Elävä esimerkki siitä kuinka tyhmä voi perus Seppo olla
Kommentit (18)
Mitä tämä itsemurhakuutiossa spämmäävä spede nyt taas vaahtoaa?
Olen aina ollut sitä mieltä, että Seppo nimiset on yksinkertaisia.
Muistelen, kuinka pörssisähköasiakkaille lälläteltiin viime vuoden lopulla. Vieläkö tekee mieli lällättää?
hmm... aistin avauksesta aidon kusipään.
Seppo on seppo ja se ei ole nimeni. Minulle on aivan sama mitä sähkö maksaa koska lähetän laskuni sossuun.
Olen ns. kaukaa viisas.
Ap on läpimätämulkku ja jää toivottavasti pian auton alle. Seppoa ja sen kohtalotovereita mun käy sääliksi, kun ovat hätäpäissään tehneet huonon sopimuksen. Tällaiset pitäisi lailla kieltää, koska 2v on liian pitkä aika sitoutua johonkin hintaan, jonka todellinen hinta heittelehtii aivan laidasta laitaan.
Ensin tämä iltapaskalehdistö pelotteli sähkönhintauutisoinneillaan nuo sepot tekemään noita sopimuksia ja nyt vttuilevat siitä päälle. Joutaisi lakkauttaa tuollaiset "lehdet".
Ihmiset eivät ole ymmärtäneet, että sähkösopimuksen valinta on kuin vedonlyötiä. Kiinteän sähkösopimuksen tehneet tavallaan löivät vetoa sen puolesta, että sähkön hinta pysyy korkealla vielä vuosia.
Näin ei käynytkään ja nyt valitetaan sähköyhtiöiden ja sopimusten epäoikeudenmukaisuutta. Seppokin olisi voinut tehdä pörssisähkösopimuksen halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on läpimätämulkku ja jää toivottavasti pian auton alle. Seppoa ja sen kohtalotovereita mun käy sääliksi, kun ovat hätäpäissään tehneet huonon sopimuksen. Tällaiset pitäisi lailla kieltää, koska 2v on liian pitkä aika sitoutua johonkin hintaan, jonka todellinen hinta heittelehtii aivan laidasta laitaan.
Samoin moni sitoutuu kiinteään asuntolainan korkoon tai johonkin muuhun vastaavaan, vaikka tilastot kertovat, että pitkässä juoksussa muuttuvatkorkoinen on aina halvempi. Nuo ovat vähän kuin vakuutuksia.
Elämä on... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin moni sitoutuu kiinteään asuntolainan korkoon tai johonkin muuhun vastaavaan, vaikka tilastot kertovat, että pitkässä juoksussa muuttuvatkorkoinen on aina halvempi. Nuo ovat vähän kuin vakuutuksia.
Mutta siinä on järkeä vain jos pystyy maksamaan sen korkeamman kiinteän hinnan. Sitä en tajua kun jotkut ovat tehneet kalliin määräaikaisen sähkösopparin tietäen etteivät pysty niitä laskuja maksamaan, kun pörssisähköllä olisi ollut edes jokin mahdollisuus onnistua?
Marraskuussa kauhisteltiin pörssisähköä, pidettiin suorastaan idiootteina niitä, joilla moinen sopimus oli ja jotka hytisivät asunnossa 10 asteen lämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinä on järkeä vain jos pystyy maksamaan sen korkeamman kiinteän hinnan. Sitä en tajua kun jotkut ovat tehneet kalliin määräaikaisen sähkösopparin tietäen etteivät pysty niitä laskuja maksamaan, kun pörssisähköllä olisi ollut edes jokin mahdollisuus onnistua?
Aivan kuin moni on ottanut liikaa velkaa tuloihinsa nähden. Olisi pitänyt asuntoa ostaessaan miettiä, miten selvitä kohonneiden korkojen tai vaikka työttömyyden ja sairauden kanssa.
Samoin kaikki aurinkopaneeli hehkutus/probakanda sai ihmiset hätäpäissään tilaamaan jopa yli 20ke järjestelmiä, kun maksaa niin nopeasti itsensä takaisin. Ei muuten maksa ikinä eli sama kuin olisi polttanut rahat torpan takassa.
Niin ja jos järjestelmä syöttää ylimääräisen tuoton verkkoon esim tänään tai huomenna kun vrk keskihinta on negatiivinen niin paneeli Seppo joutuu vielä maksamaan tuottamastaan sähköstä mm Helen toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin kaikki aurinkopaneeli hehkutus/probakanda sai ihmiset hätäpäissään tilaamaan jopa yli 20ke järjestelmiä, kun maksaa niin nopeasti itsensä takaisin. Ei muuten maksa ikinä eli sama kuin olisi polttanut rahat torpan takassa.
Niin ja jos järjestelmä syöttää ylimääräisen tuoton verkkoon esim tänään tai huomenna kun vrk keskihinta on negatiivinen niin paneeli Seppo joutuu vielä maksamaan tuottamastaan sähköstä mm Helen toimii näin.
Joo tänään joudun maksamaan useamman sentin verkkoon syöttämästäni sähköstä joidenkin tuntien ajalta, siis muutama sentti koko päivältä. En jaksanut napsauttaa järjestelmää pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tänään joudun maksamaan useamman sentin verkkoon syöttämästäni sähköstä joidenkin tuntien ajalta, siis muutama sentti koko päivältä. En jaksanut napsauttaa järjestelmää pois päältä.
Miten meni noin niinku omasta mielestä, kannattiko hankinta.
Vierailija kirjoitti:
Ensin tämä iltapaskalehdistö pelotteli sähkönhintauutisoinneillaan nuo sepot tekemään noita sopimuksia ja nyt vttuilevat siitä päälle. Joutaisi lakkauttaa tuollaiset "lehdet".
Jos joku tekee sopimuksia jonkun toimittajan takia, niin silloin on ansainnut tollasen sopimuksen. Kyllä asiat pitää itse ymmärtää ja ottaa selvää, kun itse ne laskut maksaa.
Voi Seppo Seppo, miksi olet laittanut tuollaiseen sopimukseen nimesi missä noin kova irtisanomismaksukin!