Ohisalo: Kokoomuksen yhteistyö Perussuomalaisten kanssa lopetettava!
Orpo:Törkeää ja asiatonta!!
https://www.uutispeili.fi/index.php/2024/05/30/sdp-vaatii-suomea-estama…
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miten Ohisalon ministerikaudella ne päästökaupat oikein meni? Kun olen jo unohtanut...
Hyvin ne menee. Persujen halpa bensa maksaa tänäkin vuonna veronmaksajille140 miljoonaa kohonneina päästöoikeuksina.
Ohisalo alkaa olla paniikissa, koska läpimeno ei ole läheskään varmaa. Otti esiin feministi-kortin ja peräti puttiini-kortinkin. Pidin häntä joskus jotenkin uskottavana, enää en vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Viherpiiperö hutisalo vois pitää turvan kiinni.
Kun ei se ole edes sitä. Itse näkisin pienen eturistiriidan jos olisin "vihreä" torakka ja oma puoliso olisi öljyfirman dirikoita. Jotenkin ei oikein teot ja puheet kohtaa taas. Ei ihmetytä, ainahan vihervassarit valehtelee ja puhuu muunneltua totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ohisalon ministerikaudella ne päästökaupat oikein meni? Kun olen jo unohtanut...
Suomi tienasi 300-500 miljoonaa joka vuosi Sannan aikana päästöoikeuskaupoilla. Tämä hallitus on käänrtänyt suunnan.
Pitäisikö laitavihreistön Ohisalon kanssa lopettaa yhteistyö? Äärivasemmiston Li Anderssonin kanssa varmaan myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa on kaksi maata joiden hallituksessa on äärioikeisto. Italia ja Suomi. On tärkeää antaa muulle maailmalle Suomesta signaali hyvänä sijoituskohteena 🤣🤣🤣🤣
Jep. Microsoft investoi 3 miljardia RUOTSIIN ja kouluttaa 250000 ruotsalaista. Onneksi meillä on turvetta.
https://www.talouselama.fi/uutiset/te/78e454d8-13f3-4cd7-831d-ef74c506c…
Ruotsissa vihreät ovat vielä pienempi marginaalipuolue kuin Suomessa. Olisiko microsoft sen tähden tehnyt investointinsa juuri Ruotsiin, siellä myös turve lasketaan uusiutuvaksi luonnonvaraksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ne menee. Persujen halpa bensa maksaa tänäkin vuonna veronmaksajille140 miljoonaa kohonneina päästöoikeuksina.
Ohisalo pisti paremmaksi. Loppulaskun tarkka summa ei ole tiedossa, mutta se on väillä 2...7 miljardia euroa. Vihersiirtymän päästökauppalasku sijoittajille ja/tai sopimussakkona EU:lle.
Ps. Sipilän aikana ei ollut ongelmia, saatiin jopa nettotuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle ja mihin ne päästöoikeuksista maksetut aneet oikein kasautuvat? Tämähän on seurausta siitä, että vihreät halusivat tehdä suomalaisista metsistä päästölähteen
Kumpikin puolue ajaa yrittäjän asiaa, kokoomus suurien yhtiöiden ja persut pienien yrittäjien asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopassa on kaksi maata joiden hallituksessa on äärioikeisto. Italia ja Suomi. On tärkeää antaa muulle maailmalle Suomesta signaali hyvänä sijoituskohteena 🤣🤣🤣🤣
Kannattaisi selvittää, että mitä äärioikeisto oikeasti on.
Teet itsestäsi todella tyhmän tuolla idioottimaisella huutelulla.
Anteeksi vain. En voi tehdä itsestäni sellaista mitä olen jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pientä mitä Marin/ohisalon hallitus antoi rikkaille sähköauton ostajille verohelpotuksina!
Ohitukseltako nyt muka kysyä pitäisi, kenen kanssa saa keskustella. Vihreää diktatuuria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on pientä mitä Marin/ohisalon hallitus antoi rikkaille sähköauton ostajille verohelpotuksina!
Niin se rikas auttaa toista rikasta.
Kaikkeen mihin vihreät koskee muuttuu pian ongelmaksi. Niin tumpelo puolue että ei ole toista yhtä osaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen mihin vihreät koskee muuttuu pian ongelmaksi. Niin tumpelo puolue että ei ole toista yhtä osaamatonta.
Luontoaiheisen vaalimainoksenkin tekivät siistissä studiossa. Ei tarvinnut kohdata ötökkää eikä varsinkaan maalaista. Se olisi kauhistus jos metsään olisi pitänyt mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi tienasi 300-500 miljoonaa joka vuosi Sannan aikana päästöoikeuskaupoilla. Tämä hallitus on käänrtänyt suunnan.
Kuluttajien taskusta nuo kaikki rahat otetaan, vaikka vihertuholaisten maailmassa joku muu maksaa. Oikeassa maailmassa yritykset ostavat päästöoikeuksia ja laittavat kulut tuotteiden hintoihin.
Suomi olisi musta aukko jos vihreiden ehdotukset olisivat toteutuneet ja työttömyys tapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pensa nyt halpaa?
Minäkin olen sitä mieltä, että naapurin Tiina ei saa käydä tapaamassa ystäväänsä Keijoa. Minähän näistä asioista päätän, tiätsä.
Juu selvitin ihan EU:n tasolla ja huomasin missä istuvat ja kenen kanssa tekevät yhteistyötä. En ihan turhaan huutele vaan oikeasti selvitin asian ennen kuin aukaisin suuni.