Miksi moni nainen ei tykkää että heitä nuollaan?
Itse nautin antaa suuseksiä naiselle mutta moni nainen ei sitä halua? Miksi ei? Epävarmuus itsestä? Pelätään jotain? Antautukaa nautinnolle. Mua ei haittaa mitkään asiat siinä.
T. Heteromies 42
Kommentit (114)
Tytöt ja naiset sosiaalistetaan siihen, että heissä ja heidän ulkonäössään on aina jotain vikaa. Naiset taitavat miehiä enemmän pelätä, että alhaalla näyttää, tuoksuu ja maistuu ikävältä. Ikävä juttu. Ymmärrän myös, että kaikki naiset eivät vain pidä siitä hommasta.
Jotkut miehet tekevät sen virheen, että pitävät kieltä liian löysänä löllönä, kuin puolikuollut etana, ja sellaisella lipominen ei tunnu juuri miltään. Mun yksi perusneuvo on, että kieli jäykäksi. Tosin sillä ei pidä tökkiä liian lähelle klitoriksen esinahan reunaa, liian terävää.
Nuolemistyylit varmaan makuasioita myös.
En ole ajatusten lukija, mutta ainakin matkalle "alaslaskeutumiseen" on käytettävä aikaa ja viipyiltävä mahdollisesti palattava ylöspäin jne
Pelkään että haisen tai maistun pahalta, tunnun tai näytän ällöttävältä tai että mies nuolee vain koska luulee että täytyy. Ja miten ilmaista kohteliaasti jos ei tunnu hyvältä, ohjeiden kesken antaminen on helposti tökeröä?
Sitten huolestuttaa jos kestää liian kauan että joko se kyllästyy tai paikat kipeytyy. Ja jos en tule ollenkaan niin sitten mies teki ainakin turhaa työtä... mitenhän olisi sopivaa korvata se?
Mieluummin olen ilman niin ei tarvitse murehtia tästä kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että haisen tai maistun pahalta, tunnun tai näytän ällöttävältä tai että mies nuolee vain koska luulee että täytyy. Ja miten ilmaista kohteliaasti jos ei tunnu hyvältä, ohjeiden kesken antaminen on helposti tökeröä?
Sitten huolestuttaa jos kestää liian kauan että joko se kyllästyy tai paikat kipeytyy. Ja jos en tule ollenkaan niin sitten mies teki ainakin turhaa työtä... mitenhän olisi sopivaa korvata se?
Mieluummin olen ilman niin ei tarvitse murehtia tästä kaikesta.
Mies ei ikinä ajattelisi noin, että on toiselle liian työlästä. Päinvastoin, naisen homma saa olla työlästä, kunnes mieheltä tulee. Surullista, että naisille kelpaa niin vähän ja itse painetaan hommia miehen mieliksi. Heteroseksi on pahimmillaan naisille turhaa hommaa.
Suuseksi vaatii taitoa, enkä ole jaksanut nähdä vaivaa opettaa. Sormien käytön opettelu vei vuosia.
Siinä mies jolla on ollut miljoona naista,yksi tykkäsi että nuollaan joo.
Miksi harvemmat naiset suostuvat peräaukkonsa nuolentaan? Ei pitäisi olla mitään ijosteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi harvemmat naiset suostuvat peräaukkonsa nuolentaan? Ei pitäisi olla mitään ijosteltavaa.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, mutta kuinka moni mies suostuu siihen?
Vastaus kysymykseen: Tyhmä nainen, joku pimee.
Mua on nuoltu paljon ja mahdollisimman usein.
Itse nuolen ja imen miestä. Joka kerta nielen kaiken. Nuolen kielellä kullin puhtaaksi ja lopuksi hellästi suukottelen.
Joskus mällit kasvoilla, hiuksissa, silmäripsissä.
Sperma on kauneusruisketta sisäisesti ja ulkoisesti.
Nam.
Kuseminen on jzz.
En kyl ymmärrä, miten kusemisesta orgasmi tulisi. Ei tuu.
Intensiivinen rakkaudenosoitus, läheisyyttä se on kuitenkin.
Kustaan suoraan suuhun ja niellään molemmin puolin.
Paskaan en ole tutustunut. Paskannan yksin.
En pidä,luikkaria sisään ja kikulia perään..
Kun samalla työntelee dildoa anukseen niin awot