Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystävä lähti grillijuhliin, minua ei kutsuttu

Vierailija
05.06.2024 |

Se lähti vanhempien luokse ja siellä jotain muita sen sukulaisia mutta minua ei kutsuttu.  En ole sen vanhempien suosiossa koska olen työtön ja ne luulee että olen joku pahis joka elää tyttöystävän rahoilla vaikka euroakaan en ole koskaan siltä pyytänyt. Tienaan silti rahaa vaikka olen työtön on meinaan bisneksiä ollut tässä vuosia mutta enpä ole siitä kertonut tyttöystävän vanhemmille. Ne alkoi oikeastaan heti vihaamaan minua kun näkivät ekan kerran 4 vuotta sitten ja olivat sanoneet tyttöystävälleni ettei se saa seurustella kanssani. Maksoin meidän loman ulkomaille ja tyttöystävän isä väitti että tyttöystäväni olisi maksanut sen ja oli kuulemma siitä tylyttänyt tyttöystävääni vaikka maksoin sen loman äitini saamilla perintörahoilla. No sama se minulle en halua nähdä sen vanhempia koskaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja lopeta märinä. Kuulostat pikkulapselta.

Vierailija
2/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten hiili- vai kaasugrilli niillä vanhemmilla? Mieti sitten jatkoa sen tytön kanssa kun saat selville millä grilli lämpiää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ei parisuhde ole mikään loissymbioosi, jossa pitäisi aina ja kaikkialla liikkua yhdessä. Minäkin tapaan aika usein vanhempiani ilman avopuolison mukanaoloa. Välillä taas mennään yhdessä. Samoin mies käy välillä yksin sukuloimassa omien vanhempiensa luona, välillä käydään pariskuntana. 

Vierailija
5/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden myynti ei varsinaisesti ole bisnes.

Vierailija
6/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään minun sukulainen ei ole kutsunut grillaamaan koskaan minua. Vaikka niitä asuu tuossa 10 km säteellä.

Vierailija
7/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut työttömänä koko sen neljä vuotta, kun olet seurustellut? Siinä tapauksessa en ihmettele, ettet ole kovin suosittu vävykokelas.

Vierailija
8/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten että miksi tyttöystäväsi viitsii olla töitä välttelevän luuserin kanssa? Onko se niin ruma, että sä olet sen ainoa vaihtoehto?

Vierailija
9/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut työttömänä koko sen neljä vuotta, kun olet seurustellut? Siinä tapauksessa en ihmettele, ettet ole kovin suosittu vävykokelas.

En ole ja olen rikkaampi kuin tyttöystävän isä. Mitä olen kuullut niin sillä on helvetisti velkaa.

Vierailija
10/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tykkää arvottaa toisiaan työpaikan perusteella. Et menetä mitään kis et hengaa sellaisten ihmisten kanssa. Tyttö tai poikaystävän katsoisin kuitenkin olevan sellsinen, että sen kuuluu olla kumppaninsa puolella, aina. Muuten sellaisesta ei kannata tehdä puolisoa.

Vierailija
11/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetten että miksi tyttöystäväsi viitsii olla töitä välttelevän luuserin kanssa? Onko se niin ruma, että sä olet sen ainoa vaihtoehto?

Ehkä siksi koska se on ulosotossa koska sen ex teki sille ulosottovelkaa ja se on maksellut sitä minua ennen jo 4-5 vuotta.

Vierailija
12/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi lapsilleni kaltaistasi huijaria kotiin maleksimaan. Jos samanlaisen roskakasan yrittää meille tuoda, niin ei ole tervetullut.

Vierailija
13/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ja olen rikkaampi kuin tyttöystävän isä. Mitä olen kuullut niin sillä on helvetisti velkaa.

Miksi sitten matkakin piti maksaa äitisi rahoilla?

Vierailija
14/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Olen kerran nähnyt tyttöystäväni isän vaikka olen seurustellut 10 vuotta. Alusta saakka oli selvää ettei tyttöystävän isä tykännyt minusta.

Vierailija
15/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli toisin päin.Ihana sain vapaa illan ja lähdin pailaamaan.

Vierailija
16/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden myynti ei varsinaisesti ole bisnes.

Surkeat tulot ja pitkät tuomiot, kun tässä maassa operoi aineiden kanssa.

Vierailija
17/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, etteivät tytön vanhemmat pidä sinusta. Itse olen joutunut kärsimään todella ikävästä appiukosta eli ymmärrän harmituksesi. Oma appiukkoni vihaa lähtökohtaisesti kaikkia naisia.

Vierailija
18/18 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tyttöystäväni jo 14 vuotta sitten ja sen vanhemmat eivät pitäneet minusta yhtään. Heti alkoi paskanpuhuminen että olisin muka alkoholisti ja rikollinen ja levittivät valheita minusta vaikka kävin töissä. Sanoin tyttöystävän isälle sitten että jos vastaan tulet niin turpaan saat.