Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hakenut työtä Suomesta jo 20-vuoden ajan siinä onnistumatta, voitte kertoa millaisia työllistymiskokemuksia teillä on?

Vierailija
04.06.2024 |

Olen hakenut työtä Suomesta jo 20-vuoden ajan siinä onnistumatta, voitte kertoa millaisia työllistymiskokemuksia teillä on?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin pääsee kyllä, jos on pitkäjänteisyyttä hankkia joku tutkinto ja kelpaa työ kun työ. Usein täytyy mennä todella oman mukavuusalueen ulkopuolelle, jotta sen työn saa. Se voi olla vaikka siivoustyötä, mutta siitä sitten pyrkiä ylös päin ja kouluttautua lisää samalla. 

Vierailija
22/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan, työn vastaanottaminen kannattaa nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama tyyppi, joka vaatii johtotason työtä ilman mitään koulutusta ja kokemusta? 

Minulle kelpaa mikä tahansa työ josta maksetaan palkkaa enemmän kuin mitä tuet on.

Ap

Tuo on ehkä ongelma, jos työnantaja huomaa ettet hae juuri heille koska työ kiinnostaa sinua, vaan haet mitä tahansa työtä. Ethän kelpuuta parisuhteeseenkaan ketä tahansa?

Vierailija
24/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, ap on hakenut presidentiksi vuodesta toiseen? 

Vierailija
25/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja lupasi kerran työpaikan ja menin sitten allekirjoittaa työsopimusta mutta työnantaja sanoikin että työpaikka meni toiselle henkilölle.  Tein rikosilmoituksen koska suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinen joten haastoin laittomasta irtisanomisesta. Sain oikeudessa 12000 euroa korvauksia.

Vierailija
26/26 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdelinjalle ja chattiin pääsee, mutta palkka on niin huono ettei paljon kannata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän