Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kilttiä ja ystävällistä ihmistä kohdellaan huonosti?

Vierailija
04.06.2024 |

Esimerkiksi työpaikoilla? Tosi usein huomannut tämän ilmiön, että jos olet kiltti ja ystävällinen niin monet ovat suorastaan törkeitä sinulle.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee työpaikkojen lisäksi kaikkeen: kauniskäytöksinen ihminen ei saa asiaansa läpi, häntä kohdellaan huonosti jne. 

Ei päde kaikkeen. Itse olen töissä asiakaspalvelussa ja meillä on ihan yleinen linja, että kauniilla käytöksellä saa kaunista palvelua ja rumalla käytöksellä korkeintaan neutraalia palvelua. Jos oikein huonosti käyttäytyy, palvelua ei saa ollenkaan

Vierailija
22/25 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kateellisia juntteja. Juuri se mukavin ja pidetyin henkilö joutuu jonkun huonoitsetuntoisen nälvimäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat kateellisia juntteja. Juuri se mukavin ja pidetyin henkilö joutuu jonkun huonoitsetuntoisen nälvimäksi.

Hyvä, että avoimesti myönnät olevasi kateellinen juntti. Vai oletko itse jotain muuta kuin suomalainen? :D

Vierailija
24/25 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kerroitte, näitä olen ihmetellyt jo kauan. Kahden työkaverin olen kuullut vahingossa puhuvan minusta pahaa, vaikka mitään syytä sellaiseen valehteluun ei pitäisi olla. He lähimmät minulle, enkä siitä maininnut heille mitään. Ihmettelen, miten julmia ihmiset ovat. Miksihän.

Vierailija
25/25 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tällainen. Nykyään mulkoilen kusipäät töissä heti. Olen tullut hankalaksi😄en aio muuttua. 

Ihmiset on törkeitä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme