Onko täällä tupakasta eroon päässeitä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaikki on niin erinomaisia että lopettaneet ihan tuosta vaan sisulla :D Vaikka faktahan on se, että suurin osa tupakoitsijoista sisulla tai ilman ei siihen kykene. Turha yrittää neuvoa kun ainoa oikea vastaus on "päätin lopettaa" (mikä todistetusti ei toimi)
Suurin syy minulla tosiaan oli, kuten aiemmin kirjoitin, että tupakan haju alkoi tympiä. Tupakoinnista oli yli kolmessa kymmenessä vuodessa tullut tapa, jota toteutin kyseenalaistamatta. Lopettamista helpotti, kun huomasin miten pahalta tupakka oikeastaan minusta haisi. Lopetin tosiaan käyttämällä nuuskaa ja nyt nikotiinipusseja.
Juu, uskon että sinä olet onnistunut enkä sitä epäile. Se on kuitenkin hyvin harvinaista että siinä aidosti kukaan onnistuisi pelkästään tahdonvoimalla. Tarkoitus ei ollut mollata ketään joka n
Ja kuten tuossa todettiinkin , vaihtui toiseen tuotteeseen eli siis tahdonvoima ei ollut itsessään tarpeeksi vaan ne nikotiinipussit auttoi. Ei siinä mitään erikoista ole, sitä varten ne on kaupassa olemassa.
Lopetin, en olisi halunnut, mutta tein sen vaimon mieliksi kun hän pyysi. Ihana vaimo 💟.
Lopetin noin 5v sitten, joskaan en polttanut kuin askin-puolitoista viikossa kenties 25 vuotta? Vaihdoin nikotiinipurkkaan jota menee edelleen satunnaisesti. Alkoholilla ja nikotiinilla on monilla jokin outo kytkös koska tekee edelleen mieli nikotiinia aina jos juon mitään, siksi kaapissa vieläkin nikotiinipurkkaa "kaiken varalta". Saman olen todennut parillakin tutulla jotka yrittivät tupakkalakkoa ennen nikotiinipurkan tuloa, repsahtivat usein nimenomaan silloin kun nauttivat jotain. Ei tee enää mieli tupakkaa vaikka se kiistatta haisee edelleen hyvältä jos sen tuoksu jostain kantautuu. Kesätapahtumissa voin toki hyvän sikarin polttaa jos tarjotaan mutten enää osta itse.
Vähentämällä ensin. Tai siis siten että yhden sai polttaa päivässä jos vatutti niin että raivostutti. Mutta sekin meni ohi 1-2 kk.
Ihan vain lopetin 10 vuotta sitten. En ostanut tupakkaa, niin se vain jäi.