Mies perui minun osan lomamatkasta ja aikoo lähteä yksin
Siis meillä oli pieni kina ihan mitättömästä asiasta ja sanoin hänelle kiivastuksissani, että saa lähteä lomalle yksin. En tietenkään tarkoittanut sitä. No nyt hän sitten perui mun lennot ja hotellin ja aikoo lähteä yksin. Olisiko tämä teistä eron paikka?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Otat sillä aikaa kesämiehen sillä asia on hoidettu...
Niin kuin mieskin voi tehdä lomakohteessa.
Varaa oma loma jonnekin kivempaan paikkaan, toihan on lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat sillä aikaa kesämiehen sillä asia on hoidettu...
Niin kuin mieskin voi tehdä lomakohteessa.
Voivat sitten vertailla kummalla oli kuumempi lomamies.
Täh. Miten mies voi perua sun lennon? Eikö vain sulla ole tunnukset ym.?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi, jos mies on ne lennot varannutkin. Harvoin kai sitä kahta erillistä varausta tehdään, jos yhdessä matkustetaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mene mää-lomalle. Varaa oma loma ja NAUTI!
Varaa matka Gambiaan ja kehu palatessa mustien miesten panotaitoja ja kalujen kokoa.
Itse ajattelen sen verran yksioikoisesti, että jos joku sanoo jotain, niin hän myös sitä tarkoittaa. Kyllä toisen ihmisen, varsinkin puolison, sanaan pitää voida luottaa.
Sanoit, ettet lähde ja mies perui matkasi. Mitä perumisen sijaan hänen olisi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen sen verran yksioikoisesti, että jos joku sanoo jotain, niin hän myös sitä tarkoittaa. Kyllä toisen ihmisen, varsinkin puolison, sanaan pitää voida luottaa.
Sanoit, ettet lähde ja mies perui matkasi. Mitä perumisen sijaan hänen olisi pitänyt tehdä?
Mikä se on kun aiheuttaa ettei osaa tulkita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on kun aiheuttaa ettei osaa tulkita ihmisiä?
Tarkoitat Aspergeria. Ei, siitä ei ole kysymys, vaan siitä, että missään aikuisten välisissä ihmissuhteissa ei ole reilua, jos joutuu tulkitsemaan toista. Koskaan ei voi tietää, tarkoittiko toinen sitä mitä sanoi vai jotain muuta ja jos, niin mitä?
Ehkäpä otat tästä nyt opiksesi, että aikuinen ihminen ei sano edes riidellessä ja kiivastuksissaan asioita joita ei tarkoita. Ei ole ollenkaan tervettä sinun puolelta, että voit mukamas riidan varjolla sanoa mitä tahansa ja sitten piiloutua sen taakse, että olin kiivastunut. Aikuinen ihminen osaa selvittää myös riitatilanteet ilman tuollaisia sanomisia joita ei tarkoita ja jos ei osaa, on aika hakeutua terapiaan opettelemaan tuota taitoa joka olisi pitänyt oppia aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille, jotka tekevät tuota mutta eivät ole trolleja: ei kannata kiukuspäissään sanoa sellaista, mitä ei tarkoita.
Eipä tuo olisi kovin aikuismaista mieheltäkään.
Jos vaimo peruisi lähtönsä, se olisi vaimon homma perua matka.
Varaukset varmaan miehen nimissä eli vain hän pystyy ne silloin perumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdet jonkun kanssa reissuun varaatteko itse erikseen lennot ja majoitukset? Omilla matkoilla on aina yks henkilö varannut lennot ja majoitukset.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki kaikille, jotka tekevät tuota mutta eivät ole trolleja: ei kannata kiukuspäissään sanoa sellaista, mitä ei tarkoita.
Tämä on kamala juttu... mulle tämä tehtiin sillä että uhattiin toisella naisella ja näin kolmas pyörä tuli kuvioihin ja jäi elämän mittaiseksi nyksäksi. Ehkäpä kolmiodraama on näin ollen kestänyt näin kauan. Koskaan ei kande sanoa sellaista mitä ei tarkoita. Kolmas pyörä kait sitten tajusi napata miehen toisten aborttiriidasta... väkivaltakin tuli sitten vielä kuvioihin... eli kaikki niin päin seiniä kun ikinä vaan voi mennä... ÄLKÄÄ KOSKAAN SANOKO MITÄÄN MITÄ ETTE TARKOITA... KUULUU NIIHIN JUTTUIHIN MITKÄ OVAT TYHMINTÄ MITÄ VOI IKINÄ TEHDÄ... Oikein että mies perusi matkasi!!!
Vierailija kirjoitti:
Porvoon pariskunnan yhteinen lomamatka menee aina pilalle 😭😭😭
Hei Pallopäähymiö! Kyllä tämä on eron paikka vai mitä?
Mulla vaimo heittelee suutuspäissään samanlaisia kommentteja ja niitä sitten noudatan. Ei ole vieläkään mihinkään lähtenyt, mutta ei enää juurikaan suustaan tuollaista roskaa suutuspäissään päästä.
Serkun puoliso uhkaili erolla niin serkku meni purkamaan sänkyä. Eli erotti sängyt toisistaan ja sanoi että hän muuttaa sitten sinne toiseen kämppään, joka on vielä myymättä. Loppui erolla uhkailu.
Porvoon pariskunnan yhteinen lomamatka menee aina pilalle 😭😭😭