Sami Minkkinen lähtenyt Anna lehdestä
Parisuhdebloggaaja on alkanut kirjoittamaan näitä höttötarinoitaan itsenäisesti omien nettisivujen kautta.
Onko saanut lähtöpassit Anna lehdestä lukuisten ilmiantojen ja negatiivisten palautteen myötä vai onko lähtenyt ihan itse?
Tässä jo jonkin aikaa seuranneena voin sen verran kertoa että mikään ei ole muuttunut.
Sami kirjoittaa suurimman osan "lukijoiden tarinoista" ihan itse. Tämä selviää hyvin pian jos viitsii klikata otsikon auki jostain tarinasta, tarina alkaa lupaavasti mutta lopputekstiä Minkkinen ei osaa enää peitellä vaan sama agenda/eromyönteisyys/pettäminen on ok , paasaus siivittää tarinan lopun, jolloin tyhmempikin ymmärtää että tarina oli minkkisen kynästä.
Tämä blogi on jo aikansa elänyt ja tunkkainen muutenkin.
Nuoria, tuoreita ja jotain uutta sisältöä sisältäviä blogeja kaivattais.
PS. Saa vinkata
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Some siistityy vasta kun sairaiden narsististen käytösmallien suoltaminen muka täysin hyväksyttävänä toimintana loppuu.
Huoli-ilmoituksen paikka.
Toi persuviha on pakkomielteistä, pakko-oireista.
Huomannut myös että viikonloppuisin tuuttaa ällösokerisia ja "ihmiset eroaa liian vähän" juttuja, jättää kommentoinnin auki tahalleen, sitten kun saa vastareaktiivisia kommentteja (tarkoituksen hakuisest) niin ilmoittaa suureen ääneen että kommentointi pitää sulkea koska persut. Klikki en ja kastelua, huomioh****austa, muttei enää ihan tervettä
Ei ole pystynyt käsittelemään erojaan jotka on itse omalla toiminnallaan aiheuttanut. Ei kykene katsomaan toimintaansa peiliin.
Siksi vaikenee omista eroistaan ja hyökkää niiden päälle jotka vähänkin arvostelevat edes yleisellä tasolla pettämistä ja salasuhteiden pitoa.
Siksi pyörittää sivustoa että saisi päänsilitystä itselleen.
Taitaa olla niin että hän on itse aiheuttanut avioliittojensa myrkyllisyyden mutta ei kykene sitä ihmisten edessä avoimesti ja rehellisesti myöntämään. Yhdistävä tekijä on hän itse. Ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin takinkääntäjä ja tuuliviiri ikinä. Vuosia paasannut siitä kun erosi kirkosta sen takia ku kirkko ei vihi homoja. Nyt on liittyny takas kirkkoon vaikka pitää kurkkia illuusiona ja Raamattua satukirjana, koska haluaa muuttaa kaikki kirkot sateenkaareviksi. Ei enää tiedä itsekään mihin päin pitää kusta ja mihin kumartaa.
Miten porukka ei älyä kuin sekasin tää äijä on
Oisko kirkkoon liittymisen syy oikeasti jossain ihan muualla?
Oisko herralla tullut neljäs avioliitto ja kirkollisella vihkimisellä?
Mene ja tiedä sitten.
Enpä oo moisen henkilön blogeja aiemmin seurannut mutta nyt jostain syystä fb feedissä ollut useampiakin. Kiinnitin huomiota aggressiiviseen sävyyn koska minun mielikuvissani hän on ollut joku rakkaushömppäihminen.
Eli siis aikoo hakeutua politiikkaan. Niin kuin Elisa Aaltola ja luultavasti myös Iikka Kivi. Vaalityö on alkanut, 2v vaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo moisen henkilön blogeja aiemmin seurannut mutta nyt jostain syystä fb feedissä ollut useampiakin. Kiinnitin huomiota aggressiiviseen sävyyn koska minun mielikuvissani hän on ollut joku rakkaushömppäihminen.
Eli siis aikoo hakeutua politiikkaan. Niin kuin Elisa Aaltola ja luultavasti myös Iikka Kivi. Vaalityö on alkanut, 2v vaaleihin.
Ei sen henkinen kantti tule kestämään vaaleja. Kun silloin olisi kaikki sen menneisyys taas medialle täysin vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen henkinen kantti tule kestämään vaaleja. Kun silloin olisi kaikki sen menneisyys taas medialle täysin vapaata riistaa.
Aina voi haaveilla. Ja vihreet ottaa takuulla ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi haaveilla. Ja vihreet ottaa takuulla ehdolle.
Sitten tulee hauska tilanne. Hänhän joutuisi tilanteeseen missä ei voisi määrätä mistä puhutaan ja miten puhutaan.
Toisekseen hänellä ei ole kykyä kompromisseihin millään tavalla. Politiikka vaatii sosiaaalisia taitoja. Joita hänellä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Siirtyminen pois Anna-lehden alustalta näyttää kiukuttavan Minkkiä. Haukkuu nyt naisia facessaan m ä t i s äkeiksi.
Onhan tuo kuitenkin kai mälliämpäriä lievempi ilmaisu. Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin takinkääntäjä ja tuuliviiri ikinä. Vuosia paasannut siitä kun erosi kirkosta sen takia ku kirkko ei vihi homoja. Nyt on liittyny takas kirkkoon vaikka pitää kurkkia illuusiona ja Raamattua satukirjana, koska haluaa muuttaa kaikki kirkot sateenkaareviksi. Ei enää tiedä itsekään mihin päin pitää kusta ja mihin kumartaa.
Miten porukka ei älyä kuin sekasin tää äijä on
Mene ja tiedä sitten.
Tämänhän lehdet toisivat esiin viimeistään jos 2027 keväällä ek-vaaleissa olisi ehdolla.
Vaalimottonaan olisi: Empatia ei kuulu parisuhteisiin vaan hyötyminen!
Persuvihansa on päivittäistä sivustoillaan. Mutta kas kummaa.
Halla-Ahon salasuhteilua ei ota haukkumisen ja solvaamisen kohteeksi sivustollaan.
Eikö uskalla tarttua aiheeseen?
Jos ei niin niin miksi?
Rohkeasti vaan! 😉
Tuon tyypin FB-parisuhdesivusto on hänen sanojensa mukaan jäädytetty.
Ulvoo nyt että tuli aivan yllätyksenä hänelle.
No, sehän on kuin yllätysero parisuhteesta. Ja hän on monesti sanonut että ero ei tule koskaan yllätyksenä. Sai mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
No, sehän on kuin yllätysero parisuhteesta. Ja hän on monesti sanonut että ero ei tule koskaan yllätyksenä. Sai mitä tilasi.
Mä en ymmärrä mitä siellä vihjataan toisella sivustolla, että jotkut jo ilakoi jäädyttämisestä ja jotkut joukkoilmiantavat yms yms. Ketkä on se jotkut ja missä on se Minkkisen vastainen salaryhmä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitä siellä vihjataan toisella sivustolla, että jotkut jo ilakoi jäädyttämisestä ja jotkut joukkoilmiantavat yms yms. Ketkä on se jotkut ja missä on se Minkkisen vastainen salaryhmä???
Tarinoinitia taas häneltä varmaan.
Miltähän hänestä nyt tuntuu?
Onkohan tullut yhtään mieleen oma osuutensa tämänhetkiseen tilanteeseensa?
Terapiaanko menee tämän FB tilin jäädytyksen vuoksi?
Elämä on aivan muuta kuin somea. Man up! 🤣🤣😉
Nyt vielä hänelle ylltäysero nykyisestä parisuhteestaan?
Ja tietenkin että puolisonsa vaihtaa lennosta salasuhteen kautta uuteen, parempaan kumppaniin. Koska tunne.
Siinä sitä olisikin oikein draaman voimaa.😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ja tiedä sitten.
Näin olen kuullut että olisivat käyneet vihillä. Onnea vain heille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ja tiedä sitten.
Näin olen kuullut että olisivat käyneet vihillä. Onnea vain heille
Seiska voisi kaivaa onko avioehtoa. 🤣🤣🤣
Huoli-ilmoituksen paikka.
Toi persuviha on pakkomielteistä, pakko-oireista.
Huomannut myös että viikonloppuisin tuuttaa ällösokerisia ja "ihmiset eroaa liian vähän" juttuja, jättää kommentoinnin auki tahalleen, sitten kun saa vastareaktiivisia kommentteja (tarkoituksen hakuisest) niin ilmoittaa suureen ääneen että kommentointi pitää sulkea koska persut. Klikki en ja kastelua, huomioh****austa, muttei enää ihan tervettä