Jos saisit unohtaa YHDEN sarjan kokonaan ja katsoa sen uudestaan, mikä se olisi?
Saisit katsoa sen uudestaan kuin et olisi koskaan nähnyt sitä.
Tästä luulen saavani hyviä sarjasuosituksia.
Kommentit (84)
Pride and prejudice, 1995 versio.
Okalinnut
Konnankoukkuja kahdelle
Mennyt maailma
Twin Peaks
Ei sarja, mutta elokuva Kuudes aisti.
Knots landing
Another world
Sunset beach
Tunteita ja tuoksuja
Mitäs niitä on...
Vierailija kirjoitti:
The Love boat
No oikeestiko oot sitä mieltä, että katsoisit kybällä sarjan, mutta kun oot nähnyt jo 40 v sitten.
En ole sarjaihminen muuten, mutta on joitain englantilaisia psykologisia jännitysminisarjoja joista olen tykännyt. Esim. Mother Love (1989) joka on lajityypissään ihan napakymppi. Tekisi taas mieli katsoa se (mikäli se tällä hetkellä jostain löytyisi), mutta olen nähnyt sen jo ties kuinka monta kertaa...
Toinen ikisuosikkini on Hiidenvirta (1985).
Kolmas on Quiet as a Nun (1978).
Nämä kaikki englantilaisjännärit näin ensimmäisen kerran lapsena ja osasin arvostaa niitä jo silloin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lost sarjan kattomisen haluaisin unohtaa ja jättää sen sinne. En ikinä haluaisi muistaa, että tuhlasin aikaani niin paskaan sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiii. Vaan yks?
Twin Peaks. Se alkuperäinen, ei vikaa seasonia. Lähes yhtä vahva vaihtoehto ois ollut True Detectiven season 1, on sellainen helmi..
Sitten muita sarjoja, joita olisin mielellään katsonut uudelleen alusta, olisi the X-Files, Game of Thrones (tosin huononi kyllä loppua kohden ja pahasti..), The Wire sekä Battlestar Galactica.
Viimeinen kausi oli nerokkain ja lähinnä Lynchin taiteellista visiota.
Vierailija kirjoitti:
Outlander
Eka kausi.
Minulla Banshee, alusta loppuun. Katson sen muutaman vuoden välein, mutta nyt muistan sen jo vähän liian hyvin.
Ehkä Homeland myös.
Pako Dannemorasta.