Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä ihmiset tapaa toisia?

Vierailija
05.06.2024 |

Siis toista sukupuolta? Kaikki on niin hel-vetin sukupuolittunutta nykyään. Miten tässä pitäisi pariutua jos ei Tinderit ja baarit kiinnosta? Voiko tuntemattoman naisen kanssa aloittaa keskustelun esim. kaupungilla?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi aikanaan liittynyt tinderiin olisin edelleen neitsyt ja täysin kokematon miesten suhteen. Nyt kun en tinderissä enää ole ei mulla ole mitään sosiaalista elämääkään eli en todella tiedä missä miehiä tapaisin ellen tinderissä. N35

Miksi et ole Tinderissä, jos sinulla ei ole sosiaalista elämää tai puolisoa, vai etkö haluakaan niitä?

Elämän suola on valittaa Internetissä.

Vierailija
102/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole mennyt, enkä mene jatkossakaan baariin tai Tinderiin, tavatakseni jonkun. 😂

Kaikki kumppanit ovat arkielämän ohessa tulleet vastaan, joten vastaus on, että tottakai ihan kaupungillakin voi osoittaa kiinnostustaan toista kohtaan, jos kerran näkee jonkun kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suosikkini on että yliopistolla, mutta johtuu varmaan siitä etten juuri muualla ole ikinä pyörinytkään. Kansanopiston kielikurssilla olen jopa tullut lähestytyksi että kai sekin on jonkinlainen paikka

Kumpaa sukupuolta mahdat olla?

Rohkeaa. Uskalsit tänä päivänä kysäistä ihan perinteisen kysymyksen, eli "kumpaa". 😂

Vierailija
104/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo kaupungilla tuntemattoman kanssa keskustelun aloittaminen seurustelumielessä riippuu henkilöstä, itse en lämpenisi moisesta. Sanoisin vaan kohteliaasti että kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
105/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paritanssikursseilta puuttuu usein miehiä. Jos ei sieltä satu natsaamaan, niin opit ainakin tanssimaan, mikä on aina plussaa parisuhdemarkkinoilla ja voit hyvällä tanssitaidolla jossain baarissa lähestyä naisia helpommin.  Työväenopistojen kieli- ja taidekurssit ovat lähes sataprosenttisesti naisten valtaamia, muitakin aineita on joka lähtöön, kunhan et valitse kovin miehistä kurssia. Niissä ilmoittautumiset ovat kyllä joskus minuuteista kiinni, jos on suosittu kurssi.

Kyllä minä naisena ainakin tykkään, jos minua rennosti lähestyy joku kiva mies. Ei tietenkään kannata heti ampua täysillä, testaile jollain neutraalilla aiheella maaperää, kyllä äkkiä huomaat kiinnostaako vai ei. Yllättävän paljon kuulee todella kivojen ja fiksujen nuorten naistenkin valittavan, miten vaikeaa on löytää vakavaa parisuhdetta.

Suomessa ollaan niin jäykkiä näissä lähestymiskuvioissa, monissa maissa on paljon luontevampaa aloittaa rento keskustelu tuntemattomien kanssa.  Eikös messut ja festarit olisi luonteva miljöö tavata ihmisiä ja aloittaa juttu yhteisestä kiinnostuksesta.

Vapaaehtoistyöleirit kesäisin voisi olla kiinnostava kokeilu. Niitäkin on laidasta kaitaan, arkeologiasta majakkatalkoisiin. Uskoisin, että tuollaisissa paikoissa syntyy mielenkiintoisia, aitoja ihmissuhteita. Käyttäkää hyvät miehet nyt mielikuvitustanne ja olkaa aktiivisempia. 

Vierailija
106/109 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan aidosti vaikea ongelma, tutustuminen toiseen millään tapaa luontevasti. Meidän kulttuurissa ei ole normaalia mennä vain juttelemaan tuntemattomalle tai ole small talkia, ei käy sääliksi miehiä. 

Olen itse ujo ja sosiaalisesti kiusallinen bi nainen ja aloitteen tekeminen on todella, todella vaikeaa yleisestikin naisten kanssa. Auta armias vaikka löydätkin toisen lbgt naisen mutta kumpikaan ei uskalla/osaa tehdä aloitetta. Naiset ovat tottuneet ajatukseen että mies vie, johdattaa, tekee aloitteet.

Harvassa ovat hetero naiset mitkä menevät kadulla tms miehiä iskemään ja no, toisaalta flirtin puolesta pääsevät myös suht vähällä koska moni mies voi jo aloitteellisesta naisesta innostua lisää.

Mutta mitä teemme me emme sosiaaliset perhoset? Saat epämääräisen oudon leiman jos bussipysäkillä yrität keskustella, kirjastoissa ihmiset tahtovat olla hiljaa ja yleisestikin lähes kaikkialla ihmiset tahtovat olla omissa oloissaan, kuulokkeet korvilla tai selkeästi "jätä minut rauhaan" asenteella.

Jos suurin osa omista ystävistä on samanlaisia kuin itse tai sinkku tuttuja ei yksinkertaisesti ole niin MITEN ihmisiin tutustutaan? 

Todella moni kiroaa aikuisena jo pelkästään ystävän löytämisen haastetta ja hankaluutta, puhumattakaan että tässä pitäisi mitään kumppania löytää. 

Vierailija
107/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistus, iltarasteja järjestetään paljon siellä voi etsiä rasteja yhdessä.

Vierailija
108/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Käy suihkussa ja pese hampaasi.

2. Käy parturissa ja osta asialliset vaatteet.

3. Hanki kissa, koira tai kummilapsi.

4. Harrasta jalkapalloa tai latinalaistanssia.

5. Käy taidenäyttelyssä, kirkossa ja kirjastossa.

Joko löytyi?

Iha paskat vinkit, pakko olla nainen

Vierailija
109/109 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Käy suihkussa ja pese hampaasi.

2. Käy parturissa ja osta asialliset vaatteet.

3. Hanki kissa, koira tai kummilapsi.

4. Harrasta jalkapalloa tai latinalaistanssia.

5. Käy taidenäyttelyssä, kirkossa ja kirjastossa.

Joko löytyi?

Iha paskat vinkit, pakko olla nainen

Taidegallerioiden avajaiset ovat kaikille avoimia tilaisuuksia, ja niissä on usein tarjoilua. Ajankohdan saa selville joko somesta tai liittymällä kunkin gallerian sähköpostilistalle. 

Avajaisissa on aivan tavallista, että tuntemattomat keskustelevat keskenään. Taidemuseoiden avajaiset ovat yleensä kutsuvierastilaisuuksia, mutta harva museo tarkastaa kutsua ovella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi