Mies perui minun osan lomamatkasta ja aikoo lähteä yksin
Siis meillä oli pieni kina ihan mitättömästä asiasta ja sanoin hänelle kiivastuksissani, että saa lähteä lomalle yksin. En tietenkään tarkoittanut sitä. No nyt hän sitten perui mun lennot ja hotellin ja aikoo lähteä yksin. Olisiko tämä teistä eron paikka?
Kommentit (41)
Itse sanoit ettet lähde. Kanna vastuu sanoistasi
Mene mää-lomalle. Varaa oma loma ja NAUTI!
Vinkki kaikille, jotka tekevät tuota mutta eivät ole trolleja: ei kannata kiukuspäissään sanoa sellaista, mitä ei tarkoita.
No etkö voi varata omaa lomaa. Ei pidä sanoa mitä ei tarkoita. Kyllä loukkaantua saa ja toimia siten.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille, jotka tekevät tuota mutta eivät ole trolleja: ei kannata kiukuspäissään sanoa sellaista, mitä ei tarkoita.
Eipä tuo olisi kovin aikuismaista mieheltäkään.
Jos vaimo peruisi lähtönsä, se olisi vaimon homma perua matka.
Vierailija kirjoitti:
Kestosuosikki aina kun tulee riita: ehkä meidän pitää sitten vaan erota.
Sulle kävi sama juttu joku aika sitten. Kuinka usein käytte lomamatkoilla? Pari kertaa viikossa?
Miksi kiivastut ja uhkailet ihan mitättömästä syystä? Kuka haluaisi lomalle tuollaisen kanssa? Sinähän todennäköisesti kiivastuisit mitättömistä syistä siellä matkallakin.
Ei jos hän oikeasti perui koska sanoit eikä ilkeyttään. Tekstin perusteella on vaikea tietää. Joskus voi tapahtua väärinkäsityksiä ja hän oikeasti luuli että tarkoitat mitä sanoit.
Mikäli matka oli Pattayalle niin ihan fiksua häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jos hän oikeasti perui koska sanoit eikä ilkeyttään. Tekstin perusteella on vaikea tietää. Joskus voi tapahtua väärinkäsityksiä ja hän oikeasti luuli että tarkoitat mitä sanoit.
Vaikka AP ei olisi tarkoittanutkaan niin silti ihan oikein mieheltä perua matka. Sanomisistaan pitää kantaa vastuu ja AP jää nyt sitten ihan oikeutetusti Suomeen hyttysten syötäväksi.
Etköhän jo itsekin osaa vetää loogisen johtopäätöksen tapahtumista. Mies on selvästi idiootti joten ei haittaa.
Otat sillä aikaa kesämiehen sillä asia on hoidettu...
Oliskos peiliin katsomisen paikka?
Se on ihan sinun asiasi. Älä kuitenkaan "uhkaile" erolla, sillä mies ottaa senkin tosissaan, vaikka et sinä tietenkään tarkoita.
Ehdottomasti.