Missä ihmeessä ihmiset tapaa toisia?
Siis toista sukupuolta? Kaikki on niin hel-vetin sukupuolittunutta nykyään. Miten tässä pitäisi pariutua jos ei Tinderit ja baarit kiinnosta? Voiko tuntemattoman naisen kanssa aloittaa keskustelun esim. kaupungilla?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki on sukupuolittunutta niin että se vaikeuttaa toisten tapaamista?
Kaikki
Täytyy sitten olla kanssasi tästä eri mieltä.
Perustele
Kaikki ei ole sukupuolittunutta, ihan tuolla on kaikkialla miehiä ja naisia.
Sano yksikin paikka/harrastus joka ei olisi sukupuolittunut. Unohditko, että tuntemattomille naisille ei saa jutella kadulla tai tulee epätoivoisen pervon maine?
No minä harrastan kestävyysurheilua; pyöräilyä juoksua ja hiihtoa. Porukoissa on molempia sukupuolia. On yhteislenkkejä ja leirejäkin. Siellä jos missä tutustuu! Toinen mikä tulee mieleen on astangajooga, siellä on miehiäkin. Ja niitä retriittejä. Luulisin myös että kiipeily, kamppailulajit, erilaiset cross fitit ym., joissa ollaan porukalla. Onhan tuossa jo monta harrastusta.
Otetaanpa yksi paikkakunta esimerkiksi. Jyväskylän pyöräilyseuran yhteislenkeillä on vain miehiä ja pariskuntia. Jyväskylästä löytyneessä Finlandia Marathon harjoitusporukassa oli vain miehiä. Jyväskylän kiipeilykeskuksella oli miehiä ja jonkin verran naisia, mutta kaikki heistä ovat joko varattuja tai polyamorisia. Jyväskylän Fight Clubin järjestämällä painin peruskurssilla oli vain miehiä. Muutama muukin seura tuli käytyä läpi, mutta joka paikassa oli vain miehiä, pariskuntia ja puolisoksi sopimattomia naisia. Muutin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa!
Oon alle 70v. Tarkemmin sanottuna 26v.
AP
Niitå muuten sais alkaa olemaan uudelleen. Siellä tapaa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Naiset eivät saa nirsoilla tanssiinhakijan suhteen. Kaikkien kanssa tanssimaan, jotka pyytää. Semmoiset naiset huomataan ja ujotkin uskaltavat hakea, kun ei tarvitse pelätä pakkeja. Olen kaupungista nuorena, kun oli tylsää vain ajella kavereiden kanssa, mennyt porukalla sinne. Silloin oli nuorille erikseen diskorakennus, joten valsseja sun muita ei tarvinnut opetella. Heti ekalla kerralla löytyi kiva poikaystävä pitkäksi aikaa, joka asui samassa kaupungissa kuin minä ja kaverini.
Mä kävin kerran lavatansseissa kun olin 17 v. Ei tullut kukaan mies hakemaan. Kaveria ja kaverin äitiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavatansseissa!
Oon alle 70v. Tarkemmin sanottuna 26v.
AP
Niitå muuten sais alkaa olemaan uudelleen. Siellä tapaa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Naiset eivät saa nirsoilla tanssiinhakijan suhteen. Kaikkien kanssa tanssimaan, jotka pyytää. Semmoiset naiset huomataan ja ujotkin uskaltavat hakea, kun ei tarvitse pelätä pakkeja. Olen kaupungista nuorena, kun oli tylsää vain ajella kavereiden kanssa, mennyt porukalla sinne. Silloin oli nuorille erikseen diskorakennus, joten valsseja sun muita ei tarvinnut opetella. Heti ekalla kerralla löytyi kiva poikaystävä pitkäksi aikaa, joka asui samassa kaupungissa kuin minä ja kaverini.
Mä kävin kerran lavatansseissa kun olin 17 v. Ei tullut kukaan mies hakemaan. Kaveria ja
Se olikin joskus 50 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten kävellä rauhassa kadulla äläkä mene häiritsemään. Kaikki luulevat, että olet sähköliittymätyrkkymyyjä tai pervo, jos rupeat pysäyttämään kadulla vieraita ihmisiä.
Käy töissä ja harrasta jotain kehittävää, niin puoliso löytyy ennemmin tai myöhemmin.
Kerran jäin juttelemaan miehen kanssa vaikka luulin sähkömyyjäksi, se aloitti niin hauskasti jutun että halusin kuulla miten se myyntipuhe oikein menee. Ei ollutkaan myymässä sähköä.
Eli tapasit supliikin jännämiehesi. Kaikkia ei valitettavasti ole siunattu loistavilla puhelahjoilla.
Niin ja sellainen jolle juttelu on vaikeaa, varmasti tajuaa ettei hän ole se jonka kannattaa haaveilla että menisi kadulla jollekin juttelemaan.
Mielestäsi on olemassa vain ihmisiä joilla on loistavat puhelahjat ja ihmisiä joille juttelu on vaikeaa? Aika mustavalkoisena näet maailman.
Mulla on lukihäiriö ja luin tuon otsikon ensin että "Missä ihmeessää ihmiset tappaa toisia?". :D On tästä lukihäiriöstä paljon iloakin. Saadaan miehen kanssa naurut kun luen jotain että "Tässä maailman paras pasta" niin kuten arvaatte, minä luen sen täysin vilpittömän rehellisesti että "tässä on maailman paras paska". Tuo oli vaan esimerkki. Mies saa yleensä nauruhepulit kun luen jotain sanomalehtien otsikoita hänelle ja puhun mitä sattuu. Sitten katson että ei helvetti, ootas nyt.
En tajua näitä lavatanssi-intoilijoita. Itse inhoan yli kaiken iskelmämusiikkia, jota lavatansseillakin soitetaan. Ajatuskin siitä, että menisin lavatansseihin kuuntelemaan, kun pumppu soittaa valssia ja humppaa, on vastenmielinen. Puhumattakaan siitä, että tanssi itsessään ei ole minun juttuni. Ei ole koskaan ollut, ja tähän ikään mennessä tiedän, ettei tule koskaan olemaankaan.
Miksi tanssia ja lavatansseista käymistä aina tuputetaan? On varmasti paljon meitä, jotka emme tanssi.
Aloittajalle en voi sanoa muuta kuin tsemppiä, toivottavasti löydät vaikka jonkin juuri sinulle sopivan, kivan uuden harrastuksen, jota aidosti haluat harrastaa ja jonka parista voisit samalla ehkä löytää sen samasta kiinnostuneen kumppaninkin.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna naisten kävellä rauhassa kadulla äläkä mene häiritsemään. Kaikki luulevat, että olet sähköliittymätyrkkymyyjä tai pervo, jos rupeat pysäyttämään kadulla vieraita ihmisiä.
Käy töissä ja harrasta jotain kehittävää, niin puoliso löytyy ennemmin tai myöhemmin.
Kerran jäin juttelemaan miehen kanssa vaikka luulin sähkömyyjäksi, se aloitti niin hauskasti jutun että halusin kuulla miten se myyntipuhe oikein menee. Ei ollutkaan myymässä sähköä.
Eli tapasit supliikin jännämiehesi. Kaikkia ei valitettavasti ole siunattu loistavilla puhelahjoilla.
Niin ja sellainen jolle juttelu on vaikeaa, varmasti tajuaa ettei hän ole se jonka kannattaa haaveilla että menisi ka
Mielestäsi on olemassa vain ihmisiä joilla on loistavat puhelahjat ja ihmisiä joille juttelu on vaikeaa? Aika mustavalkoisena näet maailman.
Mitä sinä tuolle edelliselle rääyt? Ei hän väittänytm että on vain kahdenlaisia ihmisiä, vaan vastasi vain tyypille, joka tuli itkemään kuin kaikkia ei ole siunattu loistavilla puhelahjoilla. Olisit voinut ihan hyvin hänellekin sanoa, että loistavia puheahjoja ei tarvita, vaan ihan tavallisia ja kaikkein fiksuinta on, jos ensin tutustuu ihmisiin muualla kuin satunnaisesti kadulla. Sellaiset kohtaamiset kun perustuu siihen, että pelkästään ulkonäkö miellyttää, eikä toisesta tiedetä mitään muuta.
Erilaiset tapahtumat, messut, ulkoilmakonsertit, festarit, juhlat, illanvietot, harrastukset, järjestötoiminta, seurakunnan tapahtumat, netin kautta, torilla, kyläpäivillä..
Uusia miestuttavuuksia tulee elämääni
1) Työn ja niihin liittyvien verkostojen kautta.
2) Harrastusten ja niihin liittyvien tapahtumien (baarimiitit, isommat tapaamiset) kautta.
3) Kavereiden kavereiden kautta (esim. juhlissa).
Täällä pääkaupunkiseudulla sinkkuryhmien tapaamisiakin olisi joka viikonloppu.
N40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ap uudelleen aloituksesi.
Annat itsestäsi katkeran ja vihaisen vaikutelman.
Lopeta kiroileminen ja "sukupuolittunut" -sanan käyttö kokonaan.
Käy parturissa ja mene salsakurssille. Osoita olevasi onnellinen ja hyvinvoiva ihminen.
ÄLÄ jahtaa ketään kadulla tai kaupassa äläkä kysy, ovatko he etsimässä kurkkua. Älä tee mitään hölmöä vaan käyttäydy kunnon ihmisen tavoin.
1. Missä annan itsestäni katkeran ja vihaisen kuvan?
2. Neiti hienohelma ei vissiin ikinä suutuksissaan kiroile?
3. Etkö tiedosta sukupuolittuneisuutta? Jopa suvaitsevaisuuden äänitorvi Yle on tiedottanut asiasta.
4. Kävin parturissa toissapäivänä. Ja käyn joka kuukausi pitäen hiukset lyhyinä. Oliko muita olkiukkoja?
5. Mikä hel-vetin salsakurssi?
6. Olen onnellinen ja hyvinvoiva ihminen. En tiennyt, että
1. Missä annan itsestäni katkeran ja vihaisen kuvan?
h-vetin sanan käytössä. Lauseista paistaa naisen silmään aggressiivisuus.
2. Neiti hienohelma ei vissiin ikinä suutuksissaan kiroile?
Oon tällainen rauhallisemman luonteen nainen. En suutu ja kiroile. Puhun kyllä suoraan välillä (kuten tämän vastaukseni lopussa).
3. Etkö tiedosta sukupuolittuneisuutta? Jopa suvaitsevaisuuden äänitorvi Yle on tiedottanut asiasta.
Maailma on sukupuolittunut monella tapaa. Siksi naisten kanssa ei toimi esim. sama huumori kuin miesten.
4. Kävin parturissa toissapäivänä. Ja käyn joka kuukausi pitäen hiukset lyhyinä. Oliko muita olkiukkoja?
Tyly asenne karkottaa naiset.
5. Mikä hel-vetin salsakurssi?
Tyly asenne jatkuu edelleen ja karkottaa naiset.
6. Olen onnellinen ja hyvinvoiva ihminen. En tiennyt, että kykenet tarkastelemaan anonyymin käyttäjän pään sisään ja uskot vielä harhojasi.
Vittuileva asenne ei anna kuvaa, että olet mukava ihminen.
7. En ole VIELÄ kysynyt keneltäkään yhtään mitään ja käyttäydyn muutenkin hyvin.
Boldatut kommenttisi eivät mielestäni ole hyvää käytöstä. Vaikutat näin suoraan sanottuna lyhytpinnaiselta vittuilevalta kusipäältä, mikä on monelle naiselle turn off.
Ap:n ongelma on tuo tyly asenne ja nopea lähteminen vittuilun tielle. Ystävällisyys lienee tuntematonta ja empatia jotain peräti kartettavaa. Miesporukassa tuollaisella sosiaalisuudella voi pärjätä, mutta selvin päin olevat naiset väistävät takavasemmalle.
Ongelma jo yksin sekin, ettei tiedä kuka on vapailla markkinoilla, jos lähtisi vaikka kaupassa ohimennen juttusille jostain "kurkkupurkista".
Itse kokeilin kerran lavatansseja. Ei siellä ollut kuin pariskuntia, eikä kukaan hakenut tanssimaan, vaikka kuinka yritin hymyillä ja olla positiivisen oloinen sekä seuraa vailla. Ihan "mukiinmenevänä" ja ikäisekseni nuorekkaana ja hyvin säilyneenä itseäni pidän 🙈.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaikki on sukupuolittunutta niin että se vaikeuttaa toisten tapaamista?
Kaikki
Täytyy sitten olla kanssasi tästä eri mieltä.
Perustele
Kaikki ei ole sukupuolittunutta, ihan tuolla on kaikkialla miehiä ja naisia.
Sano yksikin paikka/harrastus joka ei olisi sukupuolittunut. Unohditko, että tuntemattomille naisille ei saa jutella kadulla tai tulee epätoivoisen pervon maine?
No minä harrastan kestävyysurheilua; pyöräilyä juoksua ja hiihtoa. Porukoissa on molempia
Otetaanpa yksi paikkakunta esimerkiksi. Jyväskylän pyöräilyseuran yhteislenkeillä on vain miehiä ja pariskuntia. Jyväskylästä löytyneessä Finlandia Marathon harjoitusporukassa oli vain miehiä. Jyväskylän kiipeilykeskuksella oli miehiä ja jonkin verran naisia, mutta kaikki heistä ovat joko varattuja tai polyamorisia. Jyväskylän Fight Clubin järjestämällä painin peruskurssilla oli vain miehiä. Muutama muukin seura tuli käytyä läpi, mutta joka paikassa oli vain miehiä, pariskuntia ja puolisoksi sopimattomia naisia. Muutin pois.
Heti, kun keskustelu menee konkreettiseksi ja keskittyy yksilöiviin ja tarkistettavissa oleviin faktoihin, niin keskustelijat tavalliseen tapaan lakkaavat osallistumasta.
Jos en olisi aikanaan liittynyt tinderiin olisin edelleen neitsyt ja täysin kokematon miesten suhteen. Nyt kun en tinderissä enää ole ei mulla ole mitään sosiaalista elämääkään eli en todella tiedä missä miehiä tapaisin ellen tinderissä. N35
Minä tapasin puolisoni tinderissä. Kaverini tapasi puolisonsa työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi aikanaan liittynyt tinderiin olisin edelleen neitsyt ja täysin kokematon miesten suhteen. Nyt kun en tinderissä enää ole ei mulla ole mitään sosiaalista elämääkään eli en todella tiedä missä miehiä tapaisin ellen tinderissä. N35
Kaltaistesi naisten olemassaolon takia jaksan yhä etsiä Tinderistä sitä oikeaa. Tiedän sen olevan epätodennäköistä, varsinkin kun en maksa Tinderistä, mutta ei minulla ole jäljellä muitakaan vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole Tinderissä, jos sinulla ei ole sosiaalista elämää tai puolisoa, vai etkö haluakaan niitä?
Vierailija kirjoitti:
"Luepa vähän englanninkielisiä keskustelufoorumeita. Ei ne jenkkitytötkään halua että joku random epätoivoa huokuva tyyppi tulee kadulla iskemään. Kyllä sielläkin tutustutaan niitten omien sosiaalisten ympyröiden kautta."
YouTube on täynnä videoita, joissa (tarpeeksi komea ja supliikki) mies menee juttelemaan tuntemattomalle tyllerölle ja nämä lämpeävät sekunneissa. Miksi muutenkaan uskot mitä keskustelufoorumeilla sanotaan kun nämä ovat täynnä rys-siä ja tekoälybotteja? Oot vissiin vähän yksinkertainen 💁
Paljon lavastettuja videoita, missä riittää mukamas että miehellä on hieno auto.
Niin ja sellainen jolle juttelu on vaikeaa, varmasti tajuaa ettei hän ole se jonka kannattaa haaveilla että menisi kadulla jollekin juttelemaan.