Sami Minkkinen lähtenyt Anna lehdestä
Parisuhdebloggaaja on alkanut kirjoittamaan näitä höttötarinoitaan itsenäisesti omien nettisivujen kautta.
Onko saanut lähtöpassit Anna lehdestä lukuisten ilmiantojen ja negatiivisten palautteen myötä vai onko lähtenyt ihan itse?
Tässä jo jonkin aikaa seuranneena voin sen verran kertoa että mikään ei ole muuttunut.
Sami kirjoittaa suurimman osan "lukijoiden tarinoista" ihan itse. Tämä selviää hyvin pian jos viitsii klikata otsikon auki jostain tarinasta, tarina alkaa lupaavasti mutta lopputekstiä Minkkinen ei osaa enää peitellä vaan sama agenda/eromyönteisyys/pettäminen on ok , paasaus siivittää tarinan lopun, jolloin tyhmempikin ymmärtää että tarina oli minkkisen kynästä.
Tämä blogi on jo aikansa elänyt ja tunkkainen muutenkin.
Nuoria, tuoreita ja jotain uutta sisältöä sisältäviä blogeja kaivattais.
PS. Saa vinkata
Kommentit (304)
On kyllä. Niin nilkkimäinen. Nilkkimäinen ja lipevä äijä.
Reppana, keski-ikäistyvä ja katkeroituva mies, joka ei kestä pienintäkään kritiikkiä, ei erilaisia näkemyksiä eikä mitään muuta mitä hän itse edustaa.
Tämän hokeminen, että kaikki pettää ja se on ok on pelkästään omien tekostensa puhtaaksi puhumista.
Ihmetyttää ainoastaan se kuinka paljon hänen peessissään kulkee ihmisiä, jotka jumaloivat häntä. Olet Sami paras.
Narsisteillakin on juuri tämä sama kyky
Vierailija kirjoitti:
Reppana, keski-ikäistyvä ja katkeroituva mies, joka ei kestä pienintäkään kritiikkiä, ei erilaisia näkemyksiä eikä mitään muuta mitä hän itse edustaa.
Tämän hokeminen, että kaikki pettää ja se on ok on pelkästään omien tekostensa puhtaaksi puhumista.
Ihmetyttää ainoastaan se kuinka paljon hänen peessissään kulkee ihmisiä, jotka jumaloivat häntä. Olet Sami paras.
Narsisteillakin on juuri tämä sama kyky
Katkeruus kaikkea normaalia elämää mihin hän ei ole itse pystynyt näkyy sivustollaan kilometrien päähään.
Luulin, että ketjussa puhutaan Minkkisestä, mutta täällä puhutaankin vain persuista ja miten niitä ei saa haukkua, ja miten hän taitaa olla vihreä tai vasemmistolainen.
Eli politiikkaketju.
No johan se tuuttas parissa vuodessa annaan noita postauksiaan ainakin parin vuosikymmenen edestä.
Ihan maaninen tahti ja kuka niitä edes kävi lukemassa? Harmi että KV:n postaukset hiipui ihan mitään sanomattoman tyhmiksi ja sitten lopetti kokonaan.
Olen seurannut vähän toisella silmällä joskus facebookissa, mitä hän sinne kirjoittaa. Mutta sitten tein ison virheen, mitä en tullut ajatelleeksi. Menin kommentoimaan hänen yhtä kirjoitustaan. En edes ollut eri mieltä hänen kanssaan, ja kommenttini oli ihan asiallinen ja ystävällinen, mutta jostain syystä hän ei kommentistani pitänyt. Olin hämmästynyt siitä, miten epäkohteliaasti hän hyökkäsi minua vastaan. Jotenkin olin ajatellut, että aloituksen on tarkoitus herättää asiallista keskustelua, ja mielipiteitäkin voi olla monenlaisia, mutta olin todellakin väärässä.
Aikoinaan FB:ssä kävin katsomassa, kuinka moni mun fiksu ystävä tykkäsi hänen FB-sivuistaan. Olin vähän pettynyt heihin. Nyt ei pääsekään tsekkaamaan kavereita sieltä. Mut tykkääjiä on 100 000. Huh.
Mikäs Samin parisuhdestatus on muuten nykyään?
Rakkautta kun blogissaan ylistää, taitaa se rakkaus hänellä kohdistua vain itseen. Mut ehkä nyt vuosien myötä alkanut rakoilla sekin suhde. Kylhän hänestä pikkasen narsistifibat tulee...
Vierailija kirjoitti:
Siirtyminen pois Anna-lehden alustalta näyttää kiukuttavan Minkkiä. Haukkuu nyt naisia facessaan m ä t i s äkeiksi.
Mätisäkit on miehillä housuissa. Naisille on eri haukkumasanat.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan FB:ssä kävin katsomassa, kuinka moni mun fiksu ystävä tykkäsi hänen FB-sivuistaan. Olin vähän pettynyt heihin. Nyt ei pääsekään tsekkaamaan kavereita sieltä. Mut tykkääjiä on 100 000. Huh.
Rakkautta kun blogissaan ylistää, taitaa se rakkaus hänellä kohdistua vain itseen. Mut ehkä nyt vuosien myötä alkanut rakoilla sekin suhde. Kylhän hänestä pikkasen narsistifibat tulee...
Ainakin on taas uusi nainen kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että ketjussa puhutaan Minkkisestä, mutta täällä puhutaankin vain persuista ja miten niitä ei saa haukkua, ja miten hän taitaa olla vihreä tai vasemmistolainen.
Eli politiikkaketju.
Hei Sami!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaa.
Taisi ehtiä jo vaihtua näiden kommenttien välissä 🤭
En oo pariin vuoteen ko. tyyppiä seurannut, onko vielä sen naisen kanssa jonka vuoksi jätti vauvansa äidin, vai onko jo uusi pöytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sen edellisen (oliko K? Siis se jonka takia jätti vauvansa äidin) kanssa meni poikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sen edellisen (oliko K? Siis se jonka takia jätti vauvansa äidin) kanssa meni poikki?
Se K jätti Minkin jo 2020/2021 vaihteen tienoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se K jätti Minkin jo 2020/2021 vaihteen tienoilla
Oho! Eivät siis ehtineet olla yhdessä kauankaan. Edellinen vaimo varmaan kiittää onneaan että pääsi tyypistä eroon...
Tämä jätkä on järkyttävä pelle..hahahaa
Edellinen vaimo varmaan kiittää onneaan että pääsi tyypistä eroon...
Pikemminkin nauttii karman kosketuksesta, koska oli aiemmin se jonka takia Minkki jätti puolisonsa.
Kävin antamassa muidenkin puolesta Samille klikkauksen. Hän on julkaissut viimeksi 5.7. sellaisen ns. oman päivityksen, mikä ei koske politiikkaa. Sen jälkeen hän on julkaissut 20 "lukijan" tarinaa, joista jokainen käsittelee otsikon perusteella huonoa parisuhdetta. Varsinainen rakkausblogi rakkauden sanansaattajalta.
Niin, se on hyvä netissä tuutata omaa agendaansa. Ihan kenenkä vain.
Tosipaikan tullen harvasta on astumaan poliitikon saappaisiin ja kestämään julkisuuden paineet, ikävät kommentit somessa jne. Tästä miehestä ei todellakaan siihen ole kun pahoittaa mielensä jos joku vähänkin kritisoi. Kiukuttelee ku pikku lapsi karkkikaupassa kun ei saakaan tikkaria.
Maailmaa ei muuteta yhtään paremmaksi paikaksi hänen keinoillansa.
Jännä nähdä miten blogin käy.
Väsähtänyt ja vanhentunut sivusto, joka koittaa väkisin vielä olla jotain.