Onko teillä jo tiedossa mitä teette juhannuksena?
Lavatanssit olisi kivat, mutta harmi vaan että Helsingin puolella ei tanssita!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Koton oon. Ei tee mieli lähteä mihinkään. Ilman alkoholiakin olen. Ihan tarpeeksi jo juonut tässä elämässä. Ajattelin lopettaa kokonaan sen käytön. Olen ollut jo 2kk ilman alkoholia.
Hyvä ! Vaatinee kesällä sitkeyttä, mutta tuo on hieno alku.
Luultavasti ryyppään ja vedän käteen.
Vierailija kirjoitti:
Taidan taas möllöttää kotona betonihelvetissä. Ei ole miestä,perhettä kaveria tai sukua kenen kans mennä minnekkään.
Katso joku kiva, kaikille sopiva juhlapaikka. Sellainen, missä on perheitä, bändi ja sauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan taas möllöttää kotona betonihelvetissä. Ei ole miestä,perhettä kaveria tai sukua kenen kans mennä minnekkään.
Katso joku kiva, kaikille sopiva juhlapaikka. Sellainen, missä on perheitä, bändi ja sauna.
Mökkini lähellä on leirintäalue, jossa näitä pidetään. Ei ole juoppoja nykyään.
Töissä, ihan omasta halusta. Juhannusaattona menemme miehen kanssa työpäivän jälkeen veneilemään jos sää sallii. Ihanaa olla hiljaisessa Helsingissä kun kaikki maalaiset ovat siellä mistä ovat tulleet.
Juon juon juon, silloin minä poika juon.
On tiedossa, mitä jussina tehdään.
Ollaan mökillä, ja miehen siskon perhe Norjasta, tulee viettämään juhannusta kansamme.
Käyvät lomallaan muidenkin, molempien läheisten luona. Tapaavat ystäviäänkin.
Ovat innokkaita reissaajia, sitä varten ovat hankkineet asuntoauton vuosia sitten.
Odotan innolla juhannusta, että pääsen taas käyttämään luonnossa puhumaan englantia, miehen siskon norjalaisen miehen kanssa.
Myös ruotsiksi olen yrittänyt jutella hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä yövuorossa koko juhannuksen
Yksi ja sama päivystysvuoro? Vai useampi? Itsellä oli perinteisesti to-pe, pe-la, la-su ja su-ma yöt juhannuksena, kun tein vuorotyötä. Sai halukkaat olla vapailla/aamuvuorossa.
Juu onnex on fudis. Istun kotona viileässä, syön sipsejä ja katson telkkaa.