Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka tykkäävät spermasta

Vierailija
06.06.2024 |

eivätkä inhoa sitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani nainen haluaa, että laukeaminen tapahtuu mieluiten hänen suuhunsa.

Vierailija
2/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani nainen haluaa, että laukeaminen tapahtuu mieluiten hänen suuhunsa.

Olisipa tuonlaisia enemmänkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut naisen sanovan "runkkaa spermat mun sykkivälle vítulleni". Ja runkkasin.

Vierailija
4/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
5/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki neljä miljardia naista ovat ihan pilkulleen samanlaisia eikä yksikään pidä spermasta.

Hyvä kun kysyit niin ei tarvitse enää pohtia tätäkään mysteeriä.

Vierailija
6/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin nainen nielee joka kerta, mutta se kai siinä sitten onkin että jos nielee nopeasti niin ei sitä paljon siinä maistele. Olen toki välillä pyytänyt että antaa käsihoitoa ja kun olen lauennut niin nuolee varren. Se tuntuu kyllä myös todella hyvältä.

Vierailija
7/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä munkin nainen nielee joka kerta, mutta se kai siinä sitten onkin että jos nielee nopeasti niin ei sitä paljon siinä maistele. Olen toki välillä pyytänyt että antaa käsihoitoa ja kun olen lauennut niin nuolee varren. Se tuntuu kyllä myös todella hyvältä.

Tuosta voisi moni nainen ottaa mallia

Vierailija
8/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs säätö piti. Otti lastit naamalle, suuhun, vatsalle, rinnoille ja joskus runkkasi minut kämmenelleen, ja levitteli sitten spermaa pitkin kehoaan ja nuoli sormiaan samalla kun sormetti itseään. Toisinaan aloin nuolla häntä ja katselin kuinka hän nautti mällistä kehollaan ja suussaan, sai aivan tolkuttomia orkkuja tuosta. Monesti tuli myös pantua häntä mällit naamallaan, sanoisin että näky oli unohtumatomman seksikäs.

Vierailija
9/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tai sanotaanko, että olen sillä friikki, että kun mieheni aikoinaan ehdotti sellaista muotivillitystä kuin cuckold-kokeilu, se tyssäsi siihen, että se leikki olisi pitänyt leikkiä kondomin kanssa. Minä taas olen niin fiksautunut sellaiseen vanhanaikaiseen käsitykseen, että ollakseen tyydyttävää seksin eli yhdynnän pitää tapahtua luonnonmukaisesti, niin että mies voi tuntea elävän naisen ja nainen puolestaan mukanaelää miehen nautinnon ja itse kokea aidon siemensyöksyn. Niinpä meiltä jäi se kokeilu kokematta.

Vierailija
10/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs säätö piti. Otti lastit naamalle, suuhun, vatsalle, rinnoille ja joskus runkkasi minut kämmenelleen, ja levitteli sitten spermaa pitkin kehoaan ja nuoli sormiaan samalla kun sormetti itseään. Toisinaan aloin nuolla häntä ja katselin kuinka hän nautti mällistä kehollaan ja suussaan, sai aivan tolkuttomia orkkuja tuosta. Monesti tuli myös pantua häntä mällit naamallaan, sanoisin että näky oli unohtumatomman seksikäs.

Mahtava nainen

Vierailija
11/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. Miehen laukeaminen on hypnoottista katsottavaa, ja tunnettavaa.

Vierailija
12/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan

Vierailija
13/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olekin hyvä että nykyään voit sinäkin olla avoimesti homo!

Vierailija
14/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peran fantasiat vol 985

Harva nainen oikeasti pitää mällistä, se nyt vaan haisee ja maistuu pahalta sekä sotkee paikat

Vierailija
15/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peran fantasiat vol 985

Harva nainen oikeasti pitää mällistä, se nyt vaan haisee ja maistuu pahalta sekä sotkee paikat

Just tuollaisia ahdas mielisiä naisia. Tuskin teitä kukaan viitsii panna edes. Parempi olisikin ettei kukaan teekään sitä.

Vierailija
16/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän, kiihoitun myös itse ja annan mieheni laueta suuhun , pimpsaan, peppuun ja rinnoille. 

Hänen sperma ei maistu pahalle joten tykkään kun saan hänet laukeamaan. Hän kyllä sitten  hoitaa myös minut aina ja monesti, suulla, sormilla, dildolla, kiihoittimilla  ja tietenkin sillä aidolla kalulla. 

Rva51.

Vierailija
17/17 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pääsääntöisesti haluaa että laukean hänen suuhunsa, rinnoille, pakaroille, tms. Sisään ehkä kerran kymmenestä kerrasta tai vähemmän. Sanoo pitävänsä siitä tunteesta kun spermat tulevat suuhun tai päälle. 

/JiiPee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi