Kaksi yhtä hyvää miestä, mutta vain toisella on oma auto
En oikein noista rahoitusyhtiön autoista ole kiinnostunut. Siksi valitsin sen miehen, jolla oli rahaa ostaa auto omaksi.
Kommentit (14)
Katson hyvää miestä mutta vain toisella silmällä
Miehellä saa olla auto, mutta se on miinus.
Tv. "Hippi".
Olen kuullut anopin deittailusta, mutta auton? Miten se käytännössä toimii? Ostetaanko vasempaan eturenkaaseen sormus?
Vierailija kirjoitti:
Katson hyvää miestä mutta vain toisella silmällä
Katson hyvää miestä, mutta vain kolmannella silmällä.
Pikkukakkonen loppu jo. Nyt nukkumaan...
Heipsan sinä elättiä etsivä..kun karvalompakkosi on puhki p..u niin lennät mäkeen..t käteismies
Pääkaupunkiseudulla ei edes tarvi autoa.
Auto on kasa muovia ja muttereita, sen arvo alenee silmänräpäyksessä, heti kun ajat sen ulos kaupasta.
Ap ei tarvii ihmistä, muovilelun vaan!
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla ei edes tarvi autoa.
Auto on kasa muovia ja muttereita, sen arvo alenee silmänräpäyksessä, heti kun ajat sen ulos kaupasta.
Ap ei tarvii ihmistä, muovilelun vaan!
Monessa muussa Suomen kaupungissakaan ei tarvitse omaa autoa, jos on hyvä polkupyörä ja säännöllinen bussiliikenne. Sen alkuperäisen ostohinnan ohella auto tuottaa jatkuvia juoksevia menoja kuten vakuutus- ja pysäköintimaksut, polttoainemenot ja muut mahdolliset huolto- ja korjauskulut. Jos ostaa isompaa tavaraa, niin sitä varten voi sopia liikkeessä kotiinkuljetuksesta eli esimerkiksi vanha sohva viedään pois samalla kun uusi sohva tuodaan tilalle.
Rahoitusyhtön auto on iso redflag, oli kyse miehestä tai naisesta. Meille ei firmaan palkata yhtään työntekijää jolla on joku velkavetoinen kärry. Mukana tulee iso liuta elämänhallinnan ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut anopin deittailusta, mutta auton? Miten se käytännössä toimii? Ostetaanko vasempaan eturenkaaseen sormus?
Köyhien kesken se on tällasta. Ap todennäköisesti eroaa, jos auto hajoaa.
Hyviä miehiä ei saa kaupasta. Autoja saa. Osta oma auto ja valitse sopivampi mies. Siis jos todellakin molemmat ovat "otettavissa", kun vaikutat hyvin pinnalliselta. Ehkäpä riittää että ostat sen auton ja annat näiden hyvien miesten olla rauhassa.
Mun miesystävällä ei oo ollenkaan autoa