Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon annat omalle lapselle rippilahjaksi rahaa?

Vierailija
06.06.2024 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tajua lahjovanne lapset lahkon jäseniksi? Kuten luulette myös itse olevanne kristittyjä maksamalla kirkollisveroa?

Jeesus vihasi rahanvaihtajia ja kauppiaita, jotka tekivät hänen isänsä huoneesta markkinapaikan. 

Vierailija
22/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin mahdollinen summa verovapaana. 7499e. Sama sitten ylioppilaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko rippijuhlaksi edes antaa rahaa? Itse en saanut rahaa, enkä peruskoulun ja lukion päättäjäisissäkään.

Vierailija
24/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapsistani ei mennyt rippikouluun ja olen onnellinen siitä, että minulla on fiksuja ja omilla aivoillaan ajattelevia lapsia.

Vierailija
25/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut rahaa vaan ostin ristiriipuksen ja kukkakimpun. Kummeiltaan hän sai sormuksen. Siinäpä se. 

Vierailija
26/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ovat siirtymäriittejä ja mahdollisuuksia jakaa omaisuutta eteenpäin, hyvällä syyllä. Siksi tuo maksimisumma 7499e kaikille lapsille aikanaan.

Vierailija
27/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rippikoulu on hyvä jo ihan yleissivistyksen ja yhteisöllisyyden takii. Mä ite rakastin riparia ja jatkoriparia. Tuli uusii kavereita, oli kivaa ja kyl ne jutut Raamatusta oli ihan mielenkiintoisii. Riparilaului hoilaan vieläki, vaik en todellakaan oo uskovainen. Toinen muksu on ny riparil ja ristin saa kaulaansa. Mitä muuta muka? Okei, kukkii, kaffetta ja juustokakkuu. 

Vierailija
28/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ruusun. Minulla oli tapana että katson mitä sai lahjaksi sukulaisilta  ja sen jälkeen mitä hän tarvitsee, 

Vierailija
29/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ annoin omalle tyttärelle. 

Vierailija
30/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin kirja: Richard Dawkins, Jumalharha.

Vierailija
31/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko rippijuhlaksi edes antaa rahaa? Itse en saanut rahaa, enkä peruskoulun ja lukion päättäjäisissäkään.

Miksi peruskoulun päättäreissä pitäisikään antaa rahalahjaa? Ylioppilasjuhlat on erikseen. Ja rippijuhlat on myös aivan oma juttu

Vierailija
32/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään lapsistani ei mennyt rippikouluun ja olen onnellinen siitä, että minulla on fiksuja ja omilla aivoillaan ajattelevia lapsia.

Mutta olet heidät ilmeisesti kastanut kun olivat pieniä? 

Vierailija
33/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euroa

Vierailija
34/34 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippikoulussa oli hauskaa kavereiden kesken. Mukava muisto jäi vaikka uskonasiat ei kiinnostanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan