies parisuhteessa vai ei, eikä luonnollisestikaan halua tehdä "seuraavaa siirtoa" ennen kuin on varmistunut asiasta. Hän ei kuitenkaan halua kysyä mieheltä suoraan, koska pelkää, että jos kiinnostus ei olekaan molemminpuoleista tai mies on varattu, tulee yhteistyö jatkossa olemaan kiusallista. Miten siis johdatella keskustelua niin, että asian saisi selville kysymättä suoraan?
Kaikki ideat tervetulleita!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka saada selville jotakin kysymättä mitään?
Mikä v i t u n i d i o o t t i sinä oikein olet?
Kysymättä suoraan.
Jos olet noin kömpelö sosiaalisesti ettet tiedä että aina ei kannata kysyä asiaa suoraan Esim. oletko parisuhteessa on juuri tällainen, jota voit kysyä ehkä baarissa mutta etäiseltä työkaverilta, josta olet kiinnostunut ja jonka kanssa teet yhteistyötä, se nyt ei vaan kannata.
Esimerkiksi mitä teet lomalla? tai onko lomasuunnitelmia? ovat sen tapaisia small talk -keskustelunavauksia, joilla toisen saa kertomaan asian melko helposti itse.
Mä vastaavassa tilanteessa kysyin miehen kaverilta. Sen jälkeen tein aloitteen. Jo 20 vuotta yhdessä.
mitä tämä 'pieni flirtiksi tulkittava' on ollut kaverisi mielestä, AP?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa naisia jotka ampuvat itseään jalkaan jahtaamalla miestä?
Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?
Voi kyllä, mutta siinä pilaa kaiken. Maskuliininen energia on aktiivista, aloitteen tekevää, alulle laittavaa, tunkeutuvaa ja mukaan haastavaa ydinolemukseltaan. Feminiininen energia on passiivista ja vaataanottavaa. Jos lähdet näitä omin päin muuttamaan, sotket puurot ja vellit.
Jännä, mun mielestä nuo energiat on justiinsa toisinpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?
Olen eri, mutta hakemaan minne? Minulla on elämä jota elän, ei mun elämänsisältö ole hankkiutua kotirouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä, mutta siinä pilaa kaiken. Maskuliininen energia on aktiivista, aloitteen tekevää, alulle laittavaa, tunkeutuvaa ja mukaan haastavaa ydinolemukseltaan. Feminiininen energia on passiivista ja vaataanottavaa. Jos lähdet näitä omin päin muuttamaan, sotket puurot ja vellit.
Jännä, mun mielestä nuo energiat on justiinsa toisinpäin!
Ei vässykkä ja saamaton mies ole muuta kuin hengetön, ei siinä ole kyse silloin maskuliinisesta energiasta.
Silloin kun nainen tuntee olevansa turvassa ja niin edelleen, tietyissä olosuhteissa, hän uskaltaa heittäytyä luonnollisesti feminiiniseen energiaansa. Monesti nainen maskuliinisessa energiassa on luonnon muokkaama puolustustila naisen turvallisuuden takia. Tosi moni nainen on nykyään tuossa maskuliinisessa energiassa niin, että se dominoi. Ja aivan liian moni mies on heikko, saamaton ja vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta hakemaan minne? Minulla on elämä jota elän, ei mun elämänsisältö ole hankkiutua kotirouvaksi.
Huomaan, että myös sinulla on vanhanaikainen ajattelutapa, jos miellät parisuhteessa elämisen ja kotirouvana olemisen kulkevan käsi kädessä. Eiköhän herran vuonna 2024 voi kaksi ihmistä olla avio- tai avoliitossa ja molemmat tehdä omaa juttua. Naisen paikka ei ole vuosikymmeniin ollut kotona hellan ja nyrkin välissä - valitettavaa jos koet niin.
Kannattaa tarkastella rivienväleistä ilmenevää informaatiota, elekieli keroo myös paljon onko esim hermostunut, jos valehtelee, joutuu keksimään jatkuvasti tarinaansa, joten kannattaa palata tarkastelemaan yksityiskohtia tai kertomus on epäjohdonmukaista tai puhuu itsensä suoraan pussiin.
Vierailija kirjoitti:
mitä tämä 'pieni flirtiksi tulkittava' on ollut kaverisi mielestä, AP?
AP tässä. Tavatessa on ollut muun muassa muka tahatonta koskemista ja huomattavan pitkiä katseita.. Miehen taholta jatkuvaa kyselyä ja varmistelua onko kaverini tulossa erääseen firman tapahtumaan, johon hän itse osallistuu. Kyseinen mies on myös kaverini selän takana kehunut muille miten kiva kyseisen henkilön kanssa on tehdä töitä. Lisäksi soittelee kaverilleni työasioista, jotka kuuluisivat todellisuudessa ennemmin kaverini esimiehelle..
Ja AP täällä vielä, kiitos tähän mennessä tulleista hauskoista ja muutamasta hyödyllisestäkin kommentista! 😃 Miehen asuinpaikka on jo tiedossa, joten olisi tosiaan aika kömpelöä kysyä, että mites muuten, asutko siellä yksin.. 😃 Lomasuunnittelmista kysyminen oli kyllä näin Juhannuksen alla hyvä idea. Tästä tosiaan luulisi tulevan väkisinkin ilmi, jos aikaa vietetään anopin mökillä tai reissussa naisystävän kanssa.
Kysy mitä puoletta hän äänestää. Jos äänestää vasemmistolaista puoluetta, tiedät heti että hän on muslimien seksiorja.
Luitko muuta kuin otsikon?