Mikä olisi kevyempää tupakkia?
Moikka.
Olen viimeksi polttanut tupakkia kymmenisen vuotta sitten, juhlapolttajana aina jotain vihreää mentol-tupakkaa. Ilmeisesti sitä ei Suomesta enää saa. Haluaisin kesäloman kunniaksi ostaa yhden askin verran "kesäsauhuja", mutta olen aivan pihalla, mitä tupakkaa nykyään edes on, enkä kehtaa sellaista listaakaan kassalta pyytää ja alkaa siinä jono takanani pohtimaan. Mikä olisi sellainen "kevyttupakka", mikä ei olisi ihan älyttömän voimakas ja ns. lähimpänä sellaisia mentoltupakoita, joista ei tuntunut aikoinaan jäävän niin paha maku suuhun/vaatteisiin? Olen myös nainen, eli sellainen naiselle sopiva "kesätupakki" :) Kiitos asiallisista vastauksista. Enkä tietenkään voi suositella kenenkään polttavan tupakkaa, onhan se järjetöntä. Mutta kerran kesässä per joka kymmenes vuosi uskallan itselleni yhden askin sallia :)
Kommentit (51)
Semmonen jossa on röpöjen tilalla filtteri
Mikä tupakki? Oletko jonne 12 vee.
kadulta löytynnyt sateen kastelema ja helteen myöhemmin kuivattama tökö painaa vähemmän kuin tuore savuke
Hopeat/valkoiset tupakka-askit ovat kaikista kevyimpiä, ent. ultra light. Eli esim L&M silver label, belmont silver, pall mall silver, west white, west silver.
Vierailija kirjoitti:
Hopeat/valkoiset tupakka-askit ovat kaikista kevyimpiä, ent. ultra light. Eli esim L&M silver label, belmont silver, pall mall silver, west white, west silver.
Tämä
Myydäänkö noita vielä ulkomailla?
LM White on tasan samaa kuin entinen vihreä versio, se mentoli on vain poistettu siitä. Silloin kun asikit eivät olleet mustia, se oli valkovihreä. Jos kaipaat mentolin makua, sama elämys tulee tupakin kanssa vihreällä Mynthonilla, siitä kovasta askista.
Vierailija kirjoitti:
Sähkötupakki
On vaarallisempaa kuin tavallinen.
Vain epäonnistunut ihminen polttaa tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei mentolia enää myydä?
Koska se on niin tuhoisaa keuhkoille. (Ikään kuin muu tupakka ei olisi.)
Joskus oli sellaisia kuin : kevyt 1 .2 ja taisi olla myös kolmone ja viitonen. Itse kyllä tupakoin , enimmäkseen pikkusikaareita mutta myös tavallisia. Näistä kevyt savukkeista sanottiin että: yhtä kovaa se sattuu putoatko sinä viidennestä vai neljännestä kerroksesta maahan🤔🤕😩
Vierailija kirjoitti:
Vain epäonnistunut ihminen polttaa tupakkaa.
Walt Disney oli ketjupolttaja. Tokihan kyllä kuoli keuhkosyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Sininen LM
Sehän on aivan lääkärin määräämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mentolia enää myydä?
Koska se on niin tuhoisaa keuhkoille. (Ikään kuin muu tupakka ei olisi.)
Minusta sillä yritettiin ehkäistä nuorten tupakointia. Moni aloitti raikkaalla mentholilla.
Kun et jaksa kantaa tavallista niin kevyt tupakka. Rööki erittäin huono kuntoisille.