Onko paikalla ketään naista joka oikeasti on harrastanut doggingia
Kysymys tulikin jo otsikossa.Tiedän että Briteissä on oikein omat internet sivutkin (löytyy suht helposti googlaamalla) joissa kerrotaan alueittain paikoista joissa doggingia tapahtuu.
Onko tämä siis vain ns. Brittien harrastus vai löytyykö 5 miljoonaisesta Suomen kansasta naisia jotka antavat tuntemattomien miesten harrastaa kanssaan seksiä levikkeillä ja hiljaisilla parkkipaikoilla.
Jos löytyy niin ihan mielenkiinnolla kuulisin miten tämä dogging tapahtuu? Oletteko sopineet ennakolta internetissä tapaamisen vai menettekö vain paikalle ja odotatte autossa kutsuvan näköisenä esim. rinnat ulkona että joku sivullinen tulisi sattumalta kohdalle.
Entä onko teillä joko kolmas osapuoli mukana varmistamassa turvallisuutenne? Entä miten varmistatte sen että näistä henkilöistä jotka käyvät paikalla ei ole jatkossa riesaa koska suht helppo on selvittää henkilööllisyys auton rekisterikilven perusteella. Entä valokuvaaminen miten estätte sen vai eikö sillä loppupeleissä ole väliä?
Kauanko olette harrastusta jatkanut ja minkä ikäisiä olette? Käsittääkseni ainakaan Briteissä tämä ei ole mikään teinien harrastus.
No tässä tuli koko joukko kysymyksiä ja nyt uteliaana odottamaan että saanko yhtään asiallista vastausta vai pilaavatko ns. palstahörhöt tämänkin keskustelun älyttömillä epäasiallisilla kommenteillaan.
Kommentit (31)
Vaasantie nro 725 on dogging pysäkki.koodi on jos olet nainen, pistä yllesi keltaista tai lakkaa molempien käsien nimettömän eri värisiksi.koodi on swinger yhteisöstä kopioitu.ja jos olet mies, niin pistä sormus oikean käden pikkusormeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaasantie nro 725 on dogging pysäkki.koodi on jos olet nainen, pistä yllesi keltaista tai lakkaa molempien käsien nimettömän eri värisiksi.koodi on swinger yhteisöstä kopioitu.ja jos olet mies, niin pistä sormus oikean käden pikkusormeen.
Aivan mahtava paikka,naiselle joka haluaa vierasta kesällä.toimii myös arkena.aina kun haluan miestä ja omaa ei tunnun kiinnostavan niin lähen ajelulle. N53
Vierailija kirjoitti:
wufh, wufh!🐶
Arvasin että tänne tulee tuollaisten palstahäiriköiden kommentteja. No onneksi toistaiseksi vain yksi asialliseen keskusteluun kykenemätön on ilmoittautunut paikalle.
t:ap
Minä olen harrastanut doggingia. Olen 34 v. ja naimisissa. Netissä sovin tapaamisen. ja anna tuntomerkit itsestäni, hiukset, pituuden ainakin 10 cm pidemmäksi, täysin väärät vaatteiden värit ym. Auton jätän johonkin kauemmas ja ja rekisterin ja automallin muistan väärin. Tykkään pukeutua seksikkäästi, sukat, liivit, hame tiukka läpinäkyvä t-paita ja pleiseri. Korkokengät laitan laukkuuni ja lenkkarit jalkaan. Puhelimen pidän laukussa auki koko session ajan, mieheni voi kuunnella, että asiat sujuvat sovitulla tavalla. Joskua mies ajaa omalla autollaan ja tsekkaa ohiajaessaan treffikaverin tai kaverit. Jos jokin asia ei ole kuten sovittiin, teen oharin. Ja kuinka usein, kerran viikossa, ehkä. Talvisin ei juurikaan.
Kyllä joo, uimarannat, puistot, urheilukentät on hyviä paikkoja. Myös isot parkkialueet. Oon joskus kokeillut muutaman kerran, mutta ei ollut mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen harrastanut doggingia. Olen 34 v. ja naimisissa. Netissä sovin tapaamisen. ja anna tuntomerkit itsestäni, hiukset, pituuden ainakin 10 cm pidemmäksi, täysin väärät vaatteiden värit ym. Auton jätän johonkin kauemmas ja ja rekisterin ja automallin muistan väärin. Tykkään pukeutua seksikkäästi, sukat, liivit, hame tiukka läpinäkyvä t-paita ja pleiseri. Korkokengät laitan laukkuuni ja lenkkarit jalkaan. Puhelimen pidän laukussa auki koko session ajan, mieheni voi kuunnella, että asiat sujuvat sovitulla tavalla. Joskua mies ajaa omalla autollaan ja tsekkaa ohiajaessaan treffikaverin tai kaverit. Jos jokin asia ei ole kuten sovittiin, teen oharin. Ja kuinka usein, kerran viikossa, ehkä. Talvisin ei juurikaan.
Ei taida useinkaan onnistua dogging noin? Jos paikalle saapuu ihan eri nainen mitä sovittu niin harva mies uskaltaa lähestyä häntä, ainakaan jos ympärillä pörrää auto jossa mies kyylää.
Taitaa dogging olla enemmänkin Brittiläinen harrastus niin kuin aloittaja tuossa mainitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wufh, wufh!🐶
Arvasin että tänne tulee tuollaisten palstahäiriköiden kommentteja. No onneksi toistaiseksi vain yksi asialliseen keskusteluun kykenemätön on ilmoittautunut paikalle.
t:ap
Joo ap, ihan hirveää! Sun laisen tosikon kyllä tunnistaa jo kilometrien päästä, varmaan hirvittelet prismassakin, kun kaikki banaanit ei ole laitettu sun haluamalla tavalla. nyt kun päästiin heviosastolle, mitä jos työntäisit kesäkurpitsan hanuriisi?!
Muutaman kerran käynyt doging jutussa. Netissä sovittu paikka ja säännöt ja mistä tunnistaa.
Hyvin on toiminut ja kaikki saaneet mitä hakeneet...
Tuskin tuo on Suomalaisten harrastus. Liian pienet piirit.
Käydään vaimon 56v kanssa Raision Huvilinnun P-paikalla ja lähi metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva...olen nainen, mutta ajelen välillä siellä päin. Saako katsella?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Huvilinnun parkkipaikka jo niin väsynyt läppä että älä viitsi. Ei siellä kukaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Huvilinnun parkkipaikka jo niin väsynyt läppä että älä viitsi. Ei siellä kukaan käy.
Mistä sen tiedät? Etkö saanut seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän metoo-kamalta jos et kerro äijäsi läsnäolosta laukussa.
wufh, wufh!🐶