Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saada selville miehen parisuhdestatus kysymättä suoraan?

Vierailija
06.06.2024 |

Siinäpä se. Uskokaa tai älkää, kaverin puolesta kyselen. Tilanne siis se, että kaverini on kiinnostunut miehestä, joka on töissä samalla työnantajalla kuin hän, mutta eri toimipisteessä. Ei siis suoranaisesti kollegoita, mutta tekevät toisinaan yhteistyötä sähköpostin välityksellä tai tapaavat sillon tällöin työmatkoilla. Heidän välillään on ollut hyvin pientä flirtiksi tulkittavaa aiemmin. Kaverini ei kuitenkaan ole täysin varma onko kyseinen mies parisuhteessa vai ei, eikä luonnollisestikaan halua tehdä "seuraavaa siirtoa" ennen kuin on varmistunut asiasta. Hän ei kuitenkaan halua kysyä mieheltä suoraan, koska pelkää, että jos kiinnostus ei olekaan molemminpuoleista tai mies on varattu, tulee yhteistyö jatkossa olemaan kiusallista. Miten siis johdatella keskustelua niin, että asian saisi selville kysymättä suoraan?

Kaikki ideat tervetulleita! 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan miehet kyllä ilmoittaa melkein jo ekassa lauseessa vaimosta/tyttöystävästä. Ja vielä jotenkin täysin aiheeseen liittymättä ja töksäyttäen.

Pelimiehet eivät. He panttaavat tuon tiedon jakamista viimeiseen saakka niin että nainen on jo koukussa ja sitten vituttaa. 

Naimisissa olevatkaan eivät välttämättä pidä sormusta.

Vierailija
22/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa naisia jotka ampuvat itseään jalkaan jahtaamalla miestä? 

Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?

Ihan pirun moni palstamamma toimii juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan miehet kyllä ilmoittaa melkein jo ekassa lauseessa vaimosta/tyttöystävästä. Ja vielä jotenkin täysin aiheeseen liittymättä ja töksäyttäen.

Pelimiehet eivät. He panttaavat tuon tiedon jakamista viimeiseen saakka niin että nainen on jo koukussa ja sitten vituttaa. 

Totta. Tyttö on aina uhri.

Vierailija
24/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tätä enemmän tekee kuin miehet. Huomattavasti.

Vierailija
25/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain ihminen jolla on käsitys, että on kanssasi parisuhteessa?

Vierailija
26/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso, onko sormusta vasemmassa nimettömässä.

Vierailija
27/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos hakevat sivusuhdetta, silloin eivät mainitse.

Vierailija
28/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ilmoita. Päinvastoin, välttellen asian esille tuomista. Näkee sitten välillä vähän omaa markkina-arvoaan.

Näin toimii mies johon ei voi luottaa.

Vierailija
29/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat juttelutasolla jo kavereita, kaverisi voisi kysyä "mitä suunnitelmia juhannukseksi menettekö anopin kanssa mökkeilemään?! =D "

Vierailija
30/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tyttö on aina uhri.

Tyttö on aina niin tyh  mä, että päätyy uhriksi.

Kuvittele löytäneensä "prinssin" ja nus   sii vaan sammakkojen kanssa.

99% ihmisistä on vajak   keja, ei voi mitään.

Vierailija
31/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa naisia jotka ampuvat itseään jalkaan jahtaamalla miestä? 

Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?

Voi kyllä, mutta siinä pilaa kaiken. Maskuliininen energia on aktiivista, aloitteen tekevää, alulle laittavaa, tunkeutuvaa ja mukaan haastavaa ydinolemukseltaan. Feminiininen energia on passiivista ja vaataanottavaa. Jos lähdet näitä omin päin muuttamaan, sotket puurot ja vellit. 

Vierailija
32/52 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saada selville jotakin kysymättä mitään?

Mikä v i t u n  i d i o o t t i sinä oikein olet?

Vierailija
33/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappaa salaa kuva miehestä ja laita someen. Kuvan mukaan teksti, tietääkö kukaan onko tää varattu? 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
34/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ihania, flirttailevia miehiä on työpaikoilla. Se on heidän työrooli. Kaverisi ei ole ainoa jolle flirttaillaan.

Jos mies ei tee seuraavaa siirtoa, niin hän ei ole ihastunut, hän vaan kohtelee kaikkia naisia (sopivan ikäisiä) samalla tavalla.

Eikä hän välttämättä ole varattu, mutta ei hänestä ole parisuhteeseen. Äläkä sano tätä kaverillesi haasteena.

Vierailija
35/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista miehistä tosiaan tiedä, että ovat varattuja. Sormusta eivät käytä ja eivät viittaa parisuhteeseen/ perheeseen edes puolella sanalla. Piilottelevat asiaa kuin tarkkaan varjeltua aarretta. Silti ovat aina iskemässä juttua ja kova flirtti päällä, esim. työpaikalla. 

Jos mies ei halua käyttää sormusta, hän ilmeisesti mieltää itsensä vapaaksi.

Vierailija
36/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ilmoita. Päinvastoin, välttellen asian esille tuomista. Näkee sitten välillä vähän omaa markkina-arvoaan.

Se että miehellä on nainen tekee hänestä naisten mielestä kiinnostavamman.

Vierailija
37/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tätä enemmän tekee kuin miehet. Huomattavasti.

Hyvästä syystäkin, koska miehet tekevät aloitteita naisille jatkuvasti, niin tuollainen tiedonanto vähentää niitä ikäviä tilanteita.

Vierailija
38/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tähän liittyen: mistä voisi päätellä, että mies on eronnut? Onko jotain merkkejä, jos ei kehtaa suoraan kysyä?

Vierailija
39/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso, onko sormusta vasemmassa nimettömässä.

Niin jos saalista ei ole merkitty asianmukaisesti voit turvalllisesti olettaa että saalis on ns vapaata riistaa. Oma moka jos ei saalistansa merkitse 😉

Vähän niin kuin kaivosvaltauksella: valtaus tulee merkitä ja rekisteröidä asianmukaisesti muutoin valtauksella ei ole lainvoimaa.

Vierailija
40/52 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee aloitteen, jos on sekä vapaa että kiinnostunut. Sinä voit jatkaa melkein flirttailua, muuta ei kannata tehdä.

Ei tee koska yhtä kiusallista ne pakit on sielläkin puolella.Jos ei tarvitsisi nähdä tuon jälkeen kävisi helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan