Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sami Minkkinen lähtenyt Anna lehdestä

Vierailija
05.06.2024 |

Parisuhdebloggaaja on alkanut kirjoittamaan näitä höttötarinoitaan itsenäisesti omien nettisivujen kautta.

Onko saanut lähtöpassit Anna lehdestä lukuisten ilmiantojen ja negatiivisten palautteen myötä vai onko lähtenyt ihan itse?

Tässä jo jonkin aikaa seuranneena voin sen verran kertoa että mikään ei ole muuttunut.

Sami kirjoittaa suurimman osan "lukijoiden tarinoista" ihan itse. Tämä selviää hyvin pian jos viitsii klikata otsikon auki jostain tarinasta, tarina alkaa lupaavasti mutta lopputekstiä Minkkinen ei osaa enää peitellä vaan sama agenda/eromyönteisyys/pettäminen on ok , paasaus siivittää tarinan lopun, jolloin tyhmempikin ymmärtää että tarina oli minkkisen kynästä.

Tämä blogi on jo aikansa elänyt ja tunkkainen muutenkin.

Nuoria, tuoreita ja jotain uutta sisältöä sisältäviä blogeja kaivattais.

PS. Saa vinkata

Kommentit (304)

Vierailija
261/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille nollatoleranssi sivustolle, silti kehottaa lukijoidensa käymään persujen sivuilla lukemassa sisältöä. 

kuvottavaa

Vierailija
262/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän poistaa asiallisetkin kommentit. Eräs nainen kysyi fiksusti oletko saanut kasvatustieteiden koulutuksen niin suuttui heti. Ei oo tervettä tämmöne

Narsistilla on ohut iho ja loukkaantuu helposti.

Nyt hakee sädekehää kirjoittamalla yhteiskunnan epäkohdista. Samaa henkisesti köyhää materiaalia kuin aiemmassa aiheessa. Kaikki älykäs pohdinta ja itsekritiikki loistaa poissaolollaan. Vissiin tähtää politiikkaan.

En usko että tähtäisi politiikkaan.

Koska jos lähtisi ehdolle niin media ja kansa kaivaisi esiin kaikki hänen vanhat kirjoituksensa, somekommentointinsa, lehtijutut, TV-esiintymiset.

Ei varmaan kestäisi sitä myllyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan teini-ikäisen jutut. Puhuu empatian puolesta, mutta minulle jää kyllä tosi kylmä vaikutelma henkilöstä. Ei selkeästi pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan yhtään tai pistämään omia tarpeitaan sivuun hetkeksikään. Sitten kun joku kyseenalaistaa hänen toimintansa (kun kerran on julkisuuteen näiden toimesta halunnut itse tulla), loukkaantuu ja käy hyökkääväksi. Mutta aina näille itsensä korostajille löytyy tsemppaajia, että siitä sitten saa ne kiksinsä varmaan.

Vierailija
264/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihan teini-ikäisen jutut. Puhuu empatian puolesta, mutta minulle jää kyllä tosi kylmä vaikutelma henkilöstä. Ei selkeästi pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan yhtään tai pistämään omia tarpeitaan sivuun hetkeksikään. Sitten kun joku kyseenalaistaa hänen toimintansa (kun kerran on julkisuuteen näiden toimesta halunnut itse tulla), loukkaantuu ja käy hyökkääväksi. Mutta aina näille itsensä korostajille löytyy tsemppaajia, että siitä sitten saa ne kiksinsä varmaan.

No mikäs ihme se on että sillä on teini-ikäisen jutut kun on ihan itse ääneen sanonut että alkoi vasta nelikymppisenä itsenäistymään.

Vierailija
265/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkas vissiin kustannusyhtiön toimarin ukkoo perseeseensä?

Vierailija
266/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se suututtanut uli l au d an väen kun sanoo että blogisivustollaan on liikaa liikennettä. 

Vierailija
267/304 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova tarve sillä on saada validointia muilta. Taitaa olla olematon itsetunto.

Vierailija
268/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin takinkääntäjä ja tuuliviiri ikinä. Vuosia paasannut siitä kun erosi kirkosta sen takia ku kirkko ei vihi homoja. Nyt on liittyny takas kirkkoon vaikka pitää kurkkia illuusiona ja Raamattua satukirjana, koska haluaa muuttaa kaikki kirkot sateenkaareviksi. Ei enää tiedä itsekään mihin päin pitää kusta ja mihin kumartaa. 

Miten porukka ei älyä kuin sekasin tää äijä on

Vierailija
269/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin takinkääntäjä ja tuuliviiri ikinä. Vuosia paasannut siitä kun erosi kirkosta sen takia ku kirkko ei vihi homoja. Nyt on liittyny takas kirkkoon vaikka pitää kurkkia illuusiona ja Raamattua satukirjana, koska haluaa muuttaa kaikki kirkot sateenkaareviksi. Ei enää tiedä itsekään mihin päin pitää kusta ja mihin kumartaa. 

Minkki kirkkoon. No huh huh. Mites se kuudes käsky menikään? 

Vierailija
270/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirkko on siirtymässä tämmöiseen suuntaan niin kuinka moni sieltä tulee lähtemään? Minulle melkein riittää ton tyypin siirtyminen takas 

Vierailija
271/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirkko on siirtymässä tämmöiseen suuntaan niin kuinka moni sieltä tulee lähtemään? Minulle melkein riittää ton tyypin siirtyminen takas 

Varmaan hakee sielunhoitoa sarjapettäjäpappi Kari Kanalalta. 

Vierailija
272/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana romantikko. 

Terveisin Pena 65v

Vierailija
273/304 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No revenge, because people who are naturally ugly inside end up destroying their own lives anyways.

Vierailija
274/304 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ku sivusto kaatunut ja päivittää sivuille ettei voi julkaista sivuilla mitään.

Edelleen näkyy vajaa 400 seuraajaa sivulla, oon varmaan tyhmä mutta joku ei täsmää 

Vierailija
275/304 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan Minkki väännettyä tästäkin pettäjää puolustavan ja kommenttikentillän olevien persuiksi solvaaavan tarinan sivustoilleen? 😉

https://www.is.fi/viihde/art-2000011421997.html

Vierailija
276/304 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisikohan Minkki väännettyä tästäkin pettäjää puolustavan ja kommenttikentillän olevien persuiksi solvaaavan tarinan sivustoilleen? 😉

https://www.is.fi/viihde/art-2000011421997.html

Tottakai.

Tarinahan kulkisi niin että tuon lehtijutun nainen on täysin satavarmasti ollut ohikävelevä ja välinpitämätön nalkuttava pihtari.

Lisäksi mantrat että ketään ei voi omistaa ja että asia ei kuulu kenellekkään millään tavalla sekä kulminaationa että eihän voi tietää oliko avoin suhde.

Noista aineksista se tarina syntyy.

Vierailija
277/304 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Onko tää se mamma palsta joka minkin mukaan kehoittaa sabotoimaan hänen sivustojaan ja käskee ilmiantamaan tekstejä? Luin aikani kuluksi koko ketjun läpi enkä moista käskyä bongannut..

Havaintoja sivujen kommentteja kyllä olisi aihetta ilmiantaa, siellä eräs herra saa mielin määrin herjata ja haukkua, nimitellä jne. 

Arvostelua tai fiksua kritiikkiä kun ei kestä yhtään.. Tää onkin täällä usein tullut esille, paistaa fiksuimmille läpi kaksinaismoralismi

Vierailija
278/304 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tasolle taantunut kiukuttelu kertoo paljon.

Vierailija
279/304 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa alkaa siltä tarinat loppumaan kun pelkkää maalittamista tekee.

Vierailija
280/304 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some siistityy vasta kun sairaiden narsististen käytösmallien suoltaminen muka täysin hyväksyttävänä toimintana loppuu.