Miksi moni nainen ei tykkää että heitä nuollaan?
Itse nautin antaa suuseksiä naiselle mutta moni nainen ei sitä halua? Miksi ei? Epävarmuus itsestä? Pelätään jotain? Antautukaa nautinnolle. Mua ei haittaa mitkään asiat siinä.
T. Heteromies 42
Kommentit (114)
Taitaa olla miesten harhakuvitelmaa että naiset automaattisesti tykkää nuolemisesta. Toki teeskentelevät pitävänsä kun kerran mies niin vaivautuu tekeen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla miesten harhakuvitelmaa että naiset automaattisesti tykkää nuolemisesta. Toki teeskentelevät pitävänsä kun kerran mies niin vaivautuu tekeen.
Vaivautuu? Minä miehenä ainakin haluan tehdä tuttavuutta kielietäisyydeltä naisen alapäähän. Se intiimiys ja myös pillun hajun fiilis, se on alkukantaista. Mutta jos se ei naiselle käy, selvä sitten. En tee väkisin, lähinnä ehkä hieman suren jos nainen estojensa takia ei saa suuseksiä. Ehkä osa ei oikeasti pidä tuntumasta, mutta suuri osa on ihan estoista kiinni. Estoinen nainen on ihan paska sängyssä, vaikka kuinka olisi kaunis ja antava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivautuu? Minä miehenä ainakin haluan tehdä tuttavuutta kielietäisyydeltä naisen alapäähän. Se intiimiys ja myös pillun hajun fiilis, se on alkukantaista. Mutta jos se ei naiselle käy, selvä sitten. En tee väkisin, lähinnä ehkä hieman suren jos nainen estojensa takia ei saa suuseksiä. Ehkä osa ei oikeasti pidä tuntumasta, mutta suuri osa on ihan estoista kiinni. Estoinen nainen on ihan paska sängyssä, vaikka kuinka olisi kaunis ja antava.
Sama juttu, äärettömän tärkeää ja liskoaivojen pakottamaa toimintaa. Vaimoni oli vielä ekan vuoden seurustelun aikana estoinen, enkä saanut nuolla. Sitten hänellä oli jalka kipsissä ja oltiin naitu jo ekat orgasmit. Hän oli sen verran auvoisessa tilassa ja avuton, ettei pystynyt estämään kun vaatimalla vaadin, että saisin nuolla ekaa kertaa. Itse asiassa ekaa kertaa elämässäni. Joten aloin määrätietoisesta nuolemaan pienestä estelystä huolimatta. Vaimoni koukuttui nuolemiseen välittömästi ja kävi taas niin kuumana että naitiin toiset orgasmit heti perään. Sen jälkeen ollut mieluinen pakko nuolla joka ikinen kerta kun ollut seksiä ja sitä tehty koko ikä. Helpoin ja tehoikkain tapa saada pillu kuumaksi. Mutta miehen pitää myös käydä kuumana nuolemiseen ja kuin sika limppuun. Ainakin vaimolla nostanut parhaiten kiiman kun olen tarkoituksella ollut kiimaisempi, vähän rajumpi otteissani, jolloin aistinut, etten pysty olemaan erossa pillusta ja panettanut sairaasti. Olen joskus jopa näytellyt olevani enemmän kiimassa kuin todellisuudessa olen ollut. Pieni vaiva minulle, iso hyöty vaimolle.
Mä olen ollut nuorempana vähän estoinen varmaan, on hävettänyt ja olen luullut että haisen ja maistun pahalle. Eikä mun mies ole kyllä koskaan mitekään intohimoisesti pyrkinytkään nuolemaan, tästäkin olen aistinut ettei taida olla miehen mielipuuhaa. Muutaman kerran on vaan nuollut. Nyt kävin sattuneesta syystä vieraissa ja tämä mies nuoli. Annoin palaa ja nautiskelin, oli kertakaikkiaan IHANAA. Voi että tuntui hyvältä. Oli intiimiä, suloista ja kiihottavaa.
En oikein tiedä. Olisikohan siinä jotain luottamusaspektia tai koenko sitten, että tuo seksin osa-alue kuuluu vain pysyvään suhteeseen. En oikeasti osaa sanoa yhtä syytä. Itsestä tuntuu epämukavalle kyllä ajatus, että toinen nuolee alapäätäni, uskon kyllä, jos joku mies sanoo, että se on hälle tosi tärkeää ja tykkää siitä, eli en kiellä, jos joku siitä kiihottuu, mutta itselle se silti on vaikea olla siinä vastaanottamassa. Hajut ja maut pyörii omassa mielessä. Naisten voi oikeasti olla joskus vaikea käsittää, että miten miehet voi kestää vaikka lattiaviemärin puhdistamisen, kun se haisee. Tai sitten pimpin nuolemisen. Esim. menkkojen aikaan se haisee raudalta. En tykkäisi itse. Miehet on aika rautaisia ässiä kyllä tuossa mielessä, että asia ei tosiaan tunnu heitä häiritsevän. Toki on joitakin, joita häiritsee, mutta he ovat vähemmistöä.
Asia on arka sikäli, että vähän paha alkaa kertomaan näistä negatiivsisista ajatuksista livenä miehelle, koska se voi sitten vaikuttaa miehen suhtautumiseen minuun. joku voi alkaa kuvitella, että olen joku siveyden sipuli, joku voi alkaa kokea, että sitten pysyvässä suhteessa alankin pihtaamaan muustakin seksistä, mikä ei pidä paikkaansa. Tämä on oikeasti vähän kompleksinen asia. Tästä syystä haluan nähdä miehessä aina jonkun itsevarmuuden merkin, tai että mies ottaa aloitteen teot käsiinsä, koska silloin tuntuu siltä, että voisin luottaa siihen, että jos mies huomaa, että epäröin jotain, niin hän uskaltaa ottaa asian puheeksi ja tapreen mukaan viedä minut siitä eteenpäin.
en myöskään pidä, että mies imee rintojani. Tämä taas johtuu siitä etten pidä niiden ulkonäöstä, enkä saa itse niistä mitään nautintoa. Vain yksi mies on onnistuntut hämästyksekseni saamaan minulle orgasmin ihan vain tissipelillä. Ja tätä ennen puhuttiin ja sanoin, että taatusti et onnistu. Mies oli varma, että onnistuu ja niin hän sitten onnistui ällistyksekseni.
Olen kuullut, että monella naisella, jotka eivät niin välittäisi tulla nuolluksi on taustalla joku "vaikea ottaa vastaan lahjoja" asenne.
Näistä syistä voin oikeastaan ihastua vain itsevarmoihin miehiin.... asiasta varmaan kertoo sekin, että viimeisin seksuaalisesti latautunut uneni oli sellainen, että eräs mies (en tunne tosielämästä) tuli luokseni ja sanoi sydänäänellään (en tiedä mitä tuo oikeasti tarkoittaa, mutta unessa tunnuin tietävän), että hän on dottanut minun löytämistäni niin kauan. Hän sitten halasi minua ja se halaus oli niin läpitunkeva ja ympäröi minut täydellisesti, että kiihotuin pelkästä halauksesta. Se sitten johti kiihkeisiin suudelmiin ja sitten mentiinkin jonnekin (se unen maailma oli jotenkin niin erikoinen, jonkinlainen värien maailma. ... ikävä kyllä heräsin ennen kliimaksia, mutta tuli selväksi, että tuo mies olisi saanut tehdä minulle ihan mitä haluaa ja luotin ja natauduin hänelle täydellisesti. Se oli oikeastaan kiva tunne.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tykkäsin tosi paljon, nykyään en, koska mieheni ei vain osaa sitä. Ei tunnu miltään kun lipsuttaa vähän ja pitää taukoa, sitten lipsuttaa taas. Ihme lipitystä, ei sellaista mikä tuntuisi hyvältä ja muutenkin liian hellät otteet. Korvaa tämän taidon puutteensa kyllä käsillään, että minua ei haittaa.
Miten ajattelematon oikein olet, ohjeista sitä miestäsi! Meitä on moneksi ja yksi tykkää yhdellä tavalla ja toinen ihan toisella. Kumppanille pitää kertoa mikä tuntuu mukavalta, mielellään hän sitten tekee niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen tykkäsin tosi paljon, nykyään en, koska mieheni ei vain osaa sitä. Ei tunnu miltään kun lipsuttaa vähän ja pitää taukoa, sitten lipsuttaa taas. Ihme lipitystä, ei sellaista mikä tuntuisi hyvältä ja muutenkin liian hellät otteet. Korvaa tämän taidon puutteensa kyllä käsillään, että minua ei haittaa.
Miten ajattelematon oikein olet, ohjeista sitä miestäsi! Meitä on moneksi ja yksi tykkää yhdellä tavalla ja toinen ihan toisella. Kumppanille pitää kertoa mikä tuntuu mukavalta, mielellään hän sitten tekee niin.
Ei kaikki. Kerran minulla oli mies, jolle annoin palautetta, että älä nuole noin, vaan tee näin ja näin. Vastaus oli tyyliä "kukaan ei ole valittanut" (ja jatkoi sillä väärällä tavalla. Hauskaa oli tuo "kukaan ei ole valittanut:kin", koska minä olin juuri ennen sitä valittanut (=pyytänyt tekemään toisin)). Kun toisen kerran sitten taas pyysin tekemään toisin, niin vastaus oli tyyliä: "kuule, kävin nuorena kollina maksullisella ja pyysin häntä opettamaan nuolemista: tiedän siis miten se tehdään ja olen nuollut useampia naisia kuin sinä" - ja mies jatkoi samaa väärää tapaa minun kanssani. Minä tein sitten omat ratkaisuni suhteen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tiedä. Olisikohan siinä jotain luottamusaspektia tai koenko sitten, että tuo seksin osa-alue kuuluu vain pysyvään suhteeseen. En oikeasti osaa sanoa yhtä syytä. Itsestä tuntuu epämukavalle kyllä ajatus, että toinen nuolee alapäätäni, uskon kyllä, jos joku mies sanoo, että se on hälle tosi tärkeää ja tykkää siitä, eli en kiellä, jos joku siitä kiihottuu, mutta itselle se silti on vaikea olla siinä vastaanottamassa. Hajut ja maut pyörii omassa mielessä. Naisten voi oikeasti olla joskus vaikea käsittää, että miten miehet voi kestää vaikka lattiaviemärin puhdistamisen, kun se haisee. Tai sitten pimpin nuolemisen. Esim. menkkojen aikaan se haisee raudalta. En tykkäisi itse. Miehet on aika rautaisia ässiä kyllä tuossa mielessä, että asia ei tosiaan tunnu heitä häiritsevän. Toki on joitakin, joita häiritsee, mutta he ovat vähemmistöä.
Asia on arka sikäli, että vähän paha alkaa kertomaan näistä negati
Hyvä ja rehellinen kommentti. Et selvästikään ole löytänyt itsellesi vielä oikeaa miestä muuten kuin unessa. Olen miehenä ihan samaa mieltä että miehen pitää voittaa ensin naisen täydellinen luottamus että nainen voi täysin antautua vietäväksi. Tässä vaikuttaa kaikista eniten sopivat kemiat ja sielunkumppanuus. Itse voitin vaimoni luottamuksen jo ekassa kohtaamisessa suutelemalla jalat alta. Jatkoin siitä kuukauden sormetusta ja suudelmiä ennen ekaa yhdyntää ja onnistui tuottamaan yhdynnässä orgasmin. Sen jälkeen sainkin vapaat kädet hänen tyydyttämiseen, sain täyden luottamuksen ja vaimo oppi heittäytymään himojen vietäväksi. Sinänsä ihme kun on muuten niin kainovieno ja siveä tai ainakin hänen toinen persoonansa on. Joten etsikää sellainen mies jonka käsiin ja käsittelyyn uskallatte heittäytyä heittäen aivot narikkaan.
Minulle seksi ei ole koskaan ollut tärkeä asia elämässä. Valitsin puolison ihan muiden asioiden perusteella. Ei olla varmasti parhaat mahdolliset panokaverit toisillemme, mutta kaikkea ei voi saada, jostain joutuu joustamaan.
Kaikki ei tykkää samoista asioista seksissäkään. Tykkään koskettelusta ja hieromisesta...joskus lempeästi ja joskus kovaa. Ja tykkää panemisesta.
Naiset valittavat ketjussa ettei mies osaa ja siksi nainen ei halua. Pitäisikökän naisen avata sakset ja antaa miehen harjoitella, antaen miehelle samalla palautetta vai luuleeko naiset, että jokainen mies on seppä syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi ei ole koskaan ollut tärkeä asia elämässä. Valitsin puolison ihan muiden asioiden perusteella. Ei olla varmasti parhaat mahdolliset panokaverit toisillemme, mutta kaikkea ei voi saada, jostain joutuu joustamaan.
Itse valitsin vaimoni hänen ja hänen pillunsa osoittaman rakkauden ja himon kaluani kohtaa perusteella. En voinut käsittää, että toista ihmistä ja kullia voi haluta niin paljon. Elämäni paras päätös. En edes tiennyt, että seksi voisi olla elämässäni niin tärkeää. Mutta vaimo ymmärsi.
Suuseksi on työlästä, kun pitäisi käydä ensin suihkussa. Se ei tunnu vaivan arvoiselta, kun saan orgasmin helpommin muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on arka sikäli
Se, että näin tuollaisen unen, ei merkitse sitä etteikö minulla olisi kokemusta samantyyppisistä suhteista irl:issä. Omat uneni kertovat usein vain siitä mitä itse koen tärkeäksi ja tuokin uni kertoi siitä, että minulle suhteissa ja seksisuhteissa on tärkeää myös henkinen yhteys, että voi tuntea sulautuvansa toiseen henkilöön ja kokevansa yhdessäolon jokaista solua myöten.
Eli on minulla niitä sopiviakin miehiä ollut, mutta elämä on mitä on ja ovat katkenneet, kun toinen muuttaa ulkomaille. Se on se hinta, joka omassa elämänkuplassani on näiden itsevarmojen miesten kohdalla: heitä viedään ulkomaille. Ja tuo on sopinut aina itsellekin, saa välillä myös aikaa olla itsekseenkin.
Kuulostaa hyvältä, että sinulla on noinkin hyvä suhde vaimoosi. juuri tuollaista se on, kun kaksi ihmistä sopii toisilleen.
Kuulostaa hyvältä, että sinulla on noinkin hyvä suhde vaimoosi. juuri tuollaista se on, kun kaksi ihmistä sopii toisilleen.
Elämä on yllätyksiä täynnä. Olin etsimässä vain vähän pidempi aikaista tyttöystävää kun kohtalo astui kuvaan. Vaimoni ei todennäköisesti ollut etsimässä mitään, taisi jopa olla ex-poikaystävä intissä sillä hetkellä. Mutta kohtalo vei hänetkin ensisuudelmasta. Jos joku olisi nuorena sanonut minulle, että bailut oli bailattu ja olisin yhden naisen mies lopun ikäni, olisin pitänyt puhujaa ihan hulluna. Mutta kohtalo on satuakin ihmeellisempi. Meillä oli sanatonta viestintää jo siitä hetkestä kun istuin hänen viereensä ja aloin hetken mielijohteesta tai jostain kummasta vetovoimasta suutelemaan. Eikä se ole mihinkään muuttunut vuosikymmenten aikana. Ei tällaista yhteyttä usko ennen kuin itse kokee ja sittenkin vielä ihmetellyt vuosien mittaan.
Sain herpeksen alakertaan kun mies nuoleskeli.
Jos mies on vähäkin ollut epävarman oloinen, niin en ole antanut nuolla, turn off. Ex nuoli parisuhteen alussa toisinaan, mutta oli niin surkea, että sain itse todella ponnistella että tulin joskus. En ymmärrä miten muka väsyi minuutissa ja alkoi tiuskimaan. Minun olisi pitänyt jaksaa ottaa häneltä suihin 10 minuuttia täyttä häkää.
Moni? En ole tarkkaa tilastoa seksikumppaneistani pitänyt, mutta tällä hetkellä noin 1/60 ei ole pitänyt. Sekin jäi epäselväksi että olisiko hänkin oikeasti pitänyt, mutta oli sentään rehellinen ja vastuullinen kertoessaan kantavansa sukupuolitautia eikä sen vuoksi halunnut päästää alakertaansa.