Sami Minkkinen lähtenyt Anna lehdestä
Parisuhdebloggaaja on alkanut kirjoittamaan näitä höttötarinoitaan itsenäisesti omien nettisivujen kautta.
Onko saanut lähtöpassit Anna lehdestä lukuisten ilmiantojen ja negatiivisten palautteen myötä vai onko lähtenyt ihan itse?
Tässä jo jonkin aikaa seuranneena voin sen verran kertoa että mikään ei ole muuttunut.
Sami kirjoittaa suurimman osan "lukijoiden tarinoista" ihan itse. Tämä selviää hyvin pian jos viitsii klikata otsikon auki jostain tarinasta, tarina alkaa lupaavasti mutta lopputekstiä Minkkinen ei osaa enää peitellä vaan sama agenda/eromyönteisyys/pettäminen on ok , paasaus siivittää tarinan lopun, jolloin tyhmempikin ymmärtää että tarina oli minkkisen kynästä.
Tämä blogi on jo aikansa elänyt ja tunkkainen muutenkin.
Nuoria, tuoreita ja jotain uutta sisältöä sisältäviä blogeja kaivattais.
PS. Saa vinkata
Kommentit (304)
Onko hänen mielestään salasuhteilu jota on tehnyt julkisuuden mukaan avioliitoissaan sitten oikeudenmukaista toimintaa?
Kun hän itse sanoo että hänelle vaikeinta elämässään on epäoikeudenmukaisuus.
Pieni korjaus
Minkkinen ei lähtenyt Anna lehdestä, vaan sai potkut.
Ja hän on mennyt kolmannen, vai liekö neljännen kerran naimisiin.
Onnea vaan rouvalle ja hyviä unia, jos ei tarvi murehtia missä ja kenen kanssa mies liihottelee milloinkin. Hänhän on avoimen suhteen puolesta puhuja.. Ja kuk pettänyt kaikkia vaimojaan niin tuskin yllättää tälläkään kertaa
Inhottava mies, jos tuollaista tyyppiä nyt mieheksi voi kutsua. Minkkisen ns. rakkaussivusto Facebookissa oli pikemminkin katkeraa piilovihaa levittävä sivusto mitä lukemalla tuli ainakin huonolle tuulelle jos ei sitä ennestään ollut. Minkkisellä oli siellä naisfaneja kyllä, se varasivusto mitä nyt yrittää kasvattaa ei taida samanlaiseen menestykseen enää yltää. Luulin alunperin että siellä olisi tarjottu jotain vertaistukea tai järkeviä neuvoja, vaan ei. Pääasiallisesti vain tarjotaan rakkaudeksi verhottua vihaa ja katkeruutta à la Minkkinen.
Arvoisa Minkkinen, miksi uhriudut että sivustosi on jäädytetty? Onko oma kirjoitustyylisi ollut aina ystävällistä? Itse olet välillä aloittanut keskusteluja todella provosoivasti, olet maalittanut, ilkeillyt ja nauranut sinun kanssasi eri mieltä oleville! Olet käynyt stalkkaamassa ihmisten profiileja ja pilkannut heitä. Olet antanut banneja hyvin herkästi.
Lisäksi sinun viimeisimpien julkaisujen kommentit oli todella ilkeitä. Muun muassa siellä luki kommentti: matuhuora, etkä siistinyt tällaista kielenkäyttöä
Joskus se syypää tai osasyyllinen voi kurkata myös sieltä peilistä