Kuinka saada selville miehen parisuhdestatus kysymättä suoraan?
Siinäpä se. Uskokaa tai älkää, kaverin puolesta kyselen. Tilanne siis se, että kaverini on kiinnostunut miehestä, joka on töissä samalla työnantajalla kuin hän, mutta eri toimipisteessä. Ei siis suoranaisesti kollegoita, mutta tekevät toisinaan yhteistyötä sähköpostin välityksellä tai tapaavat sillon tällöin työmatkoilla. Heidän välillään on ollut hyvin pientä flirtiksi tulkittavaa aiemmin. Kaverini ei kuitenkaan ole täysin varma onko kyseinen mies parisuhteessa vai ei, eikä luonnollisestikaan halua tehdä "seuraavaa siirtoa" ennen kuin on varmistunut asiasta. Hän ei kuitenkaan halua kysyä mieheltä suoraan, koska pelkää, että jos kiinnostus ei olekaan molemminpuoleista tai mies on varattu, tulee yhteistyö jatkossa olemaan kiusallista. Miten siis johdatella keskustelua niin, että asian saisi selville kysymättä suoraan?
Kaikki ideat tervetulleita!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa naisia jotka ampuvat itseään jalkaan jahtaamalla miestä?
Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?
Ihan pirun moni palstamamma toimii juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet kyllä ilmoittaa melkein jo ekassa lauseessa vaimosta/tyttöystävästä. Ja vielä jotenkin täysin aiheeseen liittymättä ja töksäyttäen.
Pelimiehet eivät. He panttaavat tuon tiedon jakamista viimeiseen saakka niin että nainen on jo koukussa ja sitten vituttaa.
Totta. Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet kyllä ilmoittaa melkein jo ekassa lauseessa vaimosta/tyttöystävästä. Ja vielä jotenkin täysin aiheeseen liittymättä ja töksäyttäen.
Naiset tätä enemmän tekee kuin miehet. Huomattavasti.
Onko jossain ihminen jolla on käsitys, että on kanssasi parisuhteessa?
Katso, onko sormusta vasemmassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos hakevat sivusuhdetta, silloin eivät mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ilmoita. Päinvastoin, välttellen asian esille tuomista. Näkee sitten välillä vähän omaa markkina-arvoaan.
Näin toimii mies johon ei voi luottaa.
Jos ovat juttelutasolla jo kavereita, kaverisi voisi kysyä "mitä suunnitelmia juhannukseksi menettekö anopin kanssa mökkeilemään?! =D "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet eivät. He panttaavat tuon tiedon jakamista viimeiseen saakka niin että nainen on jo koukussa ja sitten vituttaa.
Totta. Tyttö on aina uhri.
Tyttö on aina niin tyh mä, että päätyy uhriksi.
Kuvittele löytäneensä "prinssin" ja nus sii vaan sammakkojen kanssa.
99% ihmisistä on vajak keja, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa naisia jotka ampuvat itseään jalkaan jahtaamalla miestä?
Onpas vanhanaikainen ajattelutapa. Kyllä kai nykypäivänä naisetkin voi "jahdata" miestä ja tehdä aloitteen.. vai istutko itse kotona ja odotat että joku tulee sieltä hakemaan?
Voi kyllä, mutta siinä pilaa kaiken. Maskuliininen energia on aktiivista, aloitteen tekevää, alulle laittavaa, tunkeutuvaa ja mukaan haastavaa ydinolemukseltaan. Feminiininen energia on passiivista ja vaataanottavaa. Jos lähdet näitä omin päin muuttamaan, sotket puurot ja vellit.
Kuinka saada selville jotakin kysymättä mitään?
Mikä v i t u n i d i o o t t i sinä oikein olet?
Nappaa salaa kuva miehestä ja laita someen. Kuvan mukaan teksti, tietääkö kukaan onko tää varattu? 🤣🤣🤣🤣
Noita ihania, flirttailevia miehiä on työpaikoilla. Se on heidän työrooli. Kaverisi ei ole ainoa jolle flirttaillaan.
Jos mies ei tee seuraavaa siirtoa, niin hän ei ole ihastunut, hän vaan kohtelee kaikkia naisia (sopivan ikäisiä) samalla tavalla.
Eikä hän välttämättä ole varattu, mutta ei hänestä ole parisuhteeseen. Äläkä sano tätä kaverillesi haasteena.
Kaikista miehistä tosiaan tiedä, että ovat varattuja. Sormusta eivät käytä ja eivät viittaa parisuhteeseen/ perheeseen edes puolella sanalla. Piilottelevat asiaa kuin tarkkaan varjeltua aarretta. Silti ovat aina iskemässä juttua ja kova flirtti päällä, esim. työpaikalla.
Jos mies ei halua käyttää sormusta, hän ilmeisesti mieltää itsensä vapaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ilmoita. Päinvastoin, välttellen asian esille tuomista. Näkee sitten välillä vähän omaa markkina-arvoaan.
Se että miehellä on nainen tekee hänestä naisten mielestä kiinnostavamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tätä enemmän tekee kuin miehet. Huomattavasti.
Hyvästä syystäkin, koska miehet tekevät aloitteita naisille jatkuvasti, niin tuollainen tiedonanto vähentää niitä ikäviä tilanteita.
Vähän tähän liittyen: mistä voisi päätellä, että mies on eronnut? Onko jotain merkkejä, jos ei kehtaa suoraan kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Katso, onko sormusta vasemmassa nimettömässä.
Niin jos saalista ei ole merkitty asianmukaisesti voit turvalllisesti olettaa että saalis on ns vapaata riistaa. Oma moka jos ei saalistansa merkitse 😉
Vähän niin kuin kaivosvaltauksella: valtaus tulee merkitä ja rekisteröidä asianmukaisesti muutoin valtauksella ei ole lainvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee aloitteen, jos on sekä vapaa että kiinnostunut. Sinä voit jatkaa melkein flirttailua, muuta ei kannata tehdä.
Ei tee koska yhtä kiusallista ne pakit on sielläkin puolella.Jos ei tarvitsisi nähdä tuon jälkeen kävisi helpommin.