Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiussiirron paikka?

Vierailija
06.06.2024 |

Mitä mieltä paikalle kokoontunut naisraati on, onko keski-ikään ehtineen miehen järkevää miettiä tällaista esteettistä kirurgiaa? Omalla kohdalla geeneissä on osoittautunut olevan hiusrajan osalta toivomisen varaa, ja viimeisen 5 vuoden aikana (ikävuosina 45 -> 50) on tilanne mennyt suht pahaksi. 45v asti oli tilanne oli ihan OK. Nyt on pakko ajaa kaikki pois.

Sinänsä rahaa tällaiseen on, sen verran että voin helposti tehdä myös lisähoitoja myöhemmin, jos tilanne vielä muuttuisi. En vaan tiedä onko sillä riittävästi merkitystä ulkonäköön että se olisi sen arvoista. En myöskään oikein tiedä mikä on potentaalisten ongelmien tai epäonnistumisen todennäköisyys.

Onko paikalla naisia jotka ovat kokeneet ennen vs jälkeen -tilanteita miehillä? Oliko muutos niin merkittävä että tuollainen kannattaisi?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle siirrettiin päähän mun häpykarvoja. Nyt mies on tuuhea käkkäräpää, mutta haju on kamala.

Maksoi aasiassa 13000€

Aika eroottista. Leikkaako koskaan posliiniksi?

Vierailija
22/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, nyt vaan, mutta tuollaiset siirteet miehillä on ihan naurettavaa huonolla tavalla neitimäistä puuhaa! Samoin kuin myös erilaisten kaljuuntumislääkkeiden ja -aineiden huödyntäminen. Eihän nuo kerro muusta, kuin miehen huonosta itsetunnosta! Ja kuka haluaa miehen, jolla on noin surkea itsetunto?

Mitä vikaa neideissä on?

Kirjoitin huonolla tavalla neitimäistä. Etkö osaa lukea? Neideissä ei ole mitään vikaa, mutta neitimäinen tässä siis tarkoittaa sellaista pikkutyttömäistä keskenkasvuista hienostelua. En tiedä, mikä siihen on parempi adjektiivi. Pikkutytöt saa sitä toki tehdä, mutta aikuisella miehellä on jotain korvien välissä vikaa, jos se sellaista harrastaa.

Eli pikkutytöt ja ulkonäöstään huolehtivat miehet ovat pahasta. Asia kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän kaljuista miehistä. Tärkeintä on, että pidät olevat hiukset lyhyinä etkä peittele paljasta kohtaa. Ex-kumppani kävi Floridassa laitattamassa hiuksia päähän kolme vuotta sitten ja alkuunsa se tukka näyttikin kasvavan. Jotain tapahtui ja hän on edelleenkin kalju. Joten ei kaikille edes onnistu. Pisti siihen ainakin kymppitonnin. Oma teoriani tosin on, että jos on pissiä pää täynnä, niin ei siihen tukka kasva. Kävi sitten kasvojaan silittelemässä ja nyt on oikein sopusuhtainen pari bikinifitnes misunsa kanssa. 

Vierailija
24/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ajaisi kaikkia hiuksia pois vaan antaisn niiden mitä vielä on olla lyhyenä. Minusta se on parempi mitä täysin kalju.

Vierailija
25/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, nyt vaan, mutta tuollaiset siirteet miehillä on ihan naurettavaa huonolla tavalla neitimäistä puuhaa! Samoin kuin myös erilaisten kaljuuntumislääkkeiden ja -aineiden huödyntäminen. Eihän nuo kerro muusta, kuin miehen huonosta itsetunnosta! Ja kuka haluaa miehen, jolla on noin surkea itsetunto?

Mitä vikaa neideissä on?

Kirjoitin huonolla tavalla neitimäistä. Etkö osaa lukea? Neideissä ei ole mitään vikaa, mutta neitimäinen tässä siis tarkoittaa sellaista pikkutyttömäistä keskenkasvuista hienostelua. En tiedä, mikä siihen on parempi adjektiivi. Pikkutytöt saa sitä toki tehdä, mutta aikuisella miehellä on jotain korvien välissä vikaa, jos se sellaista harrastaa.

Olisiko ollut mitään kirjottaa ihan vain keskenkasvuinen h

Olisiko ollut mitään kirjottaa ihan vain keskenkasvuinen hienostelu, eikä käyttää ensin neitejä ja nyt jopa pikkutyttöjä haukkumasanana?

Missä vaiheessa olen käyttänyt pikkutyttöä haukkumasanana? Etkö todellakaan osaa lukea?!

Vierailija
26/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa neideissä on?

Olisiko ollut mitään kirjottaa ihan vain keskenkasvuinen h

Olisiko ollut mitään kirjottaa ihan vain keskenkasvuinen hienostelu, eikä käyttää ensin neitejä ja nyt jopa pikkutyttöjä haukkumasanana?

Jos kirjoittaa neitimäinen mies, niin ei siinä kyllä neitejä haukuta millään tavalla. Eikä kirjoittaja kyllä pikkutyttöä käyttänyt missään kohtaa haukkumasanana. Sinä voisit myös lopettaa tuon oman neiteilysi ja jättää sen neiteilyn niille pikkutytöille, joille se kuuluu ja jotka saavat neiteillä ihan niin paljon kuin haluavat!

Vierailija
27/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
28/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minun on ihan OK olla näinkin, ei itsetuntoni sinänsä tarvitse boostia. Siltikin, olen aina ollut kilpailuhenkinen ja vaadin itseltäni paljon. Kun kerran mahdollisuus olisi, ajattelen että kyllähän minun on järkevä yrittää olla se paras mahdollinen versio itsestäni. En voi kiistää etteikö hieman haittaisi se, että olen muuttunut aika näkymättömäksi naisten silmissä. Vielä 10 vuotta sitten oli helppo flirttailla ja saada positiivisia reaktioita aikaan, nykyään ollaan kovin.. noh, asiallisia. Puuttuu sellainen pilke toisen silmissä. Kukaan ei vilkuile minun suuntaan enää. Ajattelen että saisikohan siitä edes osan takaisin pienellä operaatiolla? Vertaus rintoihin ontuu sikäli että itse esim olen suuri pienten rintojen fani. Vaikka ehkä olemme vähemmistössä, meitä kuitenkin on. Sen sijaan kaljuuntuvasta hiuspehkosta en ole kenenkään kuullut nimenomaan viehättyvän, eli en oikein voi ajatella että et

Tiedätkö, se flirtin väheneminen ei ole varmastikaan kiinni hiuksista, vaan siitä 10 vuodesta. 

Varmasti kaljuuntumisesta innostuvaa naista on vaikea löytää, mutta sen sijaan suurelle osalle naisia se kaljuuntuminen on ihan yhdentekevää. Jos siis etsit naisia omasta ikähaarukasta.

Puhutaan sekä 10 vuotta sitten että nyt suunnilleen saman ikäisistä naisista, eli minun ikä plus minus jotain pientä. Tottakai ymmärrän että kolmekymppiset ei enää tänä päivänä lähtisi samalla tavalla flirttiin mukaan. Vai onko vaan niin että jonkin iän ylitettyään, naisia ei enää kiinnosta flirttailla, vaikka mies oliskin kiinnostava? Jotenkin vaikea uskoa.

Vierailija
29/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa neideissä on?

Olisiko

Jos kirjoittaa neitimäinen mies, niin ei siinä kyllä neitejä haukuta millään tavalla. Eikä kirjoittaja kyllä pikkutyttöä käyttänyt missään kohtaa haukkumasanana. Sinä voisit myös lopettaa tuon oman neiteilysi ja jättää sen neiteilyn niille pikkutytöille, joille se kuuluu ja jotka saavat neiteillä ihan niin paljon kuin haluavat!

Tässä on tyylipuhdas esimerkki siitä kuinka hyvin on naisviha sisäistetty. Hyvin surullista. 

Vierailija
30/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Minun on ihan OK olla näinkin, ei itsetuntoni sinänsä tarvitse boostia. Siltikin, olen aina ollut kilpailuhenkinen ja vaadin itseltäni paljon. Kun kerran mahdollisuus olisi, ajattelen että kyllähän minun on järkevä yrittää olla se paras mahdollinen versio itsestäni. En voi kiistää etteikö hieman haittaisi se, että olen muuttunut aika näkymättömäksi naisten silmissä. Vielä 10 vuotta sitten oli helppo flirttailla ja saada positiivisia reaktioita aikaan, nykyään ollaan kovin.. noh, asiallisia. Puuttuu sellainen pilke toisen silmissä. Kukaan ei vilkuile minun suuntaan enää. Ajattelen että saisikohan siitä edes osan takaisin pienellä operaatiolla? Vertaus rintoihin ontuu sikäli että itse esim olen suuri pienten rintojen fani. Vaikka ehkä olemme vähemmistössä, meitä kuitenkin on. Sen sijaan kaljuuntuvasta hiuspehkosta en ole kenenkään kuullut nimenomaa

Puhutaan sekä 10 vuotta sitten että nyt suunnilleen saman ikäisistä naisista, eli minun ikä plus minus jotain pientä. Tottakai ymmärrän että kolmekymppiset ei enää tänä päivänä lähtisi samalla tavalla flirttiin mukaan. Vai onko vaan niin että jonkin iän ylitettyään, naisia ei enää kiinnosta flirttailla, vaikka mies oliskin kiinnostava? Jotenkin vaikea uskoa.

Useat + 30-vuotiaat ovat suhteessa ja muutenkin ehkä hankalin ikä hakea seuraa, kun porukka on niin keskittynyt itseensä ja elämäänsä. Kaikki ovat joko varattuja, tekevät uraa, hoitavat perhettä tai keskittyvät "löytämään itsensä". Plus nelikymppisenä alkaa taas villit vuodet kun lähdetään toiselle kierrokselle ja ollaan muutenkin kasvatettu sellain I dont give a f -asenne. Ja silloin taas orastavat kaljut ei haittaa mitään. 

Vierailija
31/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Minun ikäni plus miinus jotain PiEnTä] 🤣

Vierailija
32/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Useat + 30-vuotiaat ovat suhteessa ja muutenkin ehkä hankalin ikä hakea seuraa, kun porukka on niin keskittynyt itseensä ja elämäänsä. Kaikki ovat joko varattuja, tekevät uraa, hoitavat perhettä tai keskittyvät "löytämään itsensä". Plus nelikymppisenä alkaa taas villit vuodet kun lähdetään toiselle kierrokselle ja ollaan muutenkin kasvatettu sellain I dont give a f -asenne. Ja silloin taas orastavat kaljut ei haittaa mitään. "

No jokin tässä nyt mättää, koska tosiaan puhun nyt siitä että minä, nyt 50, flirttailen oman ikäisteni (tai ainakin yli 40v) naisten kanssa, ja siitä nykyään puuttuu sellainen molemminpuoleinen, rento pilke silmäkulmassa, joka oli ihan standardia vielä 10 vuotta sitten. En ole muuten muuttunut niin paljoa, en ole lihonnut tms. Toki "normaalia" ikääntymistä, mutta niin on kohdeyleisökin. En voi olla epäilemättä että tuo hiusraja on nyt se joka on tehnyt minusta aseksuaalisen setäihmisen, joka herätä sellaista samanlaista kevyttä kutkutusta vastakkaisessa sukupuolessa. Ja että tälle ihan oikeesti voisi tehdä jotain. Rahalla ei ole tässä merkitystä, jos muutosta parempaan ei tapahdu niin ei väliä. Sen sijaan en haluaisi ottaa riskiä että jokin menee pieleen ja tilanne pahenee.

Vierailija
33/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Minun ikäni plus miinus jotain PiEnTä] 🤣

Ilmaisin itseni hieman epäselvästi, pahoittelut. Tarkoitin siis että 10 vuotta sitten, ollessani 40-vuotias, flirtin kohteena olivat 40-vuotiaat naiset, nyt taasen 50-vuotiaat.

Vierailija
34/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile naisten kanssa plus miinus 2-3 vuotta. Problem solved. 

Vierailija
35/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa, jos sellaisen haluat. Hyviä lopputuloksia olen nähnyt. Jos pelottaa operaatio tai rahanmeno, niin oletko miettinyt tupeeta? Se liimataan ja huolletaan parturissa kuukauden-parin välein, samaa tukkaa voi käyttää pitkään niin huollot ovat edullisempia. Eivät ole enää sellaisia piisamirotan näköisiä mitkä lentää tuulessa tiehensä, ovat usein todella hyvän näköisiä.

Vierailija
36/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen tämän ihan samalla tavalla kuin naisten esteettiset toimenpiteet, jos teet sen itseäsi varten ja koet sen parantavan elämänlaatuasi, anna mennä. Kerran täällä vaan ollaan.

Ennen ja jälkeen kuvia voi googlailla netistä. Esim LeBron James ja Elon Musk ovat kuuluisia hiussiirron ottaneita. 

Epäilen että Elon ei käynyt missään turkkilaisella tarjousklinikalla, kuten tavan kuolevaiset.

Vierailija
37/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen tämän ihan samalla tavalla kuin naisten esteettiset toimenpiteet, jos teet sen itseäsi varten ja koet sen parantavan elämänlaatuasi, anna mennä. Kerran täällä vaan ollaan.

Ennen ja jälkeen kuvia voi googlailla netistä. Esim LeBron James ja Elon Musk ovat kuuluisia hiussiirron ottaneita. 

Epäilen että Elon ei käynyt missään turkkilaisella tarjousklinikalla, kuten tavan kuolevaiset.

Juu en olisi minäkään menossa Turkkiin, se on varmaa! Ajattelin ihan suomalaista klinikkaa, mutta jos parempaa saa USAssa, ei sekään ole sinänsä ongelma.

Vierailija
39/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kannattaa, jos sellaisen haluat. Hyviä lopputuloksia olen nähnyt. Jos pelottaa operaatio tai rahanmeno, niin oletko miettinyt tupeeta? Se liimataan ja huolletaan parturissa kuukauden-parin välein, samaa tukkaa voi käyttää pitkään niin huollot ovat edullisempia. Eivät ole enää sellaisia piisamirotan näköisiä mitkä lentää tuulessa tiehensä, ovat usein todella hyvän näköisiä.

Sinällään kiinnostaa kyllä pysyvämpi lopputulos... MUTTA! Tätä lukiessa hoksasin että tietysti voisi käydä ottamassa tuollaisen kokeeksi, näkisi sen kuukauden verran että onko asialla oikeesti merkitystä. Jos mikään ei muutu ja edelleen olen näkymätön naisten silmissä, voisi ainakin todeta että ei siitä hiusten siirrostakaan mitään hyötyä sitten olisi.

Vierailija
40/44 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008639973.html

Juha, 29, käyttää tupeeta, eikä sitä ikinä uskoisi

Juha Seppäsen hiukset alkoivat harventua jo 18-vuotiaana. Lopulta hän alkoi käyttää tupeita, eivätkä ne ole lainkaan sellaisia, mitä voisi kuvitella.