Nykynuoret kulostavat niin typeriltä
Siis legit mä löydän viel miehen joka provaidaa mulle legit sitä legit tätä legit legit ja legit.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin preferoin käyttää puheessani eri korostussanoja. Muutenhan se ulosanti olisi aika tasapaksua ":D"
Vai oikein preferoit? :D Etkä edes tajua, että ei siinä ole eri korostussanoja, jos hoet vain "legit legit legit".
Missä sanoin, että hoen pelkkää legit? Ja preferoida on täysin normaali sana.
Mutta tämän enempää en jaksa vastailla selvälle provolle.
Siinä, kun kerroit, että käytät sanaa legit, ettei tarvitse koko ajan hokea "oikeesti oikeesti oikeesti". Mutta hyvä, että itsekin hoksasit, miten nololta kuulostat vedit provokortin esiin, kun todelliset argumetit loppuivat. Oikein aikuismaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin preferoin käyttää puheessani eri korostussanoja. Muutenhan se ulosanti olisi aika tasapaksua ":D"
Vai oikein preferoit? :D Etkä edes tajua, että ei siinä ole eri korostussanoja, jos hoet vain "legit legit legit".
Preferoida on normaali sana vain niissä piireissä, joissa ei osata suomea kunnolla. Alemman sivistystason piireissä yritetään vaikuttaa kovinkin hienolta puhumalla finglishiä. kun ei suomen kielen sanavarasto riitä. Preferoida on suomeksi suosia. "Suosin erilaisten korostussanojen käyttöä" tai vähän rennommin ilmaistuna "Tykkään käyttää erilaisia korostussanoja".
Vierailija kirjoitti:
Legit on kyllä hirveä slangisana.
Selvää gh e t t o slangia.
Vierailija kirjoitti:
Omaan vakisanavarastooni kuuluu mm. legit, vaikka olen "jo" 30. :D
Joo, tätä käytettiin jo kymmenen vuotta sitten, ei ole mikään uusi ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä, kun kerroit, että käytät sanaa legit, ettei tarvitse koko ajan hokea "oikeesti oikeesti oikeesti". Mutta hyvä, että itsekin hoksasit, miten nololta kuulostat vedit provokortin esiin, kun todelliset argumetit loppuivat. Oikein aikuismaista käytöstä.
Tämän verran vielä vastaan, kun päätit vielä pistää oikein turboprovovaihteen silmään ja yrittää "näpäyttää".
- Väittää toisen sanoneen jotain, mitä tämä ei sanonut
- Haukkuu kanssakeskustelijaa noloksi
- "Todelliset argumentit", kuin tässä yritettäisiin päihittää toista jossain väittelyssä
- "Oikein aikuismaista käytöstä", yritys suututtaa keskustelukumppani implikoimalla tämän olevan lapsellinen
Saat 2/5 ihan siitä syystä, että sait minut vielä vastaamaan, koska halusin vain sanoa: minua ainakaan ei kiinnosta pätkääkään, pitääkö joku todennäköisesti Ylikseltä palstalle tiensä löytänyt minua aikuismaisena vai ei. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän verran vielä vastaan, kun päätit vielä pistää oikein turboprovova
Joko nyt sait oksennettua kaiken pahan olon pois, Veeti-pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadin slangi on ärsyttävintä mitä tiedän. Asun Hesassa ja ei pää kestä tuota jokapäiväistä leijailukieltä.
Asutko ihan Hesassa 😂 Kyllä huomaa ja kauas, ettet ole syntynyt lähimaillakaan. Stadin slangi on aivan normaali puhetyyli, jota juntit tosin eivät ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Itse olen ihan alkuperäinen stadilainen, tosin pois muuttanut. Takaisin en mene.
Mene nyt ihmeessä sinne hienoon stadiin takaisin, mites sinä tänne junttilan puolelle olet muuttanut? Härregyyd sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se järkyttävää kuinka nopeasti kieli voidaan pilata. Olen itse 40 ja omassa nuoruudessani kukaan ei olisi kehdannut puhua noin, hänet olisi naurettu maan rakoon.
Silloiset viisikymppiset kyllä hymyilivät sulle, kuten sinäkin nyt nuorten typeryydelle. Nuoret ovat aina olleet tyhmempiä kuin aikuiset.
Ja urpot eivät tajua, että itse seuraavat tätä muinaista sukupolvien jatkumoa, missä nuoriso on aina pilalla ja turmeltunutta jabitse edustaa jotain aidointa. Mikä klisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän verran vielä vastaan, kun päätit vielä pistää oikein turboprovova
Voi sua pientä. Aika pitkään onnistuit vaikuttamaan oikeasti 30-vuotiaalta. Mutta niinpä se todellinen karva sieltä vain tuli esiin ja paljastuit ehdaksi ylisveetiksi, joka ihan itse provoilee leikkimällä teinin tasolle jäänyttä 30-vuotiasta. Ja nyt sitten uhriutumisvaihde päällä, kun saitkin samalla mitalla takaisin.
Hienoa kasvatustyötä olette mammat tehneet. Tänäänkin ehkä sidukkaa ja sometusta yhdessä jälkikasvun kanssa.
Nykynuoriso on noloa ja eivät sitä itse tajua, matkitaan muita, ja eletään somessa kun ei osata elää omaa elämää. Olen itsekkin vasta kolmekymppinen, mutta myötähäpeä tulee noita kuunnellessa ja katsellessa
Lopeta jo 😭😭😭 Olet ihan liian ilmiselvä!!
Vai pitääkö minunkin vastata tähän "vai rupesivat sinulta argumentit loppumaan, nönnönnöö"?
Mutta NYT minun on oikeasti mentävä jo saunaan.
Böönät baanalle ja pankaa kumi vinkumaan, niin loppuu tuo turha stressaus.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo 😭😭😭 Olet ihan liian ilmiselvä!!
Vai pitääkö minunkin vastata tähän "vai rupesivat sinulta argumentit loppumaan, nönnönnöö"?
Mutta NYT minun on oikeasti mentävä jo saunaan.
Sitä saa mitä tilaa, Veeti-pieni. Ei pidä tulla aikuisten palstalle provoilemaan, jos ei kestä, että saa samalla mitalla takaisin. Sinä aloitit tämän hiekkalaatikkoleikin.
Legit bro kyl siis iha lowkey try hardaa
Joo joo, turha tulla lässyttää mitään boomer sitä ja tätä, tiedän kyllä mitä tarkoitetaan, mutta voi jeesus opetelkaa puhumaan! Tuo on niin nolon kuuloista.
Noloa on se,kun suomalaiset nuoret kommunikoi keskenään englanniksi 🙈Luulevat kai ettei tämmöinen matkamies 52v osaa kyseistä kieltä...Kyllä osaan ja edesmennyt isäni osasi vielä paremmin.
Nykynuoret ovat aina kuulostaneet niin typeriltä. Myös me aikoinamme. Pukeuduimme oudosti ja kuuntelimme paskaa musiikkia.