Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomo sanoi, sen mitä ajattelinkin: yyteissä etätyöntekijöiden palli heiluu

Vierailija
04.06.2024 |

Eli toimistolle tulevat ovat yyteissä vahvimmilla, koska he ovat sitoutuneita firmaan. Hän epäilee että työntekijöiden saattavan ottaa jopa nokkaunet kesken työpäivän.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä nyt trolli höpötä, vaan mene vaikka pihalle nauttimaan auringosta.

Vierailija
2/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näe mun palleja siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa säälittävää, etätyössä vaikka ottaisi nokkaunet tauolla niin työntekijä on lähtökohtaisesti lähes aina tehokkaampi kuin toimistolla, missä ainakin itsellä päivä menee rupatteluun kun koko ajan joku tulee jutulle.

Vierailija
4/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Meillä toimistolla on vain yltiösosiaaliset ja sitten ne joilta ei itseohjautuvuus onnistu ja työn tulokset jää onnettomalle tasolle. Etänä on ne tehokkaimmat töihin keskittyjät. Tietysti kaikkien on pakko joskus käydä toimistolla kun vielä on joitain juttuja, joita ei etänä onnistu täysin tehdä.

Vierailija
5/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa säälittävää, etätyössä vaikka ottaisi nokkaunet tauolla niin työntekijä on lähtökohtaisesti lähes aina tehokkaampi kuin toimistolla, missä ainakin itsellä päivä menee rupatteluun kun koko ajan joku tulee jutulle.

Höpö höpö, ei ole lähtökohtaisesti tehokkaampi työssä, joka edellyttää tehokasta tiimityötä ja kommunikaatiota. Vain jotkut ovat, ei todellakaan lähtökohtaisesti kaikki.

Vierailija
6/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas väsyneitä juttuja heti näin aamusta🥱 Keksi jotain piristävää vaihteeksi. 

Vierailija
7/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä videota päällä, jotta pomo näkee sinut ja luottamus säilyy?

AP

Vierailija
8/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä taas yksi surkeassa duunissa oleva joka ei päässyt etätöihin ja on siitä ikuisesti kateellinen niille jotka pystyvät tekemään etätöitä.

Vierailija
9/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuollainen pomo pitäisi heti ensimmäisenä erottaa. Tulos ratkaisee ja jokainen tekee sen omalla tyylillä.

Vierailija
10/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kertoo paljon sinusta ja työstäsi jos sinun pomosi täytyy jatkuvasti nähdä sinut jotta tekisit työsi.

Vierailija
11/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku katkera provo, joka kuvittelee oman eronomaisuutensa päässään ja vähättelee muiden ammattitaitoa.

Jos tämä on totta niin pomo on asennevammainen, eikä osaa johtaa ammattilaisia.

Itse ainakin saan enemmän aikaan etänä kotona. Aikaakin säästyy kun matkoihin ei mene aikaa.

Vierailija
12/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksesta haisee melko kauas ap:n pitkäaikaistyöttömyys

Vierailija
13/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä työnantajana olen kieltänyt etätyöt juuri siitä syystä, että en voi tietää, vetääkö työntekijä tupluurit keskellä työpäivää! Varmaan moni näistä etätyöntekijöistä tunnisti itsensä ja närkästyi, kun jäi kiinni. Miksi eivät suostu sitten pitämään videota päällä, jos ei ole salattavaa? 

Vierailija
14/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä työnantajana olen kieltänyt etätyöt juuri siitä syystä, että en voi tietää, vetääkö työntekijä tupluurit keskellä työpäivää! Varmaan moni näistä etätyöntekijöistä tunnisti itsensä ja närkästyi, kun jäi kiinni. Miksi eivät suostu sitten pitämään videota päällä, jos ei ole salattavaa? 

Niin varmaan olet työnantaja🖕Ei taida mennä kovin hyvin yrityksellä kun täällä kirjoittelet?

Vierailija
15/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä, että olet etätöitä tai minkäänlaista tietotekniikkaa koskaan tehnyt :-D

Vierailija
16/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, kun käy toimistolla päivä menee rupatteluksi ja ketkä ovat jostain syystä toimistolla pääasiassa, jatkuvaa rupattelua ja höpinää.

Vierailija
17/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä pallit heiluu pitkin päivää.

Vierailija
18/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän etätöissä nimenomaan on parasta ja työntekoa tehostavaa, että jos väsyttää voi ottaa pienet nokoset, jos nälättää voi käydä hakemassa evästä. Toimistolla monesti joutui nuokkumaan koko päivän jos oli huonot unet takana kun pieniä päikkäreitä ei pystynyt ottamaan. Samoin jos työpäivä alkoi venymään, niin nälkä oli ihan hirveä jos toimiston hedelmät tai omat välipalat oli jo syöty. Yleensä siinä vaiheessa ei enää viitsinyt lähteä hakemaan kaupasta ruokaa, kun siihen kuitenkin meni vähintään vartti aikaa ja kotiin pääsee kun työt on tarpeeksi hyvällä mallilla.

Oikeastaan toimiston ainoa selvä plussa oli kaviautomaatti, josta pystyi hakemaan juotavaa, kotona ei tahdo jaksaa keitellä pelkästään itselle.

Vierailija
19/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein.

Vierailija
20/30 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viestiä aiot tehdä tästä samasta asiasta? Ilmeisesti sinua vain v*tuttaa kun et itse voi tehdä etätöitä niin pitää sitten täällä kimittää. Viesteistäsi huomaa, ettet edes tiedä millaisia ne työt ovat, joita voi tehdä etänä.

Esimerkiksi oma työni on ihan eriluonteista kuin jotkut kellokorttihommat. Ei tässä ole mitään merkitystä sillä montako minuuttia käytän mihinkin, vaan tärkeintä on se, että työt hoidetaan sovitussa aikataulussa ja töihin käytettyä aika raportoidaan. Jos haluan ottaa päiväunet kesken työpäivän, se onnistuu. Jos minun täytyy käydä vaikka hammaslääkärissä päivällä, se onnistuu. Jollain työkaverilla oli lapsen kevätjuhlat -> ei ongelmaa. Itse saatan aloitella työt jo klo 7 aamukahvin lomassa, jos on joku meno vaikka klo 9. Sama loppupäivästä, saatan ulkoiluttaa koiran ja sitten palaan vielä tunniksi työn ääreen.