Nainen, mikä saa sinut kuumaksi/halukkaaksi
Mikä piirre miehessä olisi sellainen,jolla voisit antaa miehelle 20 min jälkeen ensi tapaamisesta,tai miehelle johon törmäät ihan vain kassa jonossa.
Kommentit (13)
Hymy, itsevarmuus, raamikas vartalo, hiukset, iho. Tiesin kyllä heti ekalla tapaamisella että jos se olisi ollut paikan puolesta mahdollista, olisin harrastanut mieheni kanssa seksiä saman tien.
Kyllä sen tietää. Jos miehen kanssa haluaa seksiä, sen tietää heti. Ainoastaan jos mies osoittautuu ääliöksi, voi mieli muuttua. Toiseen suuntaan minun päätäni ei saa käännettyä, ja yleensä kun kuulen tutuilta että heille on niin käynyt, heille tulee jälkikäteen morkkis koska mies ei oikeasti ollut sellaisia haluja herättävä.
En usko että tuollaista miestä on olemassa minulle. Lämpenen hitaasti, täysin vieras mies ei käy.
Tarvitsen luottamusen ja tuttuuden tunteen.
Mutta se mikä saa mut heti kuumaksi, on oman miehen tulinen katse tai suudelma, mistä huomaa että hän haluaa mut juuri nyt sillä hetkellä, menee polvet ihan veteliksi.
Jännä homma kun nainen ei lähtökohtaisesti halua miestä, hänen patukkaansa vaan haluaa eniten että "häntä halutaan".
Mikä voisi olla itsekeskeisempää?
Ootko sä nelonen hereillä? Naisen haluhan tunnetusti syntyy suurelta osin siitä, että hän huomaa olevansa haluttu, halun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä nelonen hereillä? Naisen haluhan tunnetusti syntyy suurelta osin siitä, että hän huomaa olevansa haluttu, halun kohde.
Aivan, eli nainen ei oikeastaan halua seksiä, miestä tai rakasta muita vaan haluaa sitä tunnetta että juuri häntä rakastetaan.
Uusin kysymykseni, mikä voisi olla itsekeskeisempää?
musta, järkky paksu ja noin 29 cm pitkä suonikas penis.
Minä en kyllä "anna"" kellekkään, minä otan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, eli nainen ei oikeastaan halua seksiä, miestä tai rakasta muita vaan haluaa sitä tunnetta että juuri häntä rakastetaan.
Uusin kysymykseni, mikä voisi olla itsekeskeisempää?
Entä sitten vaikka se olisi itsekeskeistä? Oma mieheni pitää seksistä ja haluaa paljon ja onkin tajunnut kuinka seksiä riittää, haluamalla minua ja näyttämällä sen ja pitämällä hyvänä. Win-win. Molemmat itsekeskeisiä, molemmat tyydytettyjä.
Ovatko miehet sitten itsekkäitä kaikki, kun haluavat aina naimaan. Itsekästä!
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet sitten itsekkäitä kaikki, kun haluavat aina naimaan. Itsekästä!
Onkos mun naiseni sitten itsekäs kun haluaa aina vain naimaan, eikä seksi kelpaa lainkaan jos ei se pääty panemiseen?
Vierailija kirjoitti:
musta, järkky paksu ja noin 29 cm pitkä suonikas penis.
Musta väri ei houkuta, tulee p*ska mieleen. Vaalea sen olla pitää.
Se ei ole pitkäkestoista, että mies osoittaa naiselle halunsa ja sitä kautta nainen haluaa. Miehelle tulee sellainen olo, että nainen ei käy kuumana mieheen. Katsotaan montako päivää menee, että nainen alkaa ihmettelemään, että miksi se ei halua seksiä, kun en olekaan jatkuvasti kimpussa.
Löytyisiköhän aidan toiselta puolelta naista, kuka haluaa ja osoittaa sen?
T.mies 40
Jos mies on miellyttävä olemuksesta ja käytöksestään ja käy muhun oikein kuumana ja sen näyttää ja tekee selväksi. Vakuuttavasti vie niin että saa tosissaan miettiä että apua toi haluaa mua noin paljon ja ihan tosissaan on ottamassa kiihkeästi ja vaativasti, mutta kun kotona ois se omakin mies. . mitä teen