Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistähän saisin tietoa huoran " ammatista" ? ov

Vierailija
28.01.2007 |

Olen tässä mietiskellyt asiaa, ja tullut siihen tulokseen että periaatteessa voisin myydä itseäni, jos vaan olosuhteet olisi turvalliset ja saisi itse valita asiakkaat. Olen kyllästynyt ikuiseen köyhäilyyn,hirvee määrä lainoja jo niskassa ja valmistumiseen kuluu vielä vuosi jos toinenkin. Enkä elä parisuhteessa nyt. Täällä av:lla joku joskus kertoi tienanneensa opiskelurahoja tällä tavalla, mitenhän pääsisi alkuun? Onko kukaan miettinyt samaa koskaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se muuta tarvii. mutta mene ennemmin sossun luukulle siellä sentään säilyy itsetunto.

Aika huonolle tolalle olet asiasi laitanut jos sinun edes pitää tuolaista ala-arvoista asiaa harkita.

Vierailija
2/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löydät parempiakin tapoja rahoittaa elämäsi. Sille tielle kun lähdet, se puskee aina esiin, mitä ikinä teetkin ja tuhoat elämäsi. Älä romantisoi ja kuvittele, että se hoituu tosta vain ja takaisin ns. normaaliin elämään voit palata koska tahansa vailla mitään jälkiä sielussa ja sydämessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ti eroaisi siitä,että muuten vain harrastaisi yhden yön seksiä tuntemattoman kanssa. En tosin voi varmaksi tietenkään tietää kun en ole kokeillut, mut näin olen kuvitellut. Ja raha-asiani todellakin ovat huonolla tolalla :(

Vierailija:

ei kai se muuta tarvii. mutta mene ennemmin sossun luukulle siellä sentään säilyy itsetunto.

Aika huonolle tolalle olet asiasi laitanut jos sinun edes pitää tuolaista ala-arvoista asiaa harkita.

Vierailija
4/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että satut yhdenillan suhteeseen jonkun tyypin kanssa.

Itse olen nostanut kaikki opintolainat, sillä en muuten olisi pärjännyt ja nyt niitä maksan takaisin. Ei kivaa, mutta kyllä se on miljoonakertaa parempi vaihtoehto kuin sinun vaihtoehtosi. Sori vaan.

Mieti mistä voit nipistää menojasi ja nostaa tulojasi, varmasti on muitakin keinoja käytettävissä!

Vierailija
5/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun kaverini kokemuksesta. Hän oli mielestään asian kanssa ihan sujut ja onnistui pitämään työn irrallaan yksityiselämästä, kunnes äkkiä romahti ja pahasti.

Vierailija
6/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs nyt vaikka sitä virolaista kokoomuksen entisen puoluesihteerin missukkaa, tuskin kovin onnellinen on?

Vierailija
7/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettävät minulle rahaa aina jos pyydän. Ja ei siis tarvitse huorata netissä minkään webcameran edessä vaan ihan ystävällisyyttään auttavat.

Vierailija
8/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lähettävät minulle rahaa aina jos pyydän. Ja ei siis tarvitse huorata netissä minkään webcameran edessä vaan ihan ystävällisyyttään auttavat.

Vierailija
9/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa kyllä jo seurustelenkin ja olen käynyt hänen kotimaassaan lomilla. Mutta sitten on pari sellaista tuttua, joiden kanssa aina silloin tällöin juttelen netissä kun ovat samaan aikaan. Yksi lähetti minulle muutaman satasen ja kaikkia DVD-elokuvia ym. Toinen taas laittoi 500 ¿ tililleni. Halusivat vain auttaa minua, kun varsinkin tällä toisella on paljon rahaa. Toisen kanssa taas lopetin yhteydenpidon, kun hän meni naimisiin, hän ei enää halunnut jutella, ettei vaan vaimo ala epäilemään mitään.

Vierailija
10/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan tuo paremmalta kuulostaa kuin huoraus, muttamutta.. Ei kai kukaan rikaskaan halua " ystävää" joka tahtoisi vaan hyötyä hänen rahoistaan? mistä juttelet niiden miesten kans, missä tutustuitte? Ja kun en oikein hirveesti luota ensinnäkään omaan kielitaitooni, ja sit niiden miesten - Jos käsittävät kuitenkin jotain " väärin" ?

Vierailija
11/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ihan tavallisista asioista juteltu, kumpikin näistä, jotka rahaa ovat lähettäneet niin tiesivät, että seurustelen toisen miehen kanssa, kielitaito ei heilläkään ole kovin hyvä tai siis kyllä suomalaisilla yleensä on parempi kielitaito. Sain ne rahat tavallaan ihan sattumalta, he vain yhdessä vaiheessa kertoivat, että haluaisivat auttaa minua ja lähettää tavallaan " lahjan" , olin itse aika yllättänyt tästä, mutta en viitsinyt kieltäytyäkään, kun raha silloin oli tarpeen. Nykyisin en ole enää jutellut oikein kummankaan kanssa kun toinen heistä alkoi yhdessä vaiheessa kyselemään milloin tulen tapaamaan häntä, joten aloin hieman karttamaan häntä ja toinen meni siis naimisiin. Mutta siis mitään ongelmia ei ole tullut, että olisivat rahoja halunneet takaisin tai muutakaan. Olen vuosikausia käynyt chateissa ihan ajan kuluksi ja kyllä tällaiset aika harvinaisia ovat, yleensä on niitä pervoja ja rakkautta etsiviä miehiä chatit täynnä.

Vierailija
12/12 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä tällaiset aika harvinaisia ovat, yleensä on niitä pervoja ja rakkautta etsiviä miehiä chatit täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän