Nykynuoret kulostavat niin typeriltä
Siis legit mä löydän viel miehen joka provaidaa mulle legit sitä legit tätä legit legit ja legit.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Stadin slangi on ärsyttävintä mitä tiedän. Asun Hesassa ja ei pää kestä tuota jokapäiväistä leijailukieltä.
Legitillä jne. ei ole mitään tekemistä Stadin slangin kanssa. Nuoriso ei edes osaa aitoa Stadin slangia. Sitä puhuvat lähinnä 60+ ikäiset paljasjalkaiset stadilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Stadin slangi on ärsyttävintä mitä tiedän. Asun Hesassa ja ei pää kestä tuota jokapäiväistä leijailukieltä.
Asutko ihan Hesassa 😂 Kyllä huomaa ja kauas, ettet ole syntynyt lähimaillakaan. Stadin slangi on aivan normaali puhetyyli, jota juntit tosin eivät ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Itse olen ihan alkuperäinen stadilainen, tosin pois muuttanut. Takaisin en mene.
Vierailija kirjoitti:
Omaan vakisanavarastooni kuuluu mm. legit, vaikka olen "jo" 30. :D
Puhuisit suomea. Tuossa iässä jo luulisi ymmärtävän oman kielen arvon.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostavat*
Kulotusta ei kannata aloittaa nyt,vähän kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi leuhkimaan sillä, että 30-vuotias on jäänyt teinin tasolle.
En leuhki, kunhan käytän sellaista kieltä, jota olen tottunut kuulemaan.
Vietät siis aikaa vain teinien kanssa? Ok.
Netissä käytän ja kuulen lähinnä englantia, sieltä se on itselläni lähtöisin. Kätevä, lyhyt ja ytimekäs sana, kun ei jaksa koko ajan hokea jotain "oikeesti oikeesti oikeesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuisit suomea. Tuossa iässä jo luulisi ymmärtävän oman kielen arvon.
Puhunkin! Mutta suomessa on muutenkin jo paljon lainasanoja, sekä erilaisia vakiintuneita lentäviä lauseita, joita käytetään ihan alkuperäiskielellään. Itse viljelen vähän kaikkia kieliä joita osaan ihan iloisesti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netissä käytän ja kuulen lähinnä englantia, sieltä se on itselläni lähtöisin. Kätevä, lyhyt ja ytimekäs sana, kun ei jaksa koko ajan hokea jotain "oikeesti oikeesti oikeesti".
Eli vietät aikaa vain teinien kanssa. Ei englanniksikaan tuota käytä kuin teinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vietät aikaa vain teinien kanssa. Ei englanniksikaan tuota käytä kuin teinit.
Aha, no sit se on just niin ":D"
Itse kuulen alle 40v ikäluokassa paljonkin.
Jes! Kohtahan vaan puhutaan svägä-swahili-hesa-pori-Ruanda-Kenia-Syyria-enkku-Usa-arabi-suomea. Vagina sentään miten deeppiä sittiä! Svägä gä, marsupilami ipohone der junkku raflassa doublet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi missään yhteydessä hokea "oikeesti oikeesti oikeesti"? Aika köyhä ulosanti, jos pitää samaa sanaa hokea jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
On se järkyttävää kuinka nopeasti kieli voidaan pilata. Olen itse 40 ja omassa nuoruudessani kukaan ei olisi kehdannut puhua noin, hänet olisi naurettu maan rakoon.
Silloiset viisikymppiset kyllä hymyilivät sulle, kuten sinäkin nyt nuorten typeryydelle. Nuoret ovat aina olleet tyhmempiä kuin aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin noh. Teinit ovat alle 40v ikäluokkaa, jos et vielä tiennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenenkään pitäisi missään yhteydessä hokea "oikeesti oikeesti oikeesti"? Aika köyhä ulosanti, jos pitää samaa sanaa hokea jatkuvasti.
No itse ainakin preferoin käyttää puheessani eri korostussanoja. Muutenhan se ulosanti olisi aika tasapaksua ":D"
No itse ainakin preferoin käyttää puheessani eri korostussanoja. Muutenhan se ulosanti olisi aika tasapaksua ":D"
Vai oikein preferoit? :D Etkä edes tajua, että ei siinä ole eri korostussanoja, jos hoet vain "legit legit legit".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko ihan Hesassa 😂 Kyllä huomaa ja kauas, ettet ole syntynyt lähimaillakaan. Stadin slangi on aivan normaali puhetyyli, jota juntit tosin eivät ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi. Itse olen ihan alkuperäinen stadilainen, tosin pois muuttanut. Takaisin en mene.
Stadin slangeja on kaksi eri kieltä. Toinen aluperäinen vahvalla venöjän ja ruotsinkielen lisillä sekä joitai omaksuttuja muita ilmaisuja.
Sitten on uudempi 80 and 90-luvuilla kehittynyt versio jossa oppia on otettu vielä useammasta kielestä. Ja taas näitä omia ilmaisuja. Nämä kaksi versiota eivät ole keskenään ymmärrettävissä.
Nyt taitaa olla kehitteillä jonkinlainen suomi-englanti+muslimikielet pidgin. Lisämausteena anime jonka kanssa länsimainen viihde ei edes yritä kilpailla.
"preferoin käyttää puheessani"
Huh, mitä suomen kielen ra iskausta! Häpeäisin, jos itse kirjoittaisin noin huonoa suomea vielä 30-vuotiaanakin.
Eivätkä ainoastaan kuulosta vaan ovat oikeasti typeriä. Kertoo paljon nykynuorten älyntasosta että tekevät henkensä kaupalla kaikenmaailman älyvapaita somehaasteita.