Penpuoluetentti TV1 21
Ja taas mennään. Nyt haukutaan taas kimpassa kommarit, foliohatut, sienipäät, russofiilit ja muut friikit. Jedimummo pakoilee lakia.
Uusi suosikkini ihana Rosa Kettumäki vetää. Yleensä nämä ovat olleet hilpeitä.
Kommentit (106)
Petrushan on suorastaan järkevä verrattuna pariin muuhun, jotka saa auringonkin näyttämään kuulta.
Hyvä, että siteerataan muutakin Klausewitziä. Nythän on sallittua vain Sun Tzu ja si vis para bellum, jotka ovat pask#anjauhantaa. Olen toki Ukrainan puolella, mutta rauhaa maailmaan ja vähemmän militarismia.
Liila mummo on kujalla. Just kysy naapurilta "mitä se sanoi"
Kivinen on kyllä noista selvästi paras, hyvä ulosanti ja osaa perustella asiansa napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja on ihan hyvä, tekee oleellisia jatkokysymyksiä noiden omien totuuksien vastaajille.
Todella hyvä juontaja. Tuollainen juontajan pitää olla. On puolueeton ja ei yritä kovistella. Hyvä Yle. Ja ymmärtää vielä politiikasta joka on kyllä erinomaista.
Vierailija kirjoitti:
Liberaalipuolueen hemmo on noista järkevin.
Ja yllätys, yllätys, Petrus.
Juontajalla pitää pokka loistavasti. Mä täällä kotisohvalla repeilen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaulahuivi nainen on perikuva av mammasta.
Kyllä. Räväkällä kouvolatukalla.
Petrukselle massimiehenä miljoonat sinne tänne ei ole niin nokonuukaa, kun eu rahoista puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä Liberaalipuolueen kaverista kyllä näkee, että haluaa olla vakavasti otettava politiikko.
Staili on vaan 1800-luvulta. Amish.
Miksi kaikki liberaalipuolueen jäsenet ovat miehiä, joilla on leukaparta? Tiedän toki, että oli uskottava nainen viime ek-vaaleissa.
Kenen kanssa lähtisit jatkoille? Mä lähtisin Petruksen kämpille Kommarimuijan kanssa.
Taas Petrus veti tuon ydinjätteiden loppusijoitus -kortin esiin.
Vieläkö se liila mummo on hereillä?
Joku raja pitäisi olla ketä tuonnekkin päästetään. Tuossa porukassa Petruskin vaikuttaa järkevältä.
Esim persut olivat alkujaan muutaman ukon viritys SMP:n konkurssipesän äärellä. Eikä siitä ole hirveän pitkä aika.