Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo kodit

Vierailija
04.06.2024 |

Joo kodit kannattaa kiertää kaukaa.

Me kerkesimme asua muutaman kuukauden asunnossa. Asunnosta löytyi kanin ulostetta, multaa, jääkaappi&roskis haisi, kylpyhuone kalkki jäämissä. Seinissä kauheat jäljet, koirat ja kanit syönnyt seiniä niin että kyprokki seinä tulee esille. Seinissä ihme valuamia. Kylpyhuoneen ovesta melkein menty läpi. Koko kylpyhuone kosteusvaurioista

Sen jälkeen kun muutimme pois kyseisestä asunnosta. Tuli 459€ siivous lasku. Peilin päällä ollut varmaa 2v takaiset pölyt. Itse en nähnyt kun olen lyhyt, joten ei tullut mieleenkään katsoa sitä. Kaapin päällä vähän pölyä.

Lattia käyty mikrokuituliinalla läpi ihan v*ttuillakseen. Joten varmasti jää muutama hiekan muru kiinni mistä laskuttaa.

Roskis oli järkyttävässä kunnossa kun muutimme ja siitä tuli sanomista myös.

näistä asioista tuli 459€ siivouslasku! Millä perusteella? Sanovat että asunto on ERITTÄIN LIKAISESSA KUNNOSSA Yrittävät siis laskuttaa koko huoneiston siivouksesta. Vaikka todellisuudessa eivät siivoa. Sillä meidän sisäänmuutossa oli järkyttävästi puitteita. 

Laitoin heille noista asioista takasin juttua. Sieltä tulee lisää kuvia parvekkeesta missä on tiepölyä ja yksi linnunpaska. (Autotie 3m päässä), vessanpöntössä joku pinttymä veden takia, kosteusvaurioista kylpyhuoneen kaapissa. 

Yhtäkkiä alkaa tulemaan perus asumisesta jälkiä mitkä ei millään ole voinnut tulla 3kk asumisen aikana. 

yritän pyytää erittelyä laskusta että mihin saavat kulutettua siivoukseen noin paljon rahaa. Eivät suostu laittamaan. Ympäripyöreitä vastauksia tulee. Sanoo että siivoja pyytää tuon hinnan. 

Suurin osa kuvista on edellisten asukkaiden jälkiä ja semmossia mitkä tulee ajan saatossa. Ja aikovat laskuttaa siitä. 

Kerroin heille että asunto oli likainen kun muutimme sinne. Niin vastaus oli että laskuttavat meitä edellisten asukkaiden puutteellisesta siivouksesta. 

En voi suositella millään joo koteja, ensiksi kaikki on niin täydellistä ilmoituksessa, sisäänmuutossa alkaa näkemään todellisen jäljen kun alkaa katsomaan asuntoa tarkemmin. Ulosmuutossa saat järkyttävän hintaisen laskun perään. Millä he olettavat että perus työssä käyvällä ihmisellä on heittää 460€ tuosta noin vain?

sanovat että uusi asukas asuu mukamas jo asunnossa että emme pääse näkemään onko nämä siivottu (meidän sisään muuton yhteydessä asunto oli likainen, joten laskuttanut varmasti edellisiä mutta ei ole tehneet mitään), tuttuni asuu naapurissa ja sanoo että ketään ei asu. Joten valehtelevat.

Aivan varmasti tietävät mitä jälkiä ja puitteita asunnossa oli ennen sisäänmuuttoamme mutta silti laskuttavat. Kaikista mahdollisista tulee kuvia asunnosta mistä en itse ole laittanut sisäänmuuton yhteydessä. 

Vaikka yhtiö on isoissa veloissa, niin onko oikeutta käyttäytyä kuin sika?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit hölmö ja et kuvannut asuntoa sisään muuttaessa ja pois muuttaessa.

Vierailija
2/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ekan kerran kun pistin vastaan, että minkä takia tällainen hinta tulee muutamasta hiekan jyvästä ja pienestä pölystä. 

Niin seuraavana päivänä tulee lisää kuvia. Että keksitään minkä takia saadaan se 459€ täyteen. Ihan aiheettomista asioistakin. 

Eli ovat käynneet uudelleen asunnossa etsimässä vikoja laskuttaakseen täyden hinnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa lähtiessä siivousfirmasta joku siivoamaan, pienempi riski että ilkeävät valittaa jälkeenpäin.

Vierailija
4/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasin. Laitan samoja kuvia takas päin että olen kuvannut asunnon mutta vastauksetta. 

Edellisissä asunnoissa missä olen asunut niin ei ole ollut tuommoista pelleilyä. Joten kaikesta ei tullut edes mieleenkään että olisi tarvinnut kuvata. Ja niissä ollut isompia puitteita. Joo kodeilla ihan pilkunnussitaa. 

Vierailija
5/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut muualtakin huonoja kokemuksia Joo-kodeista ja perättömistä siivouslaskuista ja takuuvuokran pihtaamisesta. Firman nimikin jo herättää kaikkea muuta kuin luottamusta. Kämpät pikkuruisia ylihintaisia uudiskohteita. En muuttaisi.

Vierailija
6/9 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aina aina dokumentoidaan joka ikinen asia hyvällä kameralla, ei heilahtaneita ja epäselviä kuvia tai videoita mistä saa mitään selvää. Kuvat ja tekstit talteen alussa ja lopussa. On muuten sata varma että saat laskun perääsi jollet tee näin. 

Sisäänmuuttaessa pitää käydä läpi kaikki ja listata jos joku ei toimi ja lähettää se lista vuokranantajalle niin jää todistusaineistoa. 

Kysy vaan minulta, on 35v kokemus näistä asioista. 

Vierailija
7/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin puoli vuotta jkl.joo kodit vuokralla neliöitä kämpässä 26.5 tuli loppusiivous lasku.279 euroa. Olin siivonnut itse hyvin kämpän.pilkun viilausta.ja ei ollut eritelty laskua.huijatuksi tullut.olo..

Vierailija
8/9 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitauttakaa epäasialliset laskut. 

Täällä vauviksella asia ei etene.

Vierailija
9/9 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko laskun loppujen lopuksi?