Sami Minkkinen lähtenyt Anna lehdestä
Parisuhdebloggaaja on alkanut kirjoittamaan näitä höttötarinoitaan itsenäisesti omien nettisivujen kautta.
Onko saanut lähtöpassit Anna lehdestä lukuisten ilmiantojen ja negatiivisten palautteen myötä vai onko lähtenyt ihan itse?
Tässä jo jonkin aikaa seuranneena voin sen verran kertoa että mikään ei ole muuttunut.
Sami kirjoittaa suurimman osan "lukijoiden tarinoista" ihan itse. Tämä selviää hyvin pian jos viitsii klikata otsikon auki jostain tarinasta, tarina alkaa lupaavasti mutta lopputekstiä Minkkinen ei osaa enää peitellä vaan sama agenda/eromyönteisyys/pettäminen on ok , paasaus siivittää tarinan lopun, jolloin tyhmempikin ymmärtää että tarina oli minkkisen kynästä.
Tämä blogi on jo aikansa elänyt ja tunkkainen muutenkin.
Nuoria, tuoreita ja jotain uutta sisältöä sisältäviä blogeja kaivattais.
PS. Saa vinkata
Kommentit (304)
Samat kliseet ja mantrat toistuvat hänellä jatkuvasti. Vain todella matalaälyinen uskoo noita hänen poleemisia postauksiaan. Klikkih*orausta päivästä toiseen.
Milloin seuraava ero tulossa hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Kävin antamassa muidenkin puolesta Samille klikkauksen. Hän on julkaissut viimeksi 5.7. sellaisen ns. oman päivityksen, mikä ei koske politiikkaa. Sen jälkeen hän on julkaissut 20 "lukijan" tarinaa, joista jokainen käsittelee otsikon perusteella huonoa parisuhdetta. Varsinainen rakkausblogi rakkauden sanansaattajalta.
Hei tänään huomasin saman. Minkkinen postannut "lukijan tarinan" miehen kertomana mutta jutusta paistoi niin läpi Minkkisen monessa yhteydessä käyttämiä kliseitä ja sanontoja. Tämä lukija oli kokenut suuren valaistuksen kun oli liitossaan ollut vapaamatkustaja, äidin helmoista vaimon passattavaksi. "moi Sami".
Samalla luin lastenkasvatukseen liittyvän postauksen jossa Minkkinen kritisoi kuri-sanan käyttöä ja korosti monessa yhteydessä omaa erinomaisuuttaan isänä, kun hän on läsnäoleva, välittävä ja rakastava isä. Ei kestänyt kommentteja, jossa joku puolusti, että rakkaus ei sulje sitä pois että lapsilla on säännöt ja kuri. Haukkui heti persuksi ja teki sitten uhriutumusaloituksen kun hänen työpaikalleen tullaan häntä haukkumaan. Itse käyttäytyy todella lapsellisesti.
Hyvä Sami, ihana Sami, mammat puolustaa. Paras blogi ikinä.
Voi LOL
Sentään se alkaa myöntämään että ei kykene tasapainoisiin parisuhteisiin. Onko sillä taas ero menossa?
Onkos Minkki saanut myytyä mainoksia kesällä?
Seuraajia lähtenyt lyhyessä ajassa kymmenittäin..
Vierailija kirjoitti:
Seuraajia lähtenyt lyhyessä ajassa kymmenittäin..
Niin on, enkä yhtään ihmettele. Minkkinen on itse kiukutteleva keski-ikäisten, joja ei osaa käyttäytyä fiksusti toisia kohtaan ja varsinkaan heitä joilla on vahvoja mielipiteitä. Postasi kuvan kodittoman leiripaikasta ja joku uskalsi kommentoida että jättipä paljon roskia luontoon lähtiessään. Minkkinen suuttui heti silmittömästi ja "annan bannit kaikille jotka tuosta kommentista tykkäsi". Kuulemma kommentoijan ikäluokka se vastaa roskaakin. Siinäpä vihreät vaatteet, kyllä mekin saadaan jättää roskia luontoon ku tekin jätätte. Heh!
Ostaa usein nykyään lapsistaan ja korostaa erinomaisuuttaan isänä, hän se vasta läsnäolija onkin. Silti todella usein kommentoi ja poistaa, ei yhtään parempi kännykätön läsnäolija kuin yksikään meistä. Vanhemmasta tyttärestään puhuu "abityttäreni*. Kaikista näistä huokuu rivienvälistä todella suuri ylimielisyys ja paremmuuden tunne. Ja toisaalta kuinka epävarma pitää itsestään ollakaan kun koittaa korottaa jalustalle omaa ns. Erinomaisuuttaan?
Minkkinen näköjään saanut uuden meuhkaamisen kohteen. Tällä kertaa puolustaa Elokapinaa ja solvaa kaikkia jotka eivät 100 prosenttisesti hyväksy Elokapinan temppua töhriä Eduskuntataloa. Huoh!
Jep. Jos joku vähänkin kritisoi niin Minkkinen hyökkää. Käyttää sanontoja: voitko lähteä meneen täältä, kiitos ja hei.. Yhdellekin laittoi kolme perättäistä vastausta kun meni niin tunteisiin.
Ei muuten mut mua naurattaa tässä se ku sami Minkkinen on useampaan otteeseen arvostellut keski-ikäisten marjattojen somekäyttäytymistä ja hänestä on itsestään todellakin tullut ärtyisä keski-ikäinen ukko joja öyhöttää joka päivä omaa öyhötystään.
Toi sivusto on nykyään pelkkä vihreiden aarteiden ja persuvihan temppeli.
Kaikki jotka eri mieltä ni voi sanoo: en keskustele sun kanssas. Voi voi.
En enää yhtään ihmettele miksi se muutama vuotta sitten hänen kovasti sivustollaan mainostamansa jonkun terapeutin kanssa tekeillä ollut yhteiskirjaprojekti nähtävästi kaatui.
Eihän kukaan pysty tuollaisen ärripurrin kanssa tekemään pitkäjänteisyyttä vaativaa yhteistyötä. Ei taida hänen nykyinen (ellei ole jo loppunut) parisuhteensakaan hyvin toimia.
Tampereellako nämä nykyään pyörii?
Onko. Samilla jo. Uusi rakkaus?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Minkkinen näköjään saanut uuden meuhkaamisen kohteen. Tällä kertaa puolustaa Elokapinaa ja solvaa kaikkia jotka eivät 100 prosenttisesti hyväksy Elokapinan temppua töhriä Eduskuntataloa. Huoh!
Älytöntä sellaista puolustaa. Sotkeminen voi olla ehkä nuorille iso juttu mutta meille vanhemmille tälläinen vaikuttaminen ei toimi eikä lisää kannatusta. Päinvastoin. Ihmiset täytyy muilla keinoilla saada asian taakse ja kokemaan se tärkeänä. Se voi vaatia muutakin kuin sammutin pullon kanssa heilumista. Näillä vätyksillä ei ole osaamista eikä halua nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jos joku vähänkin kritisoi niin Minkkinen hyökkää. Käyttää sanontoja: voitko lähteä meneen täältä, kiitos ja hei.. Yhdellekin laittoi kolme perättäistä vastausta kun meni niin tunteisiin.
Ei muuten mut mua naurattaa tässä se ku sami Minkkinen on useampaan otteeseen arvostellut keski-ikäisten marjattojen somekäyttäytymistä ja hänestä on itsestään todellakin tullut ärtyisä keski-ikäinen ukko joja öyhöttää joka päivä omaa öyhötystään.
Toi sivusto on nykyään pelkkä vihreiden aarteiden ja persuvihan temppeli.
Kaikki jotka eri mieltä ni voi sanoo: en keskustele sun kanssas. Voi voi.
Eiköhän vasta luennoinut jättäneensä somen. Taasko se meuhkaa entiseen tapaan.
Ja vaihteeksi sotketaan kaksi miestä. Miten vaikeaa se voi olla ymmärtää et voi olla samannimisiä ihmisiä.
Minä voin myöntää että tajusin juuri nyt että tämä rakkauden tulkki ja sitten se raha-ongelmistaan tunnettu hypnotisoija / nykyään kristinuskoa julistava (?) ovat ihan samannimisiä mutta eri tyyppejä.
Molemmat kyllä vaikuttavat aika itserakkailta ja tuntuvat vetoavat tietynlaisiin naisiin.
Joo mä lukenut tätä ketjua ja ollu koko ajan siinä Havaintoja parisuhteesta - blokisti Sami Minkkisessä.
Miettinyt, että taitaa olla miespuoliset vaihdevuodet, kireys ja ärtymys.
Huomasin myös, että seuraajia lähtenyt kesästä yli 500, se on aika paljon.
Tosin nyt S. M. On piilottanut seuraajamäärän, liekö käynyt tätä ketjua lukemassa?
Vierailija kirjoitti:
Joo mä lukenut tätä ketjua ja ollu koko ajan siinä Havaintoja parisuhteesta - blokisti Sami Minkkisessä.
Tosin nyt S. M. On piilottanut seuraajamäärän, liekö käynyt tätä ketjua lukemassa?
Sehän varmasti käy. Vaikka sanoo muuta. Seuraavaa eroa sillä pukkaa, ellei ole jo ollut.
Vierailija kirjoitti:
Oisko kiukun syynä alentunut mieskunto ja siitä seurannut ero?
Ei sillä mene hyvin millään elämänalueella. Kyllähän tuo näkyy niiin selvästi.